کد خبر 1805830
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۴
اضافه شدن موقت ۲ مربی دروازه‌بانی به کادرفنی تیم ملی

۲ مربی دروازه‌بانی به صورت موقت به کادرفنی تیم ملی فوتبال اضافه شدند.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از روز گذشته آغاز شده است، اما آلین دینکا، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی این تیم به‌دلیل شرایط فعلی کشور نتوانست از ابتدای اردو خود را به تهران برساند.

به همین دلیل و با تصمیم امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، حامد پاک‌سیما (مربی دروازه‌بان‌های پیشین تیم‌های ملی نوجوانان و استقلال) و مسعود مرادخانی (مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم گل گهر) به‌طور موقت به کادر فنی اضافه شدند.

این دو مربی با هماهنگی آنلاین با آلین و بر اساس برنامه روزانه او، تمرینات آماده‌سازی چهار دروازه‌بان حاضر در اردو را پیگیری خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس