تهدید دوباره وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای حمله به بیروت

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدید به تجاوز به بیروت کرد.

به گزارش مشرق، یسرائیل کاتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که به هدف قرار دادن زیرساخت‌های حزب‌الله در لبنان ادامه خواهیم داد.

کاتس در ادامه با اظهاراتی تهدید آمیز افزود: اسرائیل این آزادی عمل را دارد که با حمایت آمریکا در پاسخ به هرگونه تهدید علیه اسرائیل، به بیروت حمله کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: یک منطقه غیرنظامی در جنوب رودخانه لیتانی ایجاد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
    0 0
    امیدوارم بتونیم راهی برای پاکسازی بعضی از سران صهیونیست پیدا کنیم یکی از اونها همین خونخواره
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
      0 0
      این چون جاش امنه ، از تووی سوراخش واق واق می‌کنه . چهارتا انگشتش را بعنوان حد جنایت (بدون بیهوشی) قطع کنید و جاشو با آهن سرخ شده داغ بگزارید(مثل قدیم) ، آرام میشه و خفه خون می‌گیره .
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
    0 0
    آره یه منطقه غیر نظامی در جنوب لبنان که بعدا باز توش شهرک بسازید و مثل سرطان همین طور جلو بیاید کاری که توی فلسطین کردید ولی دیگه این رویاها تموم شد باید بری تویه پناهگاه دلت تنگ نشده!!
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
    0 0
    هر حمله ای که به لبنان شد حزب الله باید لندن را بزند . باور کنید طراحی اشغال خاورمیانه در لابی های قدرت در باکینگهام طراحی میشود . غرب میخواهد تمدن و تاریخ شرق را ویران کند تا خودش را متمدن حا بزند . درگیری انگلیس و آمریکا با ایران چین لبنان سوریه لیبی یمن همین بحث تاریخ است. لندن را بزنند جنگ در خاورمیانه فروکش میکند بخصوص لبنان
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
    0 0
    خدا نسلتون ازروی زمین برداره خسته نشدید ازتهدید وجنگ وکشتارمردم بی دفاع خون خوارترین رژیم جعلی ظلم پایدارنیست شمابه چه دینی پایبند هستید نفرت ازوجود شما رژیم پلید دنیارا گرفته!!؟
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
    0 0
    حزب الله هم تهدید کنه که لندن رو میزنه . تسلیحات اسراییل عمده از آمریکا و انگلیس میاد و اگر قرار است مردم لبنان شهید شوند پس بهتره تعدادی هم انگلیسی بمیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس