کد خبر 1821384
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۱
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه می‌رود!

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدون استراحت پس از بازی با مصر باید سیاتل را به مقصد مصر ترک کنند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران بطور مستقیم از استادیوم سیاتل برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه می‌شود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مانند دو بازی قبل ساعتی پس از پایان بازی خود برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه خواهند شد.

پرواز تیم ایران ساعت ٣٠ دقیقه بامداد از سیاتل راهی تیخوانا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    توقع داشتی کجابره لب دریا ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس