ورود سید عباس عراقچی به پاکستان همراه با رئیس‌جمهور

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، همراه با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور این کشور در رأس یک هیأت عالی‌رتبه وارد اسلام‌آباد شد.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، همراه با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور این کشور در رأس یک هیأت عالی‌رتبه وارد اسلام‌آباد شد.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان: سناتور اسحاق دار معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، در پایگاه هوایی نورخان از وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراه استقبال کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با اشاره به سفر رسمی رئیس‌جمهور ایران به پاکستان، این سفر را گامی مهم در جهت تقویت همکاری‌های دوجانبه و گسترش روابط میان دو کشور برادر توصیف کرد.

وی تأکید کرد که پاکستان و ایران از روابطی تاریخی، مذهبی، فرهنگی و برادرانه برخوردارند و دو طرف بر عزم خود برای تحکیم هرچه بیشتر این پیوندها تأکید دارند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، مسؤلان و مردم پاکستان از هیأت ایرانی استقبال گرمی به عمل آورده‌اند و انتظار می‌رود این سفر زمینه‌ساز توسعه بیشتر روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌های دیپلماتیک میان تهران و اسلام‌آباد باشد.

وی همچنین افزود که سفر هیأت عالی‌رتبه ایرانی نشان‌دهنده تداوم رایزنی‌ها و تعاملات در سطوح عالی میان دو کشور است و می‌تواند نقش مؤثری در تقویت همکاری‌های منطقه‌ای، توسعه مناسبات دوجانبه و ارتقای صلح و ثبات در منطقه ایفا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس