نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری سراسر کشور از ۱۹ اردیبهشت اعلام شد

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری استان تهران از روز شنبه نوزدهم اردیبهشت با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان است.

به گزارش مشرق، اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه بشرح زیر است:

" پیرو مصوبه ابلاغی تعیین ساعت کاری ادارات هیئت وزیران مورخ ۱۴۰۳/۰۹/۲۵، نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری استان تهران از روز شنبه نوزدهم اردیبهشت با حضور صد درصدی کارکنان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ است.

در سایر استان‌ها نیز با رعایت موارد فوق تمهیدات لازم با هماهنگی تصمیمات مقامات استانی اتخاذ شود."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس