قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح ما آماده پاسخگویی درس‌آموز به هر تجاوزی هستند. ما برای تمام گزینه‌ها آماده هستیم. شگفت‌زده خواهند شد.

به گزارش مشرق، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:

نیروهای مسلح ما آمادهٔ پاسخگویی درس‌آموز به هر تجاوزی هستند؛ استراتژی اشتباه و تصمیم‌های اشتباه، همیشه نتیجهٔ اشتباه خواهد داشت، همهٔ دنیا قبلاً این را فهمیده‌اند.

ما برای تمام گزینه‌ها آماده هستیم؛ شگفت‌زده خواهند شد.

قالیباف: برای تمام گزینه‌ها آماده‌ایم، شگفت‌زده خواهند شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    7 2
    ایندفعه دیگه نفر اول خودتی
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    24 1
    بر اوضاع دولت نطارت کنید
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    4 1
    بر اوضاع دولت نطارت کنید
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    10 6
    مردی برای همه فصل ها
  • کمال IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    1 4
    خسته نباشید. خدا مالک روز جزا می باشد
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    4 2
    دشمنان‌ دیر یا زود به کشور ما مجددأ حمله خواهند کرد. بهترین دفاع،حمله پيش دستانه با تمام توان و قدرت به مواضع منطقه ای و فرامنطقه ای دشمنان‌ است.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    6 3
    امیدوارم همانطور که ما با آتش‌بس شگفت زده شدیم، آمریکا هم ظرف چند روز آینده با حمله پیش دستانه ایران شگفت زده بشه. اینکه اونها حمله رو شروع کنند و بعد ما پاسخ شگفت انگیز بدیم از شگفتی کار کم میکنه
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    2 4
    آمریکا در دو جنگ گذشته زورش به ایران نرسید حالا با سلاح هسته ای دارد وارد نبرد میشود نتانیاهو را باید سر به نیست کرد
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    2 8
    درود بر سرباز رهبرم حاج باقر و لعنت خدا بر جد و آباد تخریبگرانش
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    3 5
    ترامپ ملعون را باید مثل سگ کشت
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    2 6
    تنها یک ماه دیگر ، فنر قیمت نفت در خواهد رفت و به بالای ۲۰۰ دلار خواهد رسید . و انتقام ۴۷ سال تحریم ایران از غرب و متحدانش شروع خواهد شد
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 9
    مدیرجهادی
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 3
    نیرویی که بتواند درمقابل اتمی اسراییل وآمریکا رویارویی و جدی هراس آنرا ترمز کند، نیرویی آتش افکنی و خاکسترسازی گسترده با راکت های شبه فضایی پرحجم حامل سوخت آتش افکن مدید مدت است که وقتی روی منطقه ای ضربت شود بطور گسترده آنرا به آتش و خاکستر لاجبران بدل کند.اگر این راکت ها هایپرسونیک و در تیراژ بالا تولید و آزمایش و ذخیره شود، به نیروی مساوی قامت اتمی میرسیم.بشر در مقابل بلای آتش فراگیر، به واقع هیچ و هیچ توان جبران و حتی دفع ندارد.همچون تهرانی مقدم، بنیانگذار این رسته "راکتی قیامتی خاکسترساز" باشیم برای کشور و صاحبش شویم برای اولین بار درجهان بعنوان ابر نیروی تمام کننده معادل خسارت اتمی.
  • حسین IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 6
    فقط بمب اتم بسازید.
  • پویا نوری IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    4 2
    سفر ترامپ به چین صرفا جهت منصرف کردن چین از حمایت ایران است و بس
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
      4 0
      کار درستی میکند
  • حسین IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    1 8
    فقط و فقط بمب اتم بسازید.
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
      5 3
      باز این احمدی نژادی ها شروع کردن بمب اتم بمب اتم کردن آهای حجتیه ای ها آهای احمدی نژادی های عمق راهبردی سایه نشین بمب اتم نمی سازیم نمی سازیم
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
      0 1
      ساخت بمب اتم برای دفاع از موجودیت کشور و مردم است تعرضات بعدی دشمن حتما اتمی خواهد بود این موضوع چه ربطی به احمدی نژادو حجتیه ها دارد ظاهرا خط فکری شما هم مثل نتانیاهو و ترامپ است
    • یحیی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
      0 1
      احسنت ، راه همین هست ، احسنت
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 6
    زنده و سلامت باشی سردار
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 5
    زنده و سلامت باشی سردار
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 0
    این دو موجود شیطان کامل هستند هیچ چیزی از آنها بعید نیست دشمنان را دست کم نگیرید
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    1 0
    با حمله پیش دستانه غافلگیرشون کن
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 1
    فقط حمله زمینی آتش و بمب مثل حمله های ارتش نازی
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    2 0
    بای بای بال بال
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 0
    در صورت شروع مجدد جنگ علاوه بر نابودی کامل پایگاههای نظامی باقیمانده و تاسیسات نفتی و صنعتی منطقه اهرم های فشار جدیدی مثل بستن تنگه باب المندب و نابودی فیبرهای نوری بین المللی در خلیج فارس و دریای عمان و نابودی خطوط لوله انتقال نفت عربستان به دریای سرخ و تاسیسات آرامکو و نیز غنی سازی ده تن اورانیوم ضعیف موجود در کشور به غنای 60٪ و رساندن 400کیلوی 60% به غنای 90٪در دستور اقدامات ایران قرار خواهند گرفت اقدام آخر هم رونمایی از بمب اتم خواهد بود
  • امید IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    0 0
    بزنید دیگه منتظر چی هستید خواست مردم ایران زدن هست
  • یحیی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    0 0
    تنها راه برون رفت از این تهدیدها وجنگها داشتن سلاح هسته ای است واعدوا لهم ماستطعتم من قوه این تعارفات وجملات قشنگ وشیک را بگذارید کنار که ما ملت متمدنی هستیم ما صلح طلبیم ما با فرهنگیم وووووو تروریست خبیث و کثیف وخونخواری مثل ترامپ فقط زبان زور وقدرت را می فهمد. ما بمب اتم را نساختیم تا سایه جنگ از سر کشور دور شود ، تا از ذیل بند هفت سازمان ملل خارج شویم ، تا گزینه نظامی روی میز دشمنان نباشد ، تا دانشمندانمان ترور نشوند تا دستاوردهای هسته ایمان دود نشود تا فرماندهان نظامی مان به شهادت نرسند تا سرداری بی بدیل مانند حاج قاسم را داشته باشیم . تا کشور مورد تهاجم قرار نگیرد ، تا مهمانان خارجی مان در پایتخت مان ترور نشوند و شرمندگیش برایمان نماند تا مدارسمان بمباران نشود ، تا کودکان بی گناهمان پرپر نشوند تا صنایع وزیر ساختهایمان دود نشود . وبالاخره تا عالیترین مقام کشور ورهبر جامعه را در محل کارش همراه با خانواده اش با بمبهای سنگر شکن به شهادت نرسانند . ما بمب اتم نساختیم تا همه فجایع را از خود دور کنیم . ولی ما بمب اتم نساختیم تا امروز جنایتکار کثیفی مانند ترامپ با لبخند جلو دوربین بگوید ما ناو ایرانی دنا را برای تفریح زدیم . بله ما بمب اتم نساختیم تا این روزها را ببینیم
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    0 0
    تنها راه متوقف کردن اقدامات جنایتکارانه آمریکا این است که دست ما به داخل آمریکا برسد . موشک هایپرسونیک با سرعت بالای ۲۰ ماخ و سر جنگی ۵ تنی که خودش را هرطور شده به کاخ سفید آمریکا برساند و سلام مخصوص مردم ایران را به آن فرد قمار باز برساند و تمام !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس