کد خبر 181860
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۴

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو برادر سارق با 33 فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در وحیدیه شهریار خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سرهنگ گلزاری دراین‌باره گفت: در پی وقوع سرقت‌های منزل و اماکن در سطح شهرک‌های اقماری شهرستان شهریار، موضوع به‌ صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

گلزاری افزود: در این راستا با اقدامات اولیه پلیس، بررسی سوابق مجرمان و همکاری شهروندان شهرک فردوسیه شهریار، دو سارق به نام‌های «بهروز – ش» و «فرهاد – ش» به اتهام سرقت منزل توسط ماموران انتظامی کلانتری 22 این شهرک دستگیر و پرونده متشکله به‌همراه متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح‌کرد: با وصول پرونده به پلیس آگاهی استان و انجام بازجویی‌ از متهمان، سارقان به 24 فقره سرقت منزل و 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرک‌های اقماری شهریار از قبیل «وحیدیه»، «فردوسیه» و «امیریه» اعتراف کردند.

به گفته وی، در تحقیقات پلیس بررسی نحوه سرقت‌های انجام شده و استعلام سوابق کیفری متهمان مشخص شد متهمان از سارقان سابقه‌دار منزل و اماکن در سطح استان تهران بودند.

گلزاری خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، مالخر اموال مسروقه به نام «عزیز – پ» که دارای گاراژ ضایعاتی در شهرک فردوسیه بود نیز دستگیر شد که در بازجویی به خرید اموال مسروقه به دفعات از سارقان اقرار کرد و با راهنمایی سارقان دستگیرشده، محل سرقت مورد شناسایی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس