به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه:این سفر دوجانبه است و در راستای تقویت مناسبات ایران و عمان است. رابطه ما با عمان ممتاز است. موضع عمانیها در تجاوز به ایران مسئولانه بود و ما قدردان این رویکرد مسئولانه هستیم.قرار است درباره مدیریت تنگه هرمز گفتگو شود.
کد خبر 1820625
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۰
- ۰ نظر
- چاپ




