تجربه دردناک عراق در جام ۱۹۸۶ با حضور یک بیمار روانی!

تیم ملی عراق در اولین حضورش در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک تجربه ای دردناک و سخت در دل رژیم بعث عراق داشت که به خاطر حضور یک بیمار روانی به نام عدی صدام در راس فدراسیون فوتبال این کشور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    3 0
    نصف دواعش از بعثی ها اند
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    4 0
    لعنت به صدام و خانواده اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس