کد خبر 184422
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱

دبير کميسيون امنيت ملي با اشاره به ماهيت صهيونيستي فروشگاه "هايپر استار" گفت: اين مرکز خريد مي‌تواند از لحاظ امنيتي خطرساز باشد و بايد در اسرع وقت تعطيل شود.

به گزارش مشرق، سيد باقر حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ماهيت صهيونيستي و وابستگي فروشگاه "هايپر استار" گفت: هرگونه فعاليتي که منافع آن به رژيم نامشروع صهيونيستي تعلق داشته باشد خدمت به آنان است و دلايل و چگونگي وجود چنين مرکز خريدي در جمهوري اسلامي بايد پيگيري شود.
 
وي با بيان اينکه نبايد اجازه فعاليت به هايپر استار در کشورهاي مسلمان داده شود، افزود: اين مرکز خريد مي‌تواند از لحاظ امنيتي خطرساز است و بايد در اسرع وقت تعطيل شده و بساط آن از جمهوري اسلامي برچيده شود.
 
دبير کميسيون امنيت ملي تصريح کرد: بررسي دلايل وجود مرکز خريد هايپر استار در جمهوري اسلامي در دستور کار کميسيون امنيت ملي قرار دارد چرا که اين محل مي‌تواند در آستانه انتخابات به عنوان پايگاه دشمن فعال شود.
 
گفتني است؛ هایپراستار تهران (نخستین فروشگاه زنجیره‌ای خارجی) در مهر ماه سال ۱۳۸۸ با حضور "بهروز علیشیری" رئیس سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی افتتاح شد و در حال حاضر "مارك كوربیون" فرانسوی، مدیر عامل شركت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار ایران است.
 
با اینكه ایده ساخت این فروشگاه متعلق به "كارفور" بود اما با برند ماف (هایپر استار) در ایران كار شد و این حركت بسیار هوشمندانه بود چرا كه فروشگاه زنجیره‌ای "كارفور" یكی از بزرگترین توزیع‌كنندگان كالاهای اسرائیلی در جهان است و به همین خاطر، شعب اصلی آن در فرانسه، بارها با مخالفت‌های شدید از سوی مسلمانان همراه شد.

در زمان جنگ غزه بارها مسلمانان و همچنین مسیحیان مخالف دولت نامشروع اسرائیل، شعب این فروشگاه را در فرانسه اشغال كرده و شعارهایی در این زمینه دادند كه در نتیجه كارفور به دلیل بایكوت از سوی مردم، با ضرر بی‌سابقه‌ای مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    1 0
    بابا توی خارج یه فروشگاه بزرگ زنجیره ای کلی خدمات به مشتری ارائه میده. کارت تخفیف و کارت جمع امتیاز و خرید مجانی با امتیازات و غیره... اینا فقط اومدن جیب ایرانی ها رو خالی کنن.
  • ضياءالدين ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    1 0
    از خودمون كه آبي گرم نميشه...يك نفرم كه اومده يه مركز خريد به اين خوبي درست كرده كه هرچي بخواي به قيمت مناسب در اختيارت قرار ميده رو با انگ اسرائيلي بودن جولوشو ميگيريم... اونم فقط به دليل اينكه نميتونيم باهاش رقابت كنيم... در حالي كه عمرا ربطي به اسرائيل نداره
  • کیان ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    افسوس برای ما ملت مصرف زده!
  • رضا ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    این فروشگاهها که یا دارن جنس ایرانی میفروشن یا چینی کجا جنس اسراییلی فروختن درضمن همیشه دشمنت رو کنار خودت نگه دار تا تحت کنترل داشته باشیش
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    من به وجه طرفدار دادن امتیاز به خارجی ها نیستم ولی همینکه در این اوضاع تحریم و بحث خدمات به مشتری که از طرف شرکتهای داخلی اصلا جایی ندارد این شرکت توانسته این همه مشتری جذب کند جای تقدیر دارد.
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    چرا روز اول به فکرش نیفتادید چرا همون اول بهش مجوز تاسیس دادید حالا که همه میرن خرید میکنن میخواهید جمعش کنید ، از پشت پرده بگو اصل قضیه چیه
  • رضا ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    خب اگه می خواین ببندیدش یه وطنیشو بزارید بجاش البته نه مثل رفاه و شهروند ،ارزونتر بفروشند.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    چرا بیخود حرف میزنید، فروشگاه هایپراستار متعلق به شیخ ماجد الفطيم، یک میلیاردر اماراتی است، و ربطی به اسرائیل ندارد. اگر به وب سایت مجله فوربس بروید میبینید که ماجد للفطیم به عنوان ث436 امین ثروتمند جهان است. لینک زیر را ببینید Operator of Carrefour brand hypermarkets in the region; recently opened Iran's first Western-style supermarket, under name Hyperstar, in Tehran. http://www.forbes.com/lists/2010/10/billionaires-2010_Majid-Al-Futtaim_8S4W.html
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 1
    رضا جان قرار نیست حتما" بیان کالای اسراییلی بفروشن تا یه سری آدم ساده بفهمن که اینا اسراییلین ، ولی 100%تمام سود و منفعت مالی این فروشگاه یک راست وارد جیب صهیونیست ها شده وتبدیل به بمب و موشک میشه و رو سر زن و بچه یه فلسطینی یا لبنانی یا سوری فرود میاد و با کشته شدن اون فرد شما هم در قتل ایشان شریک جرم خواهی بود به همین راحتی و سادگی
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    این همه مدارک مستند و دقیق همین مشرق برای امثال شما قرار داد تا بفهمین که پشت پرده این شرکت در دست صهیونیست هاست . نرود میخ آهنی در سنگ
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    0 0
    به نام خدا چرا کوکا کولا که خیلی ظاهرا بیشتر از اسرائیل حمایت می کنه و رئیسش توی بورد های صهیونیستی آمریکاست تعطیل نمیشه؟
  • آگاه ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    بهتره دوستانی که فکر می کنن هایپراستار پولش به ماجدالفطیم می رسه و بس، برن توی اینترنت و تحقیق کنن راجع به ماجد و ارتباط تنگاتنگش با شرکت کارفور و ارتباط کارفور با رژیم صهیونیستی. سهامدارای کارفور (که ماجدالفطیم باهاشون کار می کنه) شرکت koor و شرکت delltagalil هستند که هردو صهیونیستی به تمام معنا هستند. برید بخونید
  • يك دلسوز ميهن پرست US ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    0 0
    هايپر استار متعلق به فردي اماراتي به نام ماجد الفطيم است كه جزاير سه گانه ايراني (تنب كوچك ، تنب بزرگ و ابوموسي) را قبول ندارد و اسم خليچ فارس را هم به رسميت نمي شناسد. اگر ميهن پرست هستيد از هايپر استار خريد نكنيد.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    0 0
    خوب پولی هم که برای حج رفتن میدین عربستان بمب میشه رو سر یمنی ها.پس نروید حج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس