کد خبر 1797315
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۲:۲۲
انفجار در پایگاه هوایی آمریکا در عربستان

منابع عربی بامداد سه‌شنبه از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان آمریکایی در عربستان سعودی خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع عربی بامداد سه‌شنبه از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان آمریکایی در عربستان سعودی خبر دادند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پایگاه هوایی «شاهزاده سلطان» در سعودی هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفته و انفجارهایی در آن رخ داده است.

با این حال وزارت دفاع سعودی مدعی است که هواپیماهای بدون سرنشینی که به سمت این پایگاه پرتاب شده بود، رهگیری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس