کد خبر 1796020
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۱:۱۴
هدیه ۱۱۴ هزار دلاری شهروند عراقی به ایران

یک شهروند عراقی چند صد میلیون دینار معادل بیش از صدهزار دلار را به عنوان هدیه تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، یک شهروند عراقی مبلغ ۱۵۰ میلیون دینار عراقی به ایران اهدا کرد.

وی این مبلغ را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد تقدیم کرد.

این مبلغ معادل حدود ۱۱۴ هزار دلار آمریکا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    4 3
    حتی عراق هم اوضاع اقتصادی‌اش بهتر از ما هست. هرجور شده از دل این جنگ باید یه شرایطی پیش بیاد که تحریم‌های اقتصادی برداشته بشن یا لااقل تحریم‌های نفتی لغو بشن
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    2 2
    سعی کنید به دلار بعنوان پول تروریستها نگاه کنید.
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    1 2
    تقربیا میشه 01.% یک دهم درصد از بدهی عراق به ایران تسویه شد 99%99 درصد بقیه روبعدا پرداخت میکنن
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
      7 1
      خب باید از صدام می گرفتید که نگرفتید. دولت هاشمی و خاتمی اون موقع بودند وقتی صدام هنوز زنده بود که کاری نکردند و الان بقیه متهم هستند برای کم عرضگی اونا. این حرفت یعنی اینکه الان هم آتش بس کنیم کسی غرامت نمیده و باید تا تهش بریم چرا که دنیا قانونش قانون جنگل هست.
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
      0 0
      در دنیا قانون و حقوق بشر و سازمان ملل داریم و قانون جنگل نداریم
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    1 0
    حدود 10-20 میلیارد میشه!!!
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    1 1
    اون ۳۰۰ میلیارد دلار جریمه حمله عراق به ایران چی شد؟ دادن به مردم ایران؟
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
      1 0
      اگر خاتمی و هاشمی رفسنجانی که دولت اون موقع دست می جنبوندن تا وقتی صدام هم بود شاید میشد کاری کرد. البته دنیا قانونش قانون جنگل هست و باید جنگ را ادامه داد پس
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    1 1
    فعلا بفرمایید عراقی ها اون سیصد میلیارد و خرده ای میلیون دلار جریمه حمله به ایران رو پرداخت کنند
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
      2 0
      بد نیست از هاشمی و خاتمی بازخواست کنید که چرا بعد از جنگ نگرفتند. البته ظربف هم که اون موقع توی سازمان ملل ول می چرخید و همه کار می کرد جز دریافت غرامت.
  • لُنگی سوز IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    1 0
    به نیت ساخت موشک اهدا شده . دمت گرم
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    2 2
    غیرتش از کل مسئولین ایران بیشتره اینها فقط خوردن وچاپیدن بلدند
  • .... IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    3 1
    دردوبلایش بخورد توی سر...های وطن فروش! طرفداران چاهزاده که ازسگ هم نجس تروکثیف ترهستند وهیچ غیرت وتعصبی به سرزمین مادری شان ندارند،ازاین فرد یادبگیرند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس