کد خبر 1798380
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۹:۵۳
بررسی چگونگی ادامه لیگ برتر فوتبال در هفته پیش‌رو

سخنگوی سازمان لیگ فوتبال گفت که در هفته پیش‌رو در مورد چگونگی از سرگیری مسابقات صحبت و تبادل نظر خواهند کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الله بهمنی درباره برپایی موکب سازمان لیگ در تهران اظهار داشت: باشگاه‌ها در سراسر کشور موکب‌های خود را برای پذیرایی از مردمی که در طول جنگ و حملات متجاوزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در میادین حضور دارند، برپا کرده‌اند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در تهران حضوری فعال دارند. موکب باشگاه استقلال سیار بوده و موکب باشگاه پرسپولیس در میدان ولیعصر واقع شده است. موکب سازمان لیگ هم در میدان ولیعصر و موکب فدراسیون فوتبال در میدان المپیک واقع شده است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان افطاری دادیم و بعد از آن نیز شب‌ها از مردم پذیرایی می‌کنیم. باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن، مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، خیبر خرم‌آباد و ... پای کار هستند و حضوری فعال دارند. با وجود اینکه مسابقات فوتبال تعطیل است اما ما تعطیل نیستیم و در کنار مردم حضور داریم.

سخنگوی سازمان لیگ فوتبال در مورد ادامه برگزاری لیگ برتر گفت: از فردا (شنبه) این موضوع را بررسی خواهیم کرد ولی همه چیز بستگی به شرایط کشور دارد. یکی از موارد پیشنهادی، برگزاری مسابقات به صورت متمرکز در چند منطقه است. اگر هم جنگ طولانی شود، شاید بازی‌ها فقط در یک جا برگزار شود. همه این مسائل بستگی به زمان دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۷
    0 0
    لیگو که دیگه نمیشه برگزار کرد هم جنگه هم اینکه2ماه دیگه جام جهانیه و تیم ملی باید اردو برگزار کنه برای اماده سازی.8تا بازی از لیگ مونده 4روز یه بارم بازی برگزار شه بیشتر از یک ماه طول میکشه که اونم نمیشه چون هیچ شهری به اندازه کافی ورزشگاه نداره که بشه مسابقاتو متمرکز برگزار کرد.بهترین کار اینه که لیگو متوقف کنن و همین رتبه ها به عنوان رتبه نهایی مشخص شه نیازی هم نیست جامی داده بشه و قهرمان مشخص بشه فقط این رتبه ها ملاک اعزام تیم ها به مسابقا اسیایی باشه
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۷
    0 0
    استقلال صدر جدوله و باید به عنوان قهرمان معرفی شه تراکتور هم نایب قهرمان لنگو هم بفرستید دسته دو تا تمام مشکلات ورزش ایران حل شه. با قاطعیت قسم میحورم اگه الان لنگ صدر جدول بود اقایون لیگو تموم شده میدونستن و لنگو قهرمان اعلام میکردن.از این جام های اسنپی کم به لنگ ندادن
    • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۷
      0 0
      اگه ایران و ایرانی نابود بشن تو فقط به فکر قهرمانی پوشالی خودت باش کیسه کش دزد جام حذفی
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۷
    0 0
    دو دوره لیگ تعطیل و مسابقات نا تمام شده. یکی سال ۵۷ و دیگری سال ۶۳ . حالا اوضاع بدتر از اون سال‌هاست.نا تمام بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس