به گزارش مشرق، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

در انگلیس و فرانسه، مسیحیت به اقلیت مذهبی تبدیل خواهد شد

وی با اشاره به آیاتی از سوره توبه گفت: خداوند در یکی از این آیات خطاب به پیامبر می‌فرماید "اگر یکی از مشرکین از تو پناه بخواهد، بپذیر تا کلام خدا را بشنود و هرگاه آماده رفتن شد، او را در حفاظت کامل به مأمنش برسان". امروز اسلامی که به ما رسیده است، حتی در کشورهای غربی نیز رسوخ کرده و مسیحیت در غرب در حال تبدیل شدن به اقلیت مذهبی است و اسلام‌گرایی برای غربی‌ها یک خطر جدی محسوب می‌شود.

عسگراولادی افزود: امروز اسلام به جایی رسیده است که در انگلستان شاید تا یک سال دیگر و در فرانسه تا چند سال دیگر مسیحیت به اقلیت مذهبی تبدیل خواهد شد، بنابراین اسلام‌ستیزی غرب نیز که وجهه همت آن قرار گرفته است، به خاطر ترس از جهانی شدن اسلام است. آنها نمی‌توانند جلوی گرایش نسل جوان به اسلام را بگیرند.

آیا درست است که افراد را گروه گروه از جامعه و اسلام برانیم؟

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اسلام از روز غربت موظف بوده که دوستان و هوادارانش را نگه دارد، افزود: خداوند به پیامبر می‌گوید "حتی اگر یک مشرک به تو پناه آورد، به او پناه بده". حال اگر ما اینجا بی‌توجه به این مساله افراد را گروه گروه را از جامعه خود و از اسلام جهانی عقب بزنیم و دور نگه داریم، آیا این درست است؟ گاه شعارهایی که داده می‌شود در چارچوب تعصبات گیر افتاده است اما اگر می‌خواهیم اساس را بر این بگذاریم که اسلام همانگونه که امام (ره) می‌خواست جهانی شود، باید به گونه دیگری عمل کنیم.

همه دوره های انتخابات را آزاد می‌دانم

این فعال سیاسی با انتقاد از برخی رسانه‌ها به دلیل انعکاس ندادن صحیح و کامل سخنانش، اظهار کرد: من همه دوره های انتخابات را آزاد می‌دانم؛ حتی آنجا که خودم نامزد بودم و رای نیاوردم، به کسانی که در انتخابات پیروز شده بودند تبریک گفتم. انتخابات را آزاد می‌دانم و البته هیچ کار بشر بی‌اجبار نیست. در یکی از دوره‌های مجلس که من شرکت کرده بودم و رونوشت آرا را داشتم، شورای نگهبان به من گفت که من رای نیاورده‌ام اما من با اینکه مدارکی داشتم ولی زمانی که شورای نگهبان گفت که رای نیاورده‌ام، قبول کردم چراکه معتقدم شورای نگهبان باید حرف آخر را بزند.

وی اضافه کرد: من حتی در انتخابات که رای نیاوردم، نگفتم که آزاد نبوده. ما انتخابات آزاد داشته‌ایم و داریم. عمده انتخابات به این صورت بوده است که یک سلیقه دیگر کشور را اداره می‌کرد اما رای اکثریت را سلیقه دیگر به دست آورده است.

برخی گفتند مواضع من برای بیرون آوردن موسوی و کروبی از حصر خانگی است

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتقاداتی که درباره مواضع اخیر وی بویژه در مورد میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده بود، گفت: در مجلس، سید بزرگواری که فامیلی‌اش هم بزرگواری است، شدیدا به من تاخته بود بدون آنکه اسمی از من ببرد. او گفته بود که کسی نمی‌خواهد من (عسگراولادی) را از اصولگرایی کنار بزند ولی با این کارها من خودم را کنار خواهم زد. او گفته بود که من می‌خواهم کف روی آب باشم و می‌گفت که اصلا ذهنیتم عوض شده است.

عسگراولادی با بیان اینکه "این نماینده محترم از سرزمینی است که مردم بزرگواری دارد"، اظهار کرد: اما ایشان خیلی ساده نگاه کرده است و خیال کرده تاریخ اسلام جهانی به یک سلیقه محدود می‌شود، در حالی که گستره اسلام‌خواهی و امامت و ولایت به پهنای زندگی مسلمانان ایرانی است.

وی با بیان اینکه "من می‌خواهم جواب «کف روی آب» را با نقل سخنی از امام (ره) بدهم"، افزود: امام (ره) فرمودند اگر شما را از در بیرون کردند، از پنجره وارد شوید، اگر از پنجره بیرون کردند، زاویه‌ای پیدا کنید و از آن وارد شوید. شما مثل ریگ ته جوی بمانید. شما برای تصفیه آب هستید. اینکه شما را کجا راه می‌دهند یا نه، به فکر آن نباشید. شما باید بمانید و آب را تصفیه کنید.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه "برخی گفتند که سخنان من برای تبرئه اهل فتنه و بیرون آوردن موسوی و کروبی از حصر خانگی و تطهیر این دو است"، گفت: من چنین منظوری ندارم و چنین حرفی نزده‌ام. اینها وظایف دستگاه‌های امنیتی و قضایی است. البته من به عنوان خادم کوچکی در هیات منصفه و خادم 21 نفر عضو هیات منصفه هستم.

موسوی و کروبی را در فتنه 88 مجرم نمی‌شناسم

وی تاکید کرد: من باید منصفانه به مسائل بپردازم و از مرده باد و زنده باد اثر نپذیرم. نباید زنده‌باد به من سرعت ببخشد یا مرده‌باد کُند کنَد. من به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارم نظر حقیقی خودم را بگویم. فتنه اتفاق افتاد و موسس فتنه، آمریکا، اسرائیل و انگلیس بودند. ما چهار نامزد داشتیم که تبلیغات زهرآگین دشمن دو نفر از اینها را مفتون کرد، یعنی فتنه‌زده شدند نه فتنه‌گر.

عسگراولادی تاکید کرد: من به عنوان یک شهروند اظهارنظر کردم و به عنوان یک عضو هیات منصفه می‌گویم که من موسوی و کروبی را در فتنه 88 مجرم نمی‌شناسم. آیا نباید این را بگویم، چون به من انتقاد می‌کنند؟

- آفتاب لب بامم

آقایانی که بر مرکب احساسات سوارند در آن دنیا نمی‌توانند به جای من جواب بدهند

این فعال سیاسی در ادامه صحبتهای خود گفت: من رفتنی‌ام و آفتاب عمرم لب بام است. دیری نخواهد پایید که دیگر نیستم. من برای قبر، برزخ و قیامت جواب می‌خواهم و این آقایانی که بر مرکب احساسات سوارند در آن دنیا نمی‌توانند به جای من جواب بدهند.

مواضعم را با «آرم حبیب‌الله عسگراولادی» مطرح کرده‌ام

وی افزود: من برای بیان نظراتم از حزب موتلفه یا کمیته امداد یا جبهه پیروان یا حتی اصولگرایان خرج نکرده‌ام. من با «آرم حبیب‌الله عسگراولادی» این حرف‌ها را زده‌ام.

اگر بگوییم همه منفی بوده اند، از انقلاب چه می‌ماند؟

عسگراولادی ادامه داد: می‌خواهم حرفهایم را در چهار پایه بگویم؛ اولین پایه اینکه تاریخ ایران باید قابل نگارش باشد. اگر از دو رهبر، شش رییس جمهور و چند نخست‌وزیر بگویید که همه به غیر از احمدی‌نژاد منفی هستند چه می‌شود؟ وقتی در صحنه تاریخی کشور حضور دارم، بسیاری از مسائل را دیده‌ام. کسی در دوره‌ای جرات نمی‌کرد اسم بنی‌صدر را ببرد. او با بالاترین رای در کشور سوار بود و در دفاع مقدس کارهای مثبتی داشت اما کارهای منفی هم داشت. باید تاریخ را آنگونه که هست گفت. بنی‌صدر یکی از توفیقاتش این بود که برای اولین بار رای بالای 10 میلیون مردم را به دست بیاورد و این مثبت است اما در تمسک به ولایت، شکست جدی و قطعی خورد.

وی درباره هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی نیز گفت: هاشمی در مسیر زیرساخت‌های کشور وجهه همت داشت و موفق بود. آقای خاتمی توانست بحث‌های سیاسی را به جانب شفافیت ببرد. آقای احمدی‌نژاد هم کارهای مثبتی داشته است اما اگر بگوییم از شش رییس جمهور پنج تای آنها منفی است، اگر بگوییم از شش رییس مجلس پنج تای آنها منفی است، اگر بگوییم همه نخست‌وزیرها منفی بوده‌اند، برای انقلاب چه می‌ماند؟ برخی احساساتی‌ها متوجه نیستند که بی‌تاریخ بودن، چقدر مضر است.

نمی‌خواهم جوری حرف بزنم که برایم زنده باد بگویند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: پایه دوم اینکه انتخابات بی‌اشکال نیست و دشمن کارش را شروع می‌کند. چه در اینجا، چه مصر و چه هرجای دیگر، دشمن گام‌هایی را قبل از رای‌گیری برمی‌دارد و حرف از تقلب و دروغ می‌زند. در دوره دهم انتخابات نیز از چهار، پنج ماه قبل دشمن اعلام کرد که در انتخابات تقلب می‌شود. دشمن عوامل خود را در کنار نامزدها می‌گمارد و آنها با «چاکرم، مخلصم» عقبل منفصل نامزدهای انتخابات می‌شوند.

وی با بیان اینکه "من در شرایط بحران به همراه چهار نفر دیگر با موسوی ملاقات داشتم"، افزود: من با کروبی هم تنها دیدار کردم. از جلسه‌ای که با این افراد بیرون آمدم تشخیصم این بود که فتنه‌گر بودن به اینها نمی‌چسبد اما اطراف اینها را فتنه گرفته است.

عسگراولادی با بیان اینکه "من نمی‌خواهم جوری حرف بزنم که برایم زنده باد بگویند"، ادامه داد: باید این واقعیت‌ها را بگویم که پیش خدا جوابی داشته باشم. گردانندگان اصلی فتنه همه در کشورهای غربی پناهنده شده‌اند و حقوق می‌گیرند. این دو نامزد ما فتنه‌گر و فتنه‌ساز نبودند و گرفتار فتنه شدند.

دشمن می‌خواهد انتخابات را به میدان جنگ تبدیل کند

این فعال سیاسی اضافه کرد: پایه سوم سخنانم این است که دشمن می‌خواهد انتخابات را به میدان جنگ تبدیل کند و ما نباید بگذاریم جشن ملی‌مان به میدان جنگ تبدیل شود. کسانی که مخلصانه به بنده انتقاد دارند توجه ندارند که اگر انتخابات شروع و مقابله‌ها ادامه پیدا کند، نمی‌شود انتخابات را جشن ملی دانست، بلکه جنگ داخلی خواهد بود.

سه قطب در انتخابات آینده شرکت می‌کنند

وی افزود: پایه چهارم حرف‌هایم این است که قبول کنیم سه مجموعه و سه قطب در انتخابات آینده شرکت می‌کنند. این سه قطب نباید همدیگر را تضعیف کنند بلکه باید زمینه برای رقابت فراهم شود. نباید بگذاریم دشمن رقابت را به تنازع تبدیل کند. براندازی نامزد قطب دیگر و تخریب او با رقابت سالم اسلامی مغایرت دارد.

برخی خیال می‌کنند هاشمی مفت به دست آمده و حرف‌های بی‌ربطی در مورد وی می‌زنند

عسگراولادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه "اگر آقای احمدی‌نژاد اینجا بود سخنانم را صریح‌تر می‌گفتم"، اظهار کرد: صحبت من این است که در انتخابات ریاست جمهوری دهم باب تنازع را باز کردند و باب رقابت و تنازع را با یکدیگر مخلوط ساختند. به این صورت که ایشان با سه نامزد در رقابت بود اما وسط مناظره به هاشمی و ناطق نوری تاخت، در حالی که اصلا این دو شخصیت رقیب او نبودند اما ایشان در مناظره جدی‌ترین مبارزه‌اش با هاشمی بود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: دشمن بیکار نیست و می‌خواهد کوشش ملی در سایه رهبری که برای رقابت ملی و اسلامی است، به تنازع تبدیل کند. نگذارید کار به نزاع بکشد.

وی با بیان خاطره‌ای از هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: برخی خیال می‌کنند که ایشان مفت به دست آمده و حرف‌های بی‌ربطی در مورد ایشان می‌زنند. البته من همه مواضع ایشان را قبول ندارم و انتقاداتم را در مجمع به ایشان می‌گویم. یکی از انتقادات من این است که ایشان نباید در ذهن مردم زاویه‌ای با رهبری داشته باشند، نباید درباره آنچه که رهبری تنفیذ کرده و کسی که رییس جمهور همه ما شده، بگوید که انتخابات آزاد نبوده و نباید بگوید که تقلب شده است.

عسگراولادی تصریح کرد: البته آنچه ایشان یقین کند حکم حکومتی است، اطاعت می‌کند ولی خودشان هم صاحب نظر و مجتهدند. نباید تصور کنیم که در جامعه تک‌صدایی است. باید صداها باشد اما همین که ولی امر حکم حکومتی داد، اطاعت کنیم.

وی ادامه داد: مهدی کروبی نیز تنها کسی است که در ریاست مجلس حکم حکومتی در رابطه با لایحه مطبوعات را اجرا کرد. ایشان تریبون مجلس را گرفت و گفت که فرمایش رهبری درباره لایحه مطبوعات را حکم حکومتی در نظر می‌گیرم و این لایحه را از دستور خارج کرده‌ام. برخی فکر می‌کنند که ایشان مفت به دست آمده.

با برادرم موسوی و برادرم کروبی سال‌ها کار کرده‌ام

این فعال سیاسی ادامه داد: من با برادرم موسوی و برادرم کروبی سال‌ها کار کرده‌ام ولی در سال‌های فتنه برخی مسائل را نپذیرفتند. موسوی رییس ما در دولت بود. ایشان فتنه‌ساز نیست، اما راهی باز شده، باید از فتنه تبری بجویند. من باز می‌گویم که فتنه‌گر آمریکا، اسرائیل و انگلیس‌اند و باید از اینها تبری بجویند. درباره حصر خانگی این دو عزیز نیز جدا از اینکه مقامات امنیتی و قضایی چه تصمیمی بگیرند، من به عنوان عضو هیات منصفه می‌گویم که این دو را مجرم نمی‌شناسم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: وقتی فتنه گسل‌هایی در داخل ایجاد می‌کند و تلاش می‌کند میان مردم و رهبری و نظام فاصله بیندازد، اما موفق نمی‌شود، با فلش‌های دیگری این کار را می‌کند و به جای مکتب اسلامی، مکتب ایرانی را نشان می‌دهد. اگر ایرانیت و تعصب ایرانی را مطرح کنیم، مطمئن باشید که تازه اول کار خواهد بود.

به کسانی که حرف از انتخابات آزاد زده‌اند تذکر بدهیم نه اینکه حذف کنیم

عسگراولادی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "هاشمی رفسنجانی و برخی دیگر از افراد که حرف از انتخابات آزاد زده‌اند، پس از سخنان مقام معظم رهبری باید چگونه عمل کنند؟" گفت: باید تذکر داد. اینکه کسی بخواهد حذفی عمل کند، این کار با اسلام جهانی مغایرت دارد. دنیای اسلام چراغ برداشته و دنبال اینگونه افراد است. طبیعی است که پس از تذکرات رهبری برخی موضع خود را تصحیح کنند.

حتی جواب 10 درصد انتقادها را هم نداده ام

وی در واکنش به پرسشی درباره انتقادات مطرح شده درباره خود نیز گفت: در کشور ما آزادی است و هرکس آزادانه نظر خود را بیان می‌کند. من حتی ده درصد از جواب انتقادها و اعتراضات را ندادم. باید اجازه بدهیم که هرکس دریافت خود را بگوید.

خوابی درباره کروبی ندیده ام

عسگراولادی همچنین درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه وی خوابی در مورد کروبی دیده است گفت: این خبر که من خوابی در مورد آقای کروبی دیده‌ام و آن را با مقام معظم رهبری در میان گذاشتم از اساس دروغ است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به اینکه آیا شما نسبت به حوادث سال 88 و موسوی و کروبی دیر اظهارنظر نکرده‌اید؟ گفت: انگیزه من این است که تاریخ آنگونه که هست بیان شود تا در مورد انقلاب جفا صورت نگیرد. من به اینکه سه سال یا پنج سال این مسائل دیر مطرح شد یا نه، کاری ندارم. با توجه به در پیش بودن انتخابات موضع گیری های افراد، بنده برای اینکه این مواضع روی روال باشد، از اول محرم امسال سخنان خود را شروع کردم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 143
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 100
  • جمیل.. ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    شاید من گفتم بیاند خیابان رقص و خرابکاری و .. کنند؟کروبی و موسوی که بنده خدا ها نقشی نداشتند / نامه تمام
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    مثل اینکه بعضی ها تو کار ... شکست خوردند ...
  • محمد ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    لابد من عده ای را خام کردم که بیاند خیابان وکشور را دچار بحران کنند؟کروبی و موسوی که نقشی نداشتند!!!!!!
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آره درسته چون هر کسی غیر از شما فکر کند علامت تعجب بگذارید - فقط شمائید که علامه هستید ..
  • ناشناس ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    احسنت . اما كاش مطلب را در زمان خودش ميگفتيد . البته بازهم جاي شكرش باقيه
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    خدا خیرت بده. موسوی و کروبی جهل کردند گول فتنه گرها رو خوردند و خدا باید از سر تقصیراتشون بگذره. خدا رو شکر که شما حداقل فتنه اصلی و فتنه گر اصلی رو شناختی .
  • محی الدین ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آقای عسگر اولادی شما همان آفتاب لب بام بمان و منجی فتنه گران نشو این حرفها کدام است آیا مردمی که در 9 دی آمده اند هم همین نظر را دارند موسوی و کروبی و ... فتنه گر هستند و تمامی تلاش خود را در این مدت کرده اند البته شما هم در زمانهای قدیم با این آقایان همکاری کرده اید .....
  • میترا ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد !!عجب!!
  • حزب الله پیروز است ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    دمت گرم! کاش حرف اصلی دلتم میگفتی!
  • عباسعلی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    س چون آنچه را كه بدان پند داده شده بودند فراموش كردند درهاى هر چيزى [از نعمتها] را بر آنان گشوديم تا هنگامى كه به آنچه داده شده بودند شاد گرديدند ناگهان [گريبان] آنان را گرفتيم و يكباره نوميد شدند (۴۴) فَلَمَّا نَسُواْ مَا ذُكِّرُواْ بِهِ فَتَحْنَا عَلَيْهِمْ أَبْوَابَ كُلِّ شَيْءٍ حَتَّى إِذَا فَرِحُواْ بِمَا أُوتُواْ أَخَذْنَاهُم بَغْتَةً فَإِذَا هُم مُّبْلِسُونَ ﴿۴۴﴾ پس ريشه آن گروهى كه ستم كردند بركنده شد و ستايش براى خداوند پروردگار جهانيان است (۴۵) فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِينَ ظَلَمُواْ وَالْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿۴۵﴾ بگو به نظر شما اگر خدا شنوايى شما و ديدگانتان را بگيرد و بر دلهايتان مهر نهد آيا غير از خدا كدام معبودى است كه آن را به شما بازپس دهد بنگر چگونه آيات [خود] را [گوناگون] بيان مى‏كنيم سپس آنان روى برمى‏تابند (۴۶) قُلْ أَرَأَيْتُمْ إِنْ أَخَذَ اللّهُ سَمْعَكُمْ وَأَبْصَارَكُمْ وَخَتَمَ عَلَى قُلُوبِكُم مَّنْ إِلَهٌ غَيْرُ اللّهِ يَأْتِيكُم بِهِ انظُرْ كَيْفَ نُصَرِّفُ الآيَاتِ ثُمَّ هُمْ يَصْدِفُونَ ﴿۴۶﴾ سوره انعام من ندانم ظلم درحق مظلومی به وسعت حکومت ونظام حقه جمهوری اسلامی ایران ومردم شریف وانقلابی ایران وحضرت امام وشهداءعزیز چقدرمیتواندسنگین باشد شهداءمظلوم بسیج به تعداد30نفروشکستن ابهت نظام مقدس اسلامی آیا بااین حرفها قابل بخشش است من ندانم پناه برخدا
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    خدایا شکرت بعد از این همه خون دل خوردن لااقل فهمیدیم چرا مولا علی ع با چاه درد دل میکرد
  • محمدرضا ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    جناب آقای اولادی، سن آقای هاشمی از تذکر گدشته،یعنی ایشون نمیدونه حرفی که میزنه چه بار معنایی داره؟؟ اگر یه ...حرفا رو زد،چیکارش کنیم؟؟؟ حتما نصیحت!!!!
  • علی ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    زمان گرد فراموشی میافکند، امریکا و غربیها ازشون گلایه ای نیست چون دشمنند،فتنه گر به کسی میگن که از داخل خانه و از پشت ضربه می زنه مثل خوارج پس اینا فتنه گرند نه قربانی
  • رضا ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    قیاس مع الفارق میکنند .آیا برخورد با کسانیکه نه تنها آشوب را آرام نکردند بلکه با قبول نکردن قانون با عث تحریک شدند و کاری منافقانه کردندو اصلا شمشیر را از رو بستند و با عث خونریزی ،بی اعتمادی و دیگر فجایع شدند، مانند یک مشرک عادی است که فقط با یه توبه ساده که آن هم نکردند،حل می شود؟آیا می توان پذیرفت که اینها فریب خوردند با اون همه سابقه؟پس با این سادگی چطور می خواستند رءیس جمهور شوند؟
  • سلام ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    بنده سوالم این است: مثلا اگر یک قاتلی از کسی خط بگیرد و یکی را بکشد، اینجا مقصر یا مقصرها کیستند؟ جز این است که در درجه اول قاتل مقصر است؟ بیش از سی سال است که انقلاب در گوش همه می خواند که امریکا و انگلیس و اسراییل دشمن اند، ولی باز اگر شما گوش به حرف آنها دادی و خط گرفتی آیا مصداق این نیستی که مثلا در احکام شرعی بعد از اینکه فهمیدی یک موضوعی مثلا حرام است اگر انجام دادی، گناهکار هستی!؟ اگر از اسلام ناب سخن به میان می آید و اگر می گوییم همه را باید حفظ کرد، پس جایکاه منافقین در صدر اسلام و در زمان انقلاب کجاست؟ ____________________ به نظر می رسه که مصاحبه کننده حرفه ای نبوده و یا عمدا یک سری سوال ها را نپرسیده!
  • حسين ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اينكه هر كس مي تونه به راحتي حرفش رو بزنه ، نكته قابل توجه و خوبيه... يعني آزادي ،‌هست...چنانچه بوده... به نظر بنده ،‌كروبي و موسوي ، در حدي مفتون شدند كه به فتنه گر تبديل شدند...
  • حب مسکو ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    من رفتنی‌ام و آفتاب عمرم لب بام است!!?پس مثل حبیب بن مظاهر تا آخر با حسین باش و دل از فتنه کوفیان بکن
  • مسعود ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    حقیقت همیشه تلخه,,, چون مرغ ما یه پا داره,,,
  • محمد ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اگه فتنه گر نيستند چرا موضعشون رو مشخص نميكنند و از ملت عذرخواهي نميكنند؟؟!!
  • جعفر ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    خدا عاقبت مارو آخر عمریه ختم به خیر کنه
  • عبدالله ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    مخالفین نظریه اعتدال یاجاهلندیامنافق
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    درود برتو كه بخاطر به به و چه چه اين دنيويان آخرت خود را بر باد ندادي ...
  • امید ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    مجرم نیستند اونهایی که با آبروی انقلاب بازی کردند و هشت ماه تمام از نظام نیرو گرفتند دشمن شادمون کردند به سربازان امام زمان تهمت ...
  • السلام علیک یا فاطمه الزهرا ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آقای شریعتمداری تو یادداشت امروز کیهان جوابشون رو دادند دیگه
  • مهدي ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    جناب عسگر اولادي مگر مقام معظم رهبري اين دو فتنه گر را نصيحت نكردند ونفرمودند:مراقب اعمال ورفتار خود باشيد وفريب دشمنان را نخوريد وبدانيد با اين حركات باعث شادي دشمنان اين كشور ميشويد.چرا باز به اعمال ورفتار خود ادامه دادند وبه صدور بيانيه تحريك مردم ادامه دادند خداكند در اخرت ذره اي هم به فكر پاسخ به خون شهدا هم باشيم
  • رضا ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آقای عسگراولادی ،صحبتهای وزین ومتین و پر مغزی را فرموده اند.
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    چه مشرق منتشر کنه چه منتشر نکنه حاج حبیب عزیزدلی
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    ناز نفست
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اقای موسوی نخست وزیر اقا بوده پس همکار اقا هم بوده چه استدلال ضعیفی کردی
  • بنده خدا ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    ایشان می گویند فتنه گر نیستند و فتنه گران عامل بیرونی اند . خوب ،اما چرا آلت دست فتنه گران شده اند و برائت از آنان نمی جویند. چرا دخالت آنها را در نظام محکوم نمی کنند. توصیه بنده به آقای عسکر اولادی این است آخر عمری سکوت کن تا زحماتت را در گذشته پیش خدا از دست ندهی
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    در جایگاهی نیستی که به اقای عسگر اولادی بگی چیکار کنه
  • hosein ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    میگن دعا کنید برای عاقبت به خیری برای همین روزهاست دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عبدالله ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اين آقاي موتلفه اي عقايدش نعوذ بالله مثل فرقه هاي جبريه و عارف نماها هست كه ميگن همه افعال و اعمال انسان به اراده خداست و انسان هيچ اراده اي از خود ندارد، يعني آقا اميرالمومنين و ابي عبدالله عليهما السلام را خدا كشت و ابن ملجم و شمر فقط وسيله بودن!!! آقاي عسكراولادي به همين ماه عزيز و به سوز دل پدر و مادراي شهداي فتنه آرزو ميكنم با همينايي كه خيلي دوستشون داري تو قيامت محشور بشي من روز عاشوراي 88 به چشم خودم برهنه كردن يه بسيجي و لت و پار كردن بچه هاي ناجا رو با چشماي خودم ديدم اونوقت تو با اين سن و سابقت سنگ چه كسايي رو به سينه ميزني؟
  • حسین ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آدم صادق و با حسن ظن است مسیر رادرست دیده اصل اسراییل و امریکا و انگلیس است باقی فرع اند
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    وقتی مواضع افرادی چون ایشان را می خوانم کمی درک می کنم که چقدر حضرت آقا تنهاست و بعد تازه می فهم که نمی فهم حضرت علی چقدر تنها بود
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اقای عسگر اولادی لطفا اخرت خود را برای دنیای یک مشت وطن فروش خراب نکن
  • عبدالحمید ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    به زور ریزشها را نمیشه رویاند
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آقاي عسگر اولادي عزيز آيا انقلاب اسلامي مفت بدست آمده است مگر حضرت امام نفرمودند اين انقلاب متكي به شخص نيست. - از طرفي جفاكاران به انقلاب اسلامي (موسوي و كروبي) خودشان به خودشان رحم نكردند. و در زمين دشمن از حيثيت انقلاب هزينه كردند براي چند روز رياست كه مشخص بود راي نياورده اند و دچار توهم هستند و ملت در 9دي آن هارا محاكمه كردند. - خداوند به عزت شما بيفزايد و اين انقلاب متكي به شخص نيست كافي است حوادث بعد از انقلاب را مرور فرمائيد دقيقا ملاحظه خواهيد فرمود كه هريك از اين حوادث به تنهايي مي توانست كشوررا به زانو در آورد اما نعمت اين مردم از جان گذشته چيزي است كه انقلاب را بيمه كرده و انقلاب اسلامي وامدار هيچكس نيست و اين حرف هارا حضرت امام مي فرمودند چيزي كه مفت به دست نيامده اشخاص نيستند بلكه انقلاب اسلامي است كه هر گونه زيان و ضربه به آن حرام است. اشخاص بايد خودشان مواظب باشند كه كفر نعمت نكنند و در زمين دشمن بازي نكنند. - هركشور ديگري بود موسوي و كروبي را محاكمه مي كرد و اين گذشت و بزرگواري مردم ايران در همه مسائل بي نظير است نفي انتخابات نظام به دليل باخت در انتخابات ترك قانون است و جرم تعريف دارد و اين مجرمين معاونتا مبادرت به سفك دما كرده اند و مجازات مباشرين جرم كه در زندان هستند و محاكمه نكردن معاونين جرم در قانون جزايي ايران بي سابقه است و حق اين است كه موسوي و كروبي محاكمه شوند.
  • بانو ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    بمیرم برای دل سید علی رهبرم از دست خودیها چه می کشد؟خدا عاقبتمان را ختم بخیر کند.
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    البته با مقدار زیادی از نظرات این عزیز موافقم ولی فکر کنم مشکل در تعریف فتنه گر باشه چون احتمالا ایشون فقط دو سه نفر رو تو دنیا فقط فتنه گر می دونند.
  • ناشناس نیستم ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آقای عسگراولادی! اصن شما نمیدونی... آقایان موسوی و کروبی فقط قصدشون کمک به نظام بود و سرفرازیش. وگرنه همه فتنه عالم در من فلک زده نهفتس
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    قیاس مع الفارق
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اقا محمد باید از سم و سال آقای هاشمی بفهمی که دنبال قدرت نیس فقط مردم و انقلاب و کشورش براش مهمه
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    بیبین جیمیل ، جیمیل:"خیلی بده آدم لجن باشه ، سگ زنشو نمیزنه ولی تو میزنی . ما تو کارمون تک خوری نداریم فقط چشم آقا جیمیل چشم آقا جیمیل داریم" . زَت زیاد
  • ثانی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    موسوی و کروبی اگر اسباب بازی شدند لابد خودشان خواستند خدا عقل داده این موضع برای اینها درست نیست اگر قصد ایجاد مشکل نداشتند خودشان و طرفدارانشان را کنار می کشیدند در ضمن طلحه و زبیرهم کم کسانی نبودند بعد ازمدتی منحرف شدند کارهای قبلشان را هم خراب کرده اند.
  • محمد ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    نكنه من خط ميدادم توخيابونا به اغتشاش گرا ها!؟
  • ثانی ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    موسوی و کروبی اگر اسباب بازی شدند لابد خودشان خواستند خدا عقل داده این موضع برای اینها درست نیست اگر قصد ایجاد مشکل نداشتند خودشان و طرفدارانشان را کنار می کشیدند در ضمن طلحه و زبیرهم کم کسانی نبودند بعد ازمدتی منحرف شدند کارهای قبلشان را هم خراب کرده اند.
  • محمد یونس ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    ماده512قانون مجازات اسلامی : هر کس مردم را به قصد بر هم زدن امنیت کشور به جنگ و کشتار با یکدیگر اغوا یا تحریک کند صرف نظر از این که موجب قتل ‌و غارت بشود یا نشود به یک تا پنج سال حبس محکوم می‌گردد. نتیجه : کشتن بیش از 25 نفر از بسیجیان در فتنه 88 ؛ حمله به مراکز بسیج ؛ آتش زدن مغازه ها و مراکز دولتی ؛ شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه ؛ آتش زدن تصویر حضرت امام و مقام معظم رهبری ؛ حمله به مردم عزادار و به آتش کشیدن تکیه های عزاداری ؛ رقص و پایکوبی در روز عاشورا و..... خود به خود در کشور بوجود آمد و جنابان موسوی و کروبی برادران گرام آقای عسگر اولادی هیچ نقشی در این افعال مجرمانه نداشته اند . اینطوری می خواهید امانت دار حفظ تاریخ باشید آقای عسگر اولادی ؟
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آقای عسگر اولادی! چرا نون به نرخ رایج نمی خوری! چرا خودت را عزیز آقایان نمی کنی! چرا نمی گی اینها را باید اعدام کرد و .. اینها بیشتر به نفعت استا!!! دنیات اینوطوری آبادتر میشه ها !!!!
  • انصار ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    مشرق چرانظرمنو نمیذاری
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اشتباه مثبت دادم
  • ناشناس ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اصلا شما بگو مردم بیایند ورزشگاه مسابقه ورزشی تماشا کنند فقط کافیه یه نفر بزنه بقیه....آخه این چه قضاوتی شما می کنی؟
  • امیرسعید نقی زاده سهی ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آقای عسگراولادی از هول حلیم نبایدتوی دیگ افتاد... برای اینکه ثابت کنیم همه روسای جمهوروافرادمختلف حکومتی آدمهای خوبی بودندکه نقاط ضعف هم داشتند/نبایداصل فتنه88را منکرشویم واینا... امریکا/انگلیس/اسراییل رابه عنوان فتنه گرمعرفی فرمودیداماشماکه یک آدم سیاسی هستیدبایدبهتربدانیدکه آن3کشورازاول انقلاب مهره های خودرا که به قول شهیدآیت مهره های بدلی نامگذاری شده بوددرحکومت نفوذدادند.افرادی مثل :حسن نزیه/بهزادنبوی/محسن سازگارا/امیرانتظام و... همان شهیدآیت که هم حزبی شما درحزب جمهوری اسلامی هم بود درمورداین میرحسین چه نظرمستدلی داشت؟اگرقراراست تاریخ بنویسیم مثل آدم بایدبنویسیم نه مثل کسانی که قبلا تاریخ نوشتند ومصدق السلطنه ی فراماسون را طوری نوشتندکه هم اینک اگر جمله امام را درمورداوبگوییم که فرمود: مصدق هم مسلم نبود باورش سخت است... شایدبسیاری ازمومنین فرمایش امام درموردمصدق السلطنه را تعبدی بپذیرندودردلشان این موضوع جوردیگری باشد.... حاج حبیب عسگراولادی ازشمامیپرسم اگردکتراحمدی نژادازاصولگرایانی نظیر شما تبری می جوید/به خاطراینگونه قلب تاریخ نیست... شماکه انصاف دارید وعضوهیئت منصفه هم هستیدمنصفانه جواب دهید.... باقی بقایتان واگرچه گفته اید عمرشریفتان آفتاب لب بام است من به سهم خود نزد درگاه احدیت دعا می کنم این آخرعمری ستاره درخشانی که به نام حبیب الله عسگراولادی می شناختم عاقبت به خیرهم شود(آمین)
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    خدا تو و ما و داداشتو بیامرزه !!!!
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    مشرق حرف بدی زدم نظرم رو نذاشتی؟
  • عبدالله ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    ناشناس مگر شما جایگاه خلایق خدا را می شناسی که تشخیص دادی این بنده خدا جایگاهش کجاست ؟ شاید چون نظرش با شما نیست جایگاهش پایینه؟
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    خدایا حق با کیست خودت روشنمان کن .ما که متحیریم .مشرق جان.
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    من نمیدونم چرا اینقدر مثبت گرفتم من منظورم بی بصیرتی آقایون بود.حالا فتنه گرای عزیز منفی ها رو بدید بیاد
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    کاملا معلوم است . وگر نه عالم و آدم حرف های آقای اولادی را تصدیق می کند.
  • عرفان ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    حق با آقاي عسگراولادي است. ما نبايد كاري كنيم كه مورد نظر آمريكا و اسرائيل است. يعني نبايد فاصله‌اي بين دوستداران نظام ايجاد شود. موسوي و كروبي اشتباه كردند. خوب انسان ممكن‌الخطاست. ما نبايد آنها را طرد كنيم. به قول آقا جذب حداكثري و دفع حداقلي، بايد آنها را جذب كنيم تا در دام فتنه‌گران نيفتند. اين يعني بصيرت.
  • محمد آقا ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    چی شده که این اواخر دولت دهم فعالان سیاسی شروع به بازگویی عقیده های شخصی شان میکنند؟ و شجاع شده اند ما از این شجاعت ها در تمام روزها احتیاج داریم همانطور که: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    دیدی که چی گفت، گفت برای دنیای دیگران و برای احساسات سیاس ها نمیتونه آخرتش رو بفروشه. باید برای قبر و آخرت حجت داشته باشه. چیزی که شما و خیلی ها در عرصه سیاسی ایران نمی فهمین. حجت شرعی میخواد هر کاری. هر شعاری هر مرگ بر فلانی هر غلطی را نمیشود گفت یا انجام داد حجت شرعی باید باشد
  • salman ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    بد نيست ايشون يه نگاهي به مصاحبه موسوي با مجله تايم بندازن: "...تغيير در ايران مدتي است كه شروع وانتخابات فقط بخشي از ان است..." تغييري كه وي از ان صحبت ميكند چه گستره اي را در بر ميگرفت...؟ چگونه اين تغيير قبل از انتخابات در حال انجام بود...؟ تعريف "مجرم" از نظر اقاي عسگراولادي چيست؟ خدا رو شكر ايشون قاضي نشدن...!
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    بنده با این بخش از حرفت موافقم که باید شرایطی فراهم شه تا موسوی و کروبی از فتنه و فتنه گر اعلام برائت کنند
  • عبد خدا ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    به به آقای عسگر اولادی شما دیگه چرا؟ مگه همین آقایون نبودند که اینهمه آقا و بزرگان نظام فرمودند حساب خودتون رو از فتنه گر ها جدا کنید دم بر نیاوردند ؟!! مگه همین ها نبودند وقتی آقای اوباما مستقیما" ازشون دفاع و حمایت کرد وقتی سلطنت طلب ها به خودشون اجازه دادند با مقدسات کشور توهین کنند حساب خودشون رو از فتنه گر ها جدا نکردند ؟؟!!!! و الله العالم .....
  • املی ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    حتما" ان اعلامیه های کذایی را امریکا به نام این فرد منتشر می کرد؟
  • مهدی ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اقای عسگر اولادی خبر گزاری فارس اعلام نمودکه اقایان به ظاهر اصلاح طلب ودر حقیقت افساد طلب در نامه ای تشکر امیزاعلام کردند:عسگر اولادی از سرمایه های کشور است.چرا قبل ازاعلام مواضع جدید شما درحمایت از دوفتنه گر وفتنه گران از شما تقدیر ننموده بودند وشما را از سرمایه های کشور ندانسته بودند؟پس خوب است جنابعالی که طبق سخن خودتان عمر خویش را در عالم سیاست گذرانده اید وسرد وگرم روزگار را تجربه کرده اید کمی فکر وتدبر نمایید که طبق فرمایش اهل بیت یک لحظه فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت است تا متوجه شوید ایا سخن درستی بیان فرموده اید؟وانشاء الله مشمول این فرمایش امام ره نشوید: هر زمان دشمنان این نظام وکشور ولایت فقیه از ما تعریف تمجید کردند مرتکب عمل اشتباهی شده ایم وطبق فرمایش ایشان که بهترین دعا عاقبت به خیر شدن در دنیا است خدا عاقبت ما وشما را ختم به خیر فرماید و ما را از غفلت وگمراهی مصون بدارد امین
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    یاعی.یا فاطمه زهرا یا حسین
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    خدا خیرتان بدهد که سعی بر وحدت دارید مگر پیامبر ما قاتل حمزه را نبخشید ما هم از خطای دیگران بگذریم به عنوان یک خواهر شهید نزدیک 4سال است خون دل میخورم ونگران که خدای نکرده عاقبت اسپانیا مسلمان را پیدا نکنیم
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    برو بابا هنوز بچه اي
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اگر از این تهمتت توبه نکنی بدان روایت هست که هرکس مومنی را به خاطر گناهی مسخره کند خداوند به همان گناه خودش را در همین دنیا مبتلا خواهد ساخت. مفت سخن بگو ام سخن مفت نگو
  • موسی ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    انقلاب هم به این آسونی به دست نیامده .خون هزاران شهید پای این شجره طیبه ریخته نشده که برخی آقایون مملکتو تیول شخصی خود وحزب ودار ودستشون بدونند وهی دم از انتخابات آزاد بزنند وهنوز بعد از سه سال از فتنه 88 وصدها بار روشنگری رهبر معظم باز بگویند که به همان حرفهای نماز جمعه کذاییشون اعتقاد دارند وزیر عباشون بشه پناهگاه هر چی زاویه دار با نظام اسلامی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اشتباها منفی دادم. فکر کردم نوشته به نرخ روز نان می خوره . اگر ایشان میخواست به نرخ روز نان بخوره که مثل ... یقه پاره می کرد و به بهانه خدمت به مردم دنبال پست و مقام بود
  • حسام ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    دوستان دعوا نکنید واقعیت اینه که همه این فتنه ها تقصیره من بوده چون من گفتم تقلب شده و به طرفدارام گفتم بریزید تو خیابونا و.... سران فتنه اصلا تقصیری ندارن
  • سعید ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    طلحه و زبیر هم مفت به دست نیومده بودند. ولی جلوی حضرت علی وایستاده بودند.عایشه زن پیغمبر بود ولی با قتنه کاران بود.پس هی نگو مفت به دست نیومدند حافظ قرآنند پسر شهید دختر شهیدند و و و .کسانیکه خدا گمراهشون کرده (به خاطر اعمالشون) هدایت پذیر نیستند. کسی که 300 میلیون رشوه گرفته فتنه کرده بیایم بگیم گول خورده. اینا می خواستن مملکت رو اداره کنن؟
  • اشکان ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    درود بر اقای عسگر اولادی مبارز
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    لابد من مجرمم.من رو اعدام کنید..
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    واقعا شناخت و انصاف همیشه مورد قبول و تمجیده
  • محمد ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    بعد از این همه وقت اعلام بی گناهی برای آقایان مغلطه هست. شاید اول کار برخی از مردم تا حدی حق را به موسوی می دادند ولی بعد از ضررها و حرمت شکنی های شبه معترضان و اظهار نظر قطعی رهبری باید از مزدوران اعلام برائت می کردند. یا لااقل سکوت می کردندو بیانیه نمی دادند.
  • زینب ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    جناب ناشناس پس برو یه کم مطالعه کن ببین تا اطلاع پیدا کنی که موسوی به آقا تحمیل شد و همون موقع چه نافرمانیهایی که از ایشون نکرد خدا ازش نگذره
  • زینب ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    کروبی که بدبخت واقعا ساده است اما موسوی هرکی فکر کنه که موسوی ساده است خودش ساده و...
  • محمد ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    نبوي: موسوی و کروبی سران فتنه در داخل کشور هستند تعامل نيوز
  • حسن ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    آقای عسگراولادی یکی از مبارزان قبل از انقلاب و همراهان امام و مقام معظم رهبری بوده و هست.اما یکی از دعاهائیکه بزرگان از درگاه خداوند مسئلت می کنند "عافبت به خیری" است.با نگاهی به تاریخ اسلام میبینیم که طلحه و زبیر از صحابه پیامبر بودندو لقب سیف الاسلام را داشتند و نمونه های دیگر.اما عاقبتشان چه شد؟آقای عسگر اولادی یادمان نرفته که امام(ره) فرمودند میزان حال فعلی افراد است. آقای عسگراولادی برای من و امثال بنده خیلی سخت است ببینیم شما هم در حلقه ساده لوحان قرار بگیرید.مگر یادمان رفته چه کسانی در بیانیه خود از مردم خواستند تا در اعتراض به انتخابات سال 88به خیابان بیاند و آن تظاهرات را در مسیر خیابان انقلاب راه انداختند؟ مگر یادمان رفته چه کسی در شب پایان انتخابات ودر حالی که هنوز ننتایج اعلام نشده خود را برنده انتخابات اعلام و تاکید کرد من رئیس جمهور منتخب هستم؟مگر یادمان رفته سخنان و مواضع این دونفر فتنه گر که باعث آن خسارات مادی و معنوی به نظام شدند؟ مگر یادمان رفته سکوت این دو فتنه گر را در مقابل هتک حرمت به سید و سالار شهیدان را در عصر عاشورای 88؟مگر یادمان رفته بیانیه این آقایان را که از طرفداران خود خواستند به جای 22 بهمن 89 در تاریخ 25 بهمن به خیابان بیایند؟که با این کار یک بار دیگر آتش درگیرها را شعله ور کردند اما با هوشیاری نیروهای مردمی،انتظامی و امنیتی این آتش خیلی زود خاموش شد. آقای عسگراولادی به راستی درست گفتید که آفتاب لب بام هستید.البته همه ما آفتاب لب بام هستیم چون مرگ پیرو جوان ندارد.آقای عسگراولادی از شما واقعا انتظار چنین سخنانی را نداشتم.کروبی و موسوی فتنه گران اصلی حوادث سال 88 بودند و باید در دادگاه عدل الهی محاکمه شوند ودر آن دنیا هم پاسخگوی خون شهیدان بسیجی باشند که در این حوادث به شهادت رسیدند. وسخن پایانی"مرگ بر موسوی و کروبی"
  • مهدی ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    از قدیم ندیم میگفتن ها که مرد اونه که سر حرفاش وایسه
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    فعلا که نرخ رایج همین صحبت های ایشونه که تکرار ادعاهای پسر شهید مطهریه
  • مجتبی ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    شما که دم از ولایت فقیه می زنی !!!!حضرت آقا بارها از آن دو ملعون با نام سران فتنه یاد کردند حالا تو میخواهی مجرم بدونی یا ندونی!
  • ناشناس نیستم ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    دنیا رو سوروس ها بهتر آباد میکنن قطعا
  • ژولیده ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    1-کسی که می خواد دومین مقام مملکتی بشه نباید فهم سیاسی اش از توده ی مردم پایین تر باشه. و خدا رو شکر که همون اول مشت فتنه گران بازشد. 2- کسی که خودش میان معترضین میاد یا کسی که اون همه اطلاعیه می ده تا مردم رو به صحنه بکشونه متهم ردیف اول نیست؟ 3- در مورد آقای هاشمی باید گفت: "حسنات الأبرار سیئات المقربین" برای مثل ایشانی آن نامه کذایی و عدم برائت از فرزندان آشوبگر، گناه نابخشودنی است.
  • ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    اقای عسکر اولادی هم از مبارزین واقعی وهم از رکورد دارای زندان در زمان شاه هستند وهم از مریدان مقام معظم رهبری وهم مورد عنایت اقا وهیچوقت سخنی رو از سر هوا وهوس نمیگن! ایشان هم درسیاست پختگی وبصیرت دارند وهم در علوم اسلاهی خبره!
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    یعنی چی در جایی نیستی که به اقای عسکر اولادی بگی چه کار کنه؟ این دیگه چه منطقیه؟ حرفای به این غلطی را نباید تذکر داد؟براتون متاسفم
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    بی بصیرتی یعنی این، جا ماندن خواص یعنی این، تنهایی سید و سالار ما یعنی این
  • رسول ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    مشرق چرا کامنتهارو میخوری نمیتونم از این بیت المال خواران تعریف کنم که پنجه افکنده اند در دارو ندارمان.ببین رهبرم از دست همتون چی میکشه.آقایم ای به فدایت جانم که بیش از جانم چیزی ندارم ظهور کن بیا جان زهرا بیا.
  • ازاد اندیش ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    عجب عجب!!!شما که به قول خودتان افتاب عمرتان لب بام است مواظب باشید این اخر عمری کله پا نشوید و یک وقت خشم و غضب الهی شما را نگیرد ایا مخالفت صریح با امام عالم و عادل مسلمین جرم نبود؟ ایا تحمیل این همه هزینه های جانی مالی ابرویی امنیتی اقتصادی سیاسی فرهنگی و حتی علمی به این کشور و مردم عزیز جرم نبود؟؟ایا شکستن حرمت امام المسلمین که برای اولین بار پس از انقلاب توسط افراد درون نظام صورت گرفت جرم نبود؟؟؟این ها کارهای برادران شما بود حالا ما دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟ رهبر عزیز و فهیم و بصیر و صبور و تنهای ما با وحود دوستانی مثل شما نیازی به دشمن ندارند
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    اقای عسگر اولادی آقای هاشمی را کی گول زد شما؟
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    آقای عسگراولادی سه سال پیش هم همین حرفا رو میزد الانم همینارو میگه
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    قیاس مع الفارق نکن
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    خدا خیرت بده ابجی
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    ناشناس دومی با کی کار داری
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    اهان چون حرفای آقای عسگراولادی رو قبول نداری شد غلط!! آقای عسگراولادی با این همه سوابق درخشانی که چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب داره صلاح خودشو بهتر از هر کس دیگه ای میدونه
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    درووووووووووود بر حاج حبیب عزیز
  • خسرو ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    ای ول محمد رضا جان دمت گرم داداش.
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    آقاي عسگر اولادي پدر انقلابيون آيا منافقين به جز اين كردند يعني فريب مردم براي رويارويي با حق و ولايت فقيه برادر عزيز فاين تذهبون شما به خدا فاستعذ بالله را اعوذ باالله من الشيطان الرجيم را بيشتر قرائت كنيد در خلافت حضرت مجتبي عليه السلام كار پيران در جدايي از ولايت حضرتش موجب خسران نا بخشودني در حق شيعه شده و شيعه از اين قبيل توجيهات بي مورد و ساده لوحانه كم ضرر نديده و قربانيان بسياري از ترور علي عليه السلام تااماماني كه در طول سلسله امامت ترور شدندو اولياي بسياري مردم شمارا به تقواي شما قبول دارند اما مراقب غفلت باشيد و بوي تعفن اين عناصر نادان را كه حتي مصلحت خودشان را نمي فهمند حتي بويي از سياست و تدبير نبرده اند (داماد لرستان) نميدانم شيخ ...حد اقل اين ها به نظر مي رسد چهار روز رياست به هر قيمت و غصبي از هر چيزي برايشان مهمتر است لذا قهر انقلابي مردم را در ترد اين نادان هاي بي كياست و سياست را لوث نكنيد. - قطعا با پدر اين داماد لرستان ملاقات داشته ايد از نارضايتي پدرش در حق اين فرزند پسر ناقص العقل شنيده ايد چرا چيزي نمي گوئيد.
  • شهرام ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    آقای عسگر اولادی لطفا از خواب بیدار شوید یک بار دیگر به صحبتهای حضرت آقا در 29 خرداد 88 و سخنرانیهای بعدی ایشان در مورد فتنه بدقت گوش کنید (اگر معتقد به ولایت فقیه می باشید) یک بار دیگر نامه بدون سلام و والسلام هاشمی در آستانه انتخابات را بخوانید و بالاخره یک بار دیگر مواضع مقامات وغول رسانه ای اسرائیل، آمریکا و انگلیس کثیف را مرور کنید آنگاه اگر بصیرت داشته باشید خیلی چیزها دستگیرتان می شود. شاید آخر عاقبت به خیر شوید.
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    ایشون برداشت شخصی خودشون رو میگن و از تحلیل اتفاقات افتاده و پشت پرده های اون بهتره بگیم ناآگاهند ازمواضع مردم و کارهای که دشمنان و فریب خوردگان زیر علم این آقایان انجام داند لابد خبر ندارند این یعنی بی بصیرتی .
  • محقق ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    با سلام ولی آقای هاشمی در نماز جمعه سخنرانی می فرمودند عده ای قابل ملاحظه سر نماز پشت به قبله دراز کشیده زن و مرد قاطی داشتن سیگار می کشیدند و به من با چهره حزب اللی چپ چپ تو خیابان کشاورز نگاه می کردن . انگار که من غریبه هستم و آنها خودی !!! آقای عسگر اولادی به وجود مقدس همه بزرگان که شما نیز یکی از آنها هستید، از قبل انقلاب تا کنون که در مبارزات داشته ام هیچگاه احساس ضعف و نگرانی نکرده ام الا همان روز و همان ساعت . و خدای را شکر می کنم که مقام معظم رهبری در سخنرانی که نه منشور خود این ضعف و وحشت را از دلم بیرون کردند و مجدد جان تازه ای گرفتم که بیم درگیری با خودی یعنی اشداء علی بینهم مرا کشت . با احترام
  • علی ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    بنام خدا قاتل حمزه از کار خود اظهار پشیمانی کرد و تقاضای بخشش کرد ولی فتنه گران نه تنها اظهار پشیمانی نکردند بلکه حتی سعی نکردند که خط خود را از دشمن جدا کنند
  • reza ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    هوالعلیم اگر استدلال اقای عسکر اولادی را بپذیریم این میشود که بگویم اصلا فتنه گر اصلی خود شیطان است نه امریکا و.... چرا که انهاهم فتنه زده شیطان هستند. واقعا این استدلال قابل قبول است؟
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    برادر حرکات اقای ریس جمهمور هم باعث شادی خارج نشینها میشه این که نشد دلیل
  • کویری ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    حاج حبیب این همه جوان که شهید شدن توی این مملکت وجانباز شدند لابد مفت به دست امده بودندکه این اقا مفت به دست امده خدا خیرتان بده خوبه که می دونی افتابت لبه بومه؟؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    مرگ بر موسوی وکروبی ومرگ بر دشمنان دین و جمهوری اسلامی
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    واقعا گل گفتی احسنت
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    دمت گرم
  • علی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    عزیذم شما اول معنای اعتدال رو یاد بگیرید بعد افاضه بفرمایید
  • علی ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    یکی به این عزیز ناشناس اول که فرموده قیاس مع الفارق، لطفا انواع برهان و قیاس رو یاد یده، بنده خدا فکر نکنم دو کلمه منطق بلد باشه والا این طوری افاضه تمی فرمودند
  • محمد كاظم ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    اقاى عسكر اولادى را سال پنجاه وهشت به اقليد فارس دعوت كرديم انجا بنده سؤالى در مورد بازرگان ونهضت ازادى وامثالهم كردم دانش اموز دبيرستان بودم ايشان فرمودند فقط متوجه امام وحركت امام باشيد امام بولدذر است مسير انقلاب را امام هموار ميكند وموانع وخار وخاشاكها را عقب ميزند بايد پشت سر اين بولدذر اسلام وشيعه وانقلاب حركت كرد وهر كس جاماند از سعادت جامانده كارى به ادبيات ومثال ايشان ندارم سؤالم اين است امروز چه اقاى عسكراولادى عزيز ايا امروز نبايد پشت سررهبر حركت كرد?اقاى عسكر اولادى اين برادران شما اگر ان مجاهدت مردم وبصيرت جوانان نبود كار انقلاب را يكسره نكرده بودند ؟ايا هيچگاه صدام وهمان امريكا واسراييل اينقدر به هدف نزديك شده بودند؟اقاى عسكر اولادى شما چرا درزيارت عاشورا به تابعين وشايعين وبايعين لعن ميكنيد حال انكه ريشه وامريت فتنه در شام بود?اقاى عسكر اولادى قبول برادران عزيز شما در انتخابات مفتون شدند چرا تايك سال بعد كه بساط فتنه پهن بود وحتى تاهمين حالا يكبار از محضر مردم صبور وفهيم ايران عذر خواهى نكردهاند تا مشمول عفو اسلامى وگذشت كريمانه مردم بشوند؟درجلسه با كروبى چه چيز شما را اينقدر تحت تاثير قرار داده كه حتى بر هتاكى به حرمت عاشوراميچربد?كسى منكركارهاى خوب موسوى وكروبى و.....نيست اما چرا اينهمه خدمت وجهاد وخوبى وفداكارى زبير باعث نميشودشما دررديف اصحاب پيامبر(ص) بر او سلام بفرستيد يانكند انجا هم تاريخ رامعدودمفرطين دوروبرعلى(ع) نوشته اند البته كه بنده هم بابرخورد احساسى وافراط وانحصارى كردن دين و....مخالفم ولى اينجا بحث يك فرد يا گروه يا حتى جريان اصولگرايي مطرح نيست خيلى از مردم ٩دى كارى به جريانات سياسى نداشتند انها براى دفاع از حريم ولايت وارزشها يشان به ميدان امده بودند ارزشهايي كه در نماز جمعه كذايي به سخره گرفته شده بود البته بنده شما را از محبين وسيلى خورده هاى انقلاب ميدانم ومطمئنم مصلحتى شما را وادار به اين موضع گيرى كرده
  • طالبی نیا ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    واقعا این آدم اینقدر ساده است!
  • حسین ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    با سلام مشرق عزیز: آیا این هجمه علیه یکی از اصیل ترین چهره های دوران مبارزه با رژیم طاغوت،دوران انقلاب و نظام کنونی کشور رفتار مناسبی محسوب میشود؟ آیا مگر نه اینست که جناب عسگراولادی از هر انسان نوظهور انقلاب ندیده،جنگ ندیده و...دلش برای رهبری ،نظام میتپد؟ والله قسم خود حضرت آقا از این برخوردها گله مندند ورضایت ندارند ای دوستان چه بر شما رفته که امروز حرمت هیچ احدی را صرفا برای ایراد مواضعش نگه نمیدارید؟ تک تک به همه زحمتکشان انقلاب اعم از اصلاح طلب واصولگرا را از دم تیغ انواع توهین ها افتراها میگذرانید .... ای جماعت داغ تر از کاسه آش... این مملکت رهبری بصیر ودانا دارد ونیاز به کسانی ندارد که از روی جهل و احساس به دنبال انقلابیون بدلی وجنگ ندیده های تقلبی دلخوش کرده اند. درخاتمه: از اینکه مقداری لحنم به تندی گرایید از بچه های زحمتکش مشرق عذر میخواهم...
  • علی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    شما اصلا معنای حذب حداکثری و دفع حداقلی رو میدونید؟ یعنی بی حهت یا به خاطر حهات کم ارزش دیگران را حذف نکنیم، ایا به لحن کشیدن انتخابات به ان با شکوهی و مخالفت صریح با رهبری بخشیدنی است ان هم نسبت به کسانی که هنوز با پر رویی از کارهایشان دفاع می کنند؟راستی بصیرت چند بخشه؟
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    از صحبتهای منصفانه آقای عسگر اولادی متشکرم.ای کاش زودتر بیان شده بود.
  • ایرانی ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    احسنت بر حبیب آقا شجاع و دلیر مدیر و مدبر
  • علی ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    0 0
    بنظرم ایشان نظرشان را خیلی صادقانه مطرح کردند حالا هر کسی میتونه یک برداشت داشته باشه . ولی ایشون یک پیر مرده که آخرای زندگیش را میگذرونه چه خودش بخواد چه نخواد برای همین نظر قلبی خودش را گفته.
  • وا ویلا ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    0 0
    سلام.. برادر عزیز دینی ما هم اون موقع بودیم تمام دوستان فتنه گریزتان اون روز ها به بهانه بیانات بی اساس و غیر قانونی دوست عزیز و شفیقتان به میدان آمدند. شاید حدود سه سال و اندی گذشته باشه امام اون حرکات و حیله ها که از یاد مردم نمیره . ما مردم ایران با این حرکات شما آشناییم و به این علت از این حرفا پر نخواهیم د و اهل فتنه و دوستدارنشان همیشه عقب تر از قافله ما هستند. در ضمن از نوع نگارش وبیانات مشخصه که به صورت هدفمند و زمینه ساز مسائل جدید هست. بماند که بعضی چیزها را در اینجا نمیشود گفت .بیشتر تفکر کنید. اصولا افراد لب بام نگاهشون عوض میشه و امیدوارم خداوند به همه ما بصیرت و دل روشن عرضه بدارد.
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    0 0
    مردم عزیز ما از خواص بصیرترند
  • علی ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    0 0
    شروط نظام برای ورود اصلاح طلبان به انتخابات ااز سوی وزارت کشور علام شد: اصلاح طلبان علاوه بر شروط لزوم اعلام برائت از جریان فتنه ، اجازه ندادن به عناصر احزاب منحله ی مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب برای فعالیت در ستادهای انتخاباتی آن ها ؛ می بایست سازوکار اجرایی و نظارتی انتخابات را بپذیرند و نسبت به هر نتیجه ای را که از صندوق های رای خارج شود تمکین نمایند
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    0 0
    اقای عسگراولادی اخر عمری این حرفها از شما خیلی بعیده!!!!!!!!!!!!!!!!
  • گمنام ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    آقای عسگر اولادی نظر شما برای خودتان بسیار محترم است ولی وقتی ما این آقایان(فتنه گران) را اساس و پایه های نظام میدانیم چنین بی بصیرتی و اشتباهاتی از اینان بخشیده نمی شود مخصوصا بعداز سخنان رهبری باید مواضع خود را روشن می ساختند و در شرایط آلودگی و شرایط بحرانی کشور باید تبری می جستند ولی چنین نکردند ...
  • زهرا ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    اتفاقا خوب شد که شناختیمش.
  • هامی ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    نه خودشان نه خاستند من وهاشمی پیگیر کار بودیم.
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    توکه چیزی ننوشتی.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    تو خودت روشنی برو
  • شناسنامه ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    حبیب الله عسگر اولادی _ مسلمان
  • تا آخر ایستاده ایم ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    ناشناس اجنوی تو ما را از مرگ می ترسانی.؟
  • ببین ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    آقای عسگر اولادی تحویل بگیر.
  • مراد ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    مبارز بر برملا شدن فتنه گران
  • ناظر ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    احمدی نژاد بو که توانست کنده فتنه را بکند و گرنه اگر غیر از این بود الان فاتحه معصلوات.
  • راننده ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    ایستگاه پیاده شو.
  • انقلابی ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    مادرون را بنگریم و حال را.
  • علی ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    بنده جواب شما را دادم اما مشرق نزد
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    آقاي عسكراولادي عزيز! شما همه مجرمان را هم همين گونه ميبينيد؟! بالاخره كسي كه مرتكب عمل منافي عفت ميشه و به اعدام محكوم ميشه، هم گول خورده شيطان و نفسشه، او فرعه، و اصل شيطان و نفس اماره. خب اين باعث ميشه اعدامش نكنند؟!
  • هادی ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    0 0
    مخاطب این سایت بیشتر حزب اللهی ها هستند. هیچ دقت کردید ما چه تلقی اشتباهی از حزب اللهی داریم. اگر به مثبت، منفی ها نگاه کنید متوجه می شوید. بابا خیلی از اصلاح طلب ها عاشق نظام هستند.کی گفته اونا 9 دی نیومدند. کی گفته هز کی عاشق نظامه طرافدار جبهه ... بابا خیلی ها تا پای جون طرفدار آقا هستند درود بر آقای عسگر اولادی یا علی
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    0 0
    چرا خودت رو هزینه حداکثری می کنی ؟
  • مجتبي بيگلر ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    0 0
    اولا سلام ديومن از برو بچه هاي مشرق خواهش ميكنم اين كوزينه ي ناشناس و بردارن تا بعضي ها مه ميترسن اسمشون و بزارن سواستفاده نكنن سومن : با تموم احترامي كه براي حاج اقا عسگر اولادي قائلم و از راه دور دستشون و ميبوسم ( براي اينكه از نزديك شاهد هستم كه چند سال هستش ايشون دارن به افراد ي كه مشكلات مالي دارن كمك ميكنن درست برعكس اقاي ر.ج محترم كه با طرحاشون پولدارا پولدارتر شدن و فقيرا فقير تر) ولي بايد بگم با نظر ايشون راجب كروبي و موسوي كاملا" مخالفم . چون اگه اين دوتا مقصر نبودن همون اول سر و ته داستان و هم مياوردن و كار به جاهاي باريك نمي كشيد و حضرت اقا كه فداشون بشم اونجوري خون دل نمي خورد و اون سخنراني و نميكرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس