کد خبر 1801711
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۸:۴۵
عاقبت نهایی حمله سربازان آمریکایی به خارک

ویدئویی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده بیانگر عاقبت سربازان آمریکایی است که به خاک کشورمان بخواهند تجاوز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    12 3
    انهدام و حمله به داراییهای شخصی و خانوادگی جنگ افروزان اصلی مانند ترامپ ، ایلان ماسک ، رسانه ها ، مشاوران ، وزرا و سناتورهای آشوب طلب امریکا ، از بهترین گزینه های دفاعی و بازدارنده دشمن است !!
    • نوید IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
      5 2
      لعنت خدا به ترامپ و نتا..و خلبان هاشون و تکاورانشون به خاطر این که همشون ظالم و ستمگرند
  • سرترالین عبیدی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    9 6
    اینها خبر مرگشون اگر بیان خارک این تکاورهای ایرانی 😎😎😎بلایی به روزشون میارن که کرک و پشماشون بریزه 🫢🫢🫢🤭🤭🤭حتی باعث میشن کرک و پشمای ترامپ هم بریزه 😬😬😬😬😬
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
      6 8
      همین که یک گردان نیرو میان وسط کشور و بعد به سلامت می روند تکلیف خیلی ها را روشن کرد
  • ناشناس IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    1 5
    آره آره. همینه .جون مادرت سپاه و ارتش یکیشون رو زنده نزارید.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    5 2
    اروپا اگر حمله نمیکنه چون سوخت جت گرانه و هزینه انرژی براشون زیاده. مسلما بهشون سوخت برسه و هزینه کمتری در پیش ببینند ممکنه درگیر بشن. پس دقت بشه که سوخت به چه کسی داده میشه.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    2 3
    خو گیرم اومدن خارگ رو هم گرفتن و نفت هم بار نفتکش کردن خب بعدش؟ از کجا میخوان ببرن بیرون؟؟؟؟؟ کی حاضره خدمه نفتکش بشه اونوقت؟؟؟؟؟ هیچوقت سمت خارگ نمیان اگر اومدن یعنی باید بریم راحت تو کاخ سفید تیر خلاص بزنیم بهشون چون از دو مثقال عقل هم محرومن و بی عقل هیچ ترسی نداره بلکه قابل ترحم هست
  • مهرداد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    4 3
    همینطور با انمیشن ادامه بدهید خود آمریکا رو هم فتح می کنید
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    1 0
    كسى كه از هوش طبيعى بى بهره است نتيجه تكيه اش به هوش مصنوعى فاجعه به بار مياره
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    3 0
    باید روی عقبه متمرکز بود و بشدت آنرا مورد تهاجم قرار داد اصل بر پیشگیری از ورود به جزایر است...
  • ... IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    1 0
    از بیخ بن خطاست اصلا نمیزاریم پای نجسشون خاک پاک ایران رو لمس کنه اینجا عراق و سوریه ...نیست که راحت بیان بشینن
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    3 0
    پیروزی با ما است چون حق باما است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس