او با حضور در جبهه‌های نبرد از کردستان تا جبهه‌های جنوب در سِمت‌هایی چون: دو سال فرماندهی جبهه فیاضیه آبادان، شش سال فرماندهی لشکر ۸ نجف و پس از جنگ نیز یک سال فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، هفت سال فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا و قرارگاه رمضان و پنج سال فرماندهی نیروی هوایی سپاه خاطراتی را از خود به یادگار گذارد که امروز چنان چراغی راهی در مقابل نیروهای انقلاب مسیر جهاد در راه خدا را نور افشانی می کند.

به گزارش مشرق به نقل از فردا، 19دی ماه سالگرد عروج عرافانه سردار شهید اسلام سرلشکر پاسدار احمد کاظمی است. مردی که شرح رشادت ها و سلحشوری هایش در جبهه های جنوب و کردستان سرمشق جهاد و عشق است. او با حضور در جبهه‌های نبرد از کردستان تا جبهه‌های جنوب در سِمت‌هایی چون: دو سال فرماندهی جبهه فیاضیه آبادان، شش سال فرماندهی لشکر ۸ نجف و پس از جنگ نیز یک سال فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، هفت سال فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا و قرارگاه رمضان و پنج سال فرماندهی نیروی هوایی سپاه  خاطراتی را از خود به یادگار گذارد که امروز چنان چراغی راهی در مقابل نیروهای انقلاب مسیر جهاد در راه خدا را نور افشانی می کند

در هشتمین سالگرد عروج شهید کاظمی سایت شخصی دکتر محمد باقر قالیباف فیلمی را منتشر کرده است که مربوط به  جلسه تودیع قالیباف از فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معارفه شهید کاظمی برای تصدی این سمت است. سخنان مطرح شده در این جلسه  به خوبی بازنمایی کننده عهدی است که مجاهدان راه حق برای اعتلای کلمه طیبه توحید در وطن اسلامی و مجاهدت در راه اسلام و ولایت با یکدیگر بسته اند. بدون توضیح اضافه شما را به دیدن این فیلم خاطره انگیز دعوت می کنیم.


دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس