عبور 33 فروند کشتی از تنگه هرمز با مجوز نیروی دریایی سپاه

نیروی دریایی سپاه از عبور ۳۳ کشتی از تنگه هرمز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۳ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: کنترل هوشمند تنگه هرمز پس از شدت ناامنی ایجاد شده در پی تجاوز ارتش تروریستی امریکا در تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه با قوت در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    3 0
    دریافت عوارض با واحد پول (ریال) فراموش نشه
  • حسین IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    2 0
    جانم سپاه 💚.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    3 0
    ان شاالله عوارض داده اند دیگر؟
  • محسن IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    1 0
    چرا مشخصا شفاف نمیشود آیا عوارضی دریافت شده است یا خیر ؟ حداقل مسوولان توضیح بدهند مثلا فعلا به فلان دلالیل ملاحظه داریم برای اعلام. این سکوت آزار دهنده است. چرا خبر نگاران از مسوولان سوال نمیکنند ؟
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    2 0
    آن شا الله که عوارض گرفته باشید
  • سید حسن IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    1 0
    احتمالا برخی از این کشتی ما مال خودمون باشه که لابلای این 33 کشتی خارج شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس