برادرزاده ترامپ: رئیس‌جمهور آمریکا آشکار به زوال عقل مبتلاست

برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا که نویسنده و روانشناس آمریکایی است در سخنانی فاش کرد: ترامپ آشکار به زوال عقل مبتلاست.

به گزارش مشرق، آیریش استار در گزارشی به نقل از برادرزاده ترامپ اعلام کرد که سلامت روان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مورد سئوال و تردید قرار دارد.

بر اساس اعلام این رسانه، مری ترامپ برادرزاده ترامپ می‌ گوید زوال شناختی رئیس‌جمهور «آشکار» است و او را با پدرش که بر اثر بیماری آلزایمر درگذشت، مقایسه کرده است.

مری ترامپ، نویسنده و روانشناس به پادکست دیلی بیست خبر داد که رئیس‌ جمهور پس از ارزیابی‌ های شناختی سالانه، «زوال شناختی جدی و آشکاری» را نشان می‌دهد.

بر اساس اعلام این نویسنده و روانشناس آمریکایی، ترامپ همچنین به «ناتوانی در کنترل روایت» مبتلا است و در حال از دست دادن کنترل بدن خود است.

این روانشناس همچنین به اختلالات روانی طولانی‌ مدت تشخیص داده نشده و درمان نشده ترامپ که از اولین باری که وارد دفتر بیضی شکل شد، داشت اشاره کرد.

وی سپس اضافه کرد که این مسائل، بازیابی تعادل رئیس‌ جمهور را دشوارتر می‌کند.

مری ترامپ همچنین گفت که برای «حامیان چاپلوس» او نیز تظاهر به اینکه همه چیز خوب است، به طور فزاینده‌ای دشوار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    2 0
    ترامپ ننگ امریکا ... امریکا ننگ جهان !!
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    1 0
    کفتار ترامپ لیاقت امریکای کثیف !
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    1 0
    خاک بر سر مردم و سناتورهای امریکا با این رییس جمهور بی سروپای اوباش
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    0 0
    زوال عقل داره و این همه بلا سرمون آورده ؟ سالم بود چیکارمون میکرد بی شرف
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    1 0
    خجالت برای مردم و سناتورهای امریکا با این رییس جمهور بی سروپای اوباش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس