کد خبر 1816864
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش مشرق، حساب توئیتر سازمان اطلاعات سپاه نوشت:

اطلاعات میدانی از ضربات شدید و سریع نظامی، امنیتی و سایبری دیشب به سرزمین های اشغالی و نشان دهنده موفقیت ۱۰۰ از ۱۰۰ است.

۱۰۰ شب مقاومت، ۱۰۰ سال امنیت

اطلاعات سپاه: موفقیت حملات ایران ۱۰۰ از ۱۰۰ است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    16 5
    بزن که خوب میزنی . اسراعیل اندازه یه پایگاه نظامی هست اینقدر بزرگش نکنید. کلا این پایگاه نظامی شیطان بزرگ را با خاک یکسان کنید
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      6 0
      دم رزمندگان گمنام اسلام و ایران گرم پروردگار پشت و پناهتان
    • Nader IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      1 5
      اگه شدنی بود که تا حالا شده بود. منتظر دستور جنابعالی نمیموندن. اگه تا حالا نابودش نکردن،حتما دلایلی داره که قرار نیست من و شما در جریان ریز اطلاعاتش باشیم. لطفا با دهان بسته،کمی فکر کنید و به مسؤلان نظامی و سیاسی کشور اعتماد کنید. قرار نیست من و تو در جریان تمام اطلاعات ایشان باشیم. کسانی که به اطلاعات خاص دسترسی دارند،حتما بهتر از من و شما تصمیم می‌گیرند.
  • اورانیوم خالص IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    7 0
    اول در صورت توان این کار تمام رادارها و گیرنده های رژیم هک شوند و در همان لحظه حمله انجام گیرد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    11 0
    ضربه اول را محکمترین ضربه بزنید
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    14 0
    یکی در برابر یکی اصلا منطقی نیست اسراییل روی همین حساب باز کرده .چون اون همیشه متجاوزه پس باید در برابر یکی ۱۰ تا بخوره
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    7 0
    همین جور پیش بره میشیم لبنان.آتش بس میکنن بعدش میان یکی میزنن و یدونه فقط میخورن !باید طوری پاسخ بدین که دیگه جرات حمله نداشته باشه
    • کلیم IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
      0 0
      نه مدل یمن رو پیش میبرن که تونستن به کمک یمنی ها دریای سرخ رو کنترل کنن.... همون وسط جنگ هم امریکا اومد با اسپانیا یکی بدو کرد اسپانیا هم میتونه تنگه جبل الطارق رو کنترل کنه .... بعضا اتفاق میفته که ما فک میکنیم داریم با دشمن میجنگیم ولی عملا داریم بهش کمک میکنیم که هزینه هاش کمتر بشه.... شایدم اصلا بحث دوست دشمن نیستش ماموریت ما دشمنی باهاشه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    4 7
    چند وقت یکبار یه حمله موشکی انجام بشه می چسبه. ملت نیاز به هیجان دارن
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      9 6
      شما غلط میکنی از طرف ملت حرف میزنی.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      3 3
      اتفاقا ملت نظر ایشون رو دارن چون اسراییل غده سرطانی هست و اگه درمان نشه همه رو می‌بلعد
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      2 1
      چند وقت یکبار، کمه
    • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
      3 0
      بزن که خوب میزنی
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    1 0
    دست مریزاد واقعا سرعتشان خیلی زیاد بود من جلو پنجره داشتم سیگار میکشیدم صدا که اومد من پلک زدم باز کردم فقط رد سفیدش مونده بود ای والله
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    0 0
    ساعت 16:30 برای شما مینویسم بانک اهداف را سریعا پر کنید شروط روی میز و موشکها آماده شلیک. اگر تا 24 ساعت تمام شروط ایران منجمله رفع محاصره کامل غزه پذیرفته نشد موج بعدی شلیک با قدرت 10 برابر
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    6 3
    دوباره شور و حال گرفتیم. ان شاءالله از سلاح برتر هم رونمایی کنیم. ان شاءالله محدودیت برد موشکی را کنار بگذاریم
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    6 2
    سبحان الله
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 0
    دستتان را می بوسیم. چنان عظمتی در روح ایرانیان دمیده اید که گفتنی نیست .
  • علی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
    0 0
    اونی که به هموطن ما توهین کرد و لفظ شما از طرف ملت ایران صحبت نکن پاسخش این می‌تونه باشه چنین پاسخهای را هیچوقت به یک هموطن که از پاسخ کوبنده دلاور مردان غیور ایران ذوق نموده بدور از شأن یک ایران دوست است مگر اینکه خودش یک مزدور بیشعور باشد هیچوقت اینگونه نباشد خاک بر سرت که انرژی منفی دادی در پاسخ ذوق و خوشحالی یک دلاور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس