کد خبر 1795569
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۲
سومین بانک آمریکا: نفت ۲۰۰ دلاری می‌شود

سیتی بانک اعلام کرد که با هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های انرژی منطقه قیمت نفت به ۲۰۰ دلار می‌رسد.

به گزارش مشرق؛ بانک آمریکایی سیتی سناریو ‌هایی برای قیمت نفت ارائه داد.

بر اساس پیش‌بینی این بانک، اگر زیرساخت‌های انرژی بیشتری هدف قرار داده شود، در سناریوی صعودی قیمت‌ها ممکن است به ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار افزایش یابد،

ساعاتی پیش آمریکا و اسرائیل تاسیسات نفتی پارس جنوبی ایران را هدف قرار داد.

سردار دریادار، علی‌رضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه هم پس از آن به کارگران و شهروندان تاسیسات نفتی کشورهای منطقه هشدار داد که از آنها فاصله بگیرند.

این مقام نظامی ایران تصریح کرد: بانک اهداف ایران به‌روز شده و تاسیسات نفتی مرتبط با آمریکا هم‌ردیف پایگاه‌های آمریکایی بوده و با قدرت زیر آتش خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس