به گزارش مشرق به نقل از الحدث، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.
رئیسجمهور آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران دستکم ۴ پهپاد به سمت کشتیهای درحال عبور از تنگه هرمز شلیک کرد. یکی از پهپادها برخورد محکمی با عرشه بالایی یک کشتی باری بسیار گرانقیمت داشت.
خسارت وارد شد اما کشتی توانست به مسیرش ادامه دهد. ما ۳ پهپاد دیگری را ساقط کردیم. واضح است که این نقض توافق آتشبس است.




