یک فروند جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین آمریکایی ساقط شد

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی از جنگنده های آن در حریم هوایی ایران مورد حمله موشک زمین به هوا قرار گرفت.

به گزارش مشرق، به نقل از النشره، ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن یکی از جنگنده هایش در آسمان ایران اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از جنگنده های آن در حریم هوایی ایران مورد حمله موشک زمین به هوا قرار گرفت.

ارتش این رژیم جزئیات بیشتری منتشر نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    2 14
    اسرائیل اف 15 سمت ایران نفرستاده، همه اف 35 هستن
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    12 4
    خدا کنه توی ایران سقوط و خلبان رو به اسارت بگیریم خدا کنه
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    16 1
    صدای جنگنده در ساعت‌های مشخصی از روز از آسمان اروميه و بقیه شهر ها به گوش می رسد با مستقر کردن سامانه 358 و دیدبان صوتی میشه اونها را شکار کرد همینطور حسگرهای صوتی که در اکراین برای شکار پهباد ها استفاده میشه شاید مفید باشه
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    3 1
    این همون قبلی هست یا جدید است .
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
      8 1
      سوال من هم همین است یک کمی دقیق باشین چه تایخی بوده ولی احتمالا جدید است و اف 35 هم هست
    • تیمسار IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
      2 1
      اون قبلی سنتکام بیانه داد امریکایی بود این اسرائیل یعنی درک همینم براتون سخته
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    6 2
    افتاد یا نه ؟
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
      2 7
      چه فرقی می کنه؟
  • ناشناس IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    5 1
    الهی شکرت .
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    3 0
    باز هم متوجه نشدیم: صرفاً مورد حمله قرار گرفته یا اصابتی هم در کار بوده؟
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    1 1
    خیلی خسارت‌ها به آمریکا و اسراییل خورده فعلا سعی میکنند علنی نکنند . مطمئن باشید هم در پابگاههای منطقه ای و هم در خاک ایران لاشه تعداد زیادی جنگنده دشمن افتاده که کم کم برملا میشه
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۱
    1 1
    ایران اعلام کرده اف شانزده بوده احتمالا موقع حمله به نطنز هدف قرار گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس