کتاب «من مي گويم شما بگرييد» نوشته عليرضا قزوه، در آستانه ايام سوگواري امام حسين (ع) از سوي انتشارات سوره مهر وابسته به سازمان تبليغات اسلامي، به چاپ چهاردهم مي‌رسد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، کتاب «من مي گويم شما بگرييد» در 5 فصل، مجموعه از مرثيه هاي عاشورايي مرثيه سرايان است که عليرضا قزوه آنها را گردآوري کرده است.

عليرضا قزوه، در هر فصل از اين کتاب به مراثي از وقايع کربلا پرداخته است و اشعاري از شاعران مشهور از قبيل مرحوم نيرتبريزي، محتشم کاشاني، عباس حداد کاشاني، حسين لاهوتي، حسين منزوي، جليل واقع طلب، محمدحسين شهريار، حميد سبزواري و عليرضا قزوه را آورده است.

فصل اول کتاب «اين حسين کيست؟ با کربلا، با حسين(ع)» شامل 44 مرثيه، فصل دوم با نام «اي پدر جان همرهان بستند» شامل 30 مرثيه، فصل سوم با عنوان «ناله عشق است و آتش مي‌زند» با 6 مرثيه، فصل پنجم با نام «زينب اسيري رفت و ما بر جاي مانديم» با 37 مرثيه است.

گفتني است، چاپ چهاردهم کتاب «من مي گويم شما بگرييد» توليد مرکز آفرينش هاي ادبي حوزه هنري وابسته به سامان تبليغات اسلامي است که در 272 صفحه، قطع رقعي و با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه و قميت 40000ريال از سوي انتشارات سوره مهر واسته به سازمان تبليغات اسلامي، منتشر مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس