خسارات وارده به فرودگاه مهرآباد در حملات رژیم صهیونیستی

تصاویری از وضعیت فرودگاه مهرآباد بعد از حملات آمریکایی و رژیم صهیونیستی که موجب خسارات زیادی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    7 1
    پس ما چرا هواپیماهای مسافربری اسرائیل و متحدان آمریکا در منطقه رو مورد هدف قرار نداد یم؟
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      1 1
      مال دبی امارات رو زدیم
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      11 0
      چرا مثل انها هواپیماها را به کشور ثالث و یا مخفیگاه نفرستادیم ؟ این چه کاری است که منتظر هستید تا بیایند و ما را بزنند . حداقل کویت و عربستان و امارات خائن را با شدت می زدید .
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    5 0
    فرودگاه بن گورین رو به خاطر ملاحظاتی زیاد گوشمالی ندادیم ، ولی اونها به خیلی از فرودگاه‌های ما آسیب زدن
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      12 1
      مگه ایران اسلامی با اسراییل صهیونیست ، چه ملاحظاتی داره ؟!😳😲
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    4 0
    اینهمه سوخت‌رسان نو بن گوریون بود چزا نتونستید بزنید اینهمه پهباد و موشک رو کجا زدید اگه از این فاصله نمیشه از نزدیکتر بزنید یه طرح خلاقانه بریزید
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    8 0
    سه شرکت ایران ایر و ایران ایرتور و سپهران مجوز بلیت فروشی پیدا کردند الان بهترین زمان برای بیچاره کردن شرکتهای متخلف در بالا بردن قیمتها هستند . بالاخره باید جلو این زالوها در آمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس