معاون سیاسی امنیتی قم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ۹ شهروند قمی در تجاوز صهیونی آمریکایی بامداد ۱۷ فروردین به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، مرتضی حیدری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ساعت حدود یک بامداد دشمن متخاصم‌ صهیونی آمریکایی به یک منزل مسکونی در قم حمله کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، وی ادامه داد: در اثر این حمله ۹ نفر از شهروندان قمی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. همچنین ۱۱ نفر نیز مجروح و مصدوم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    1 0
    چرا ایران مناطق مسکونی رژیم رو نمیزنه ،مماشات تا کی؟چهارتا از اون برج های بلندشون رو که بزنید به غلط کردن میفتن
  • سیاوش IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    0 1
    اقا برید مذاکره به قران ملت بدبخت شد
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    1 0
    آمریکایی‌‌ها ما را کشتند، ما آمریکایی‌ها را می‌کشیم.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    0 0
    باید به نظامیها اعتماد کرد . در هر حال آنها تخصص دارند ما بلد نیستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس