ارتش اسرائیل از کشته شدن یک سرباز صهیونیست در جنوب لبنان خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که یک سرباز از تیپ گولانی در نبردی در جنوب لبنان کشته شده است.

به گزارش مشرق، وب‌سایت عبری «وای‌نت» به نقل از سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر گزارش داد که گروهبان نیگِف داغان (۲۰ ساله)، اهل موشاف دیکل و سرباز گردان دوازدهم از تیپ گولانی، بر اثر اصابت خمپاره‌ای که به سوی نیروهای صهیونیستی در جنوب لبنان شلیک شده بود، کشته شد.

پیشتر حزب الله از انجام ۱۳ عملیات ویژه علیه پایگاه‌ها و تجهیزات دشمن اسرائیلی در جنوب لبنان خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 0
    ایران دیگه باید به فکر کلاهک هسته‌ای موشک قاره‌پیما و حمله مستقیم به خود امریکا باشه. دوره جنگ‌های اینجوری گذشته.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 0
    بدرک واصل شد.سلام ما را بر یزید بن معاویه و معاویه بن ابو سفیان برسان.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    1 0
    الحمدالله رب العالمین
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    1 0
    گروهبان داغان، داغون شد
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 0
    یعنی اینا فکر میکنن چون سربازشون مرده میره بهشت؟؟؟؟؟ 🤔

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس