به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه:این سفر دوجانبه است و در راستای تقویت مناسبات ایران و عمان است. رابطه ما با عمان ممتاز است. موضع عمانی‌ها در تجاوز به ایران مسئولانه بود و ما قدردان این رویکرد مسئولانه هستیم.قرار است درباره مدیریت تنگه هرمز گفتگو شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس