دیپلمات سابق کشورمان پس از 6 سال حبس خانگی در انگلیس و دوری از وطن، وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.


بر اساس دستورات يک مسئول ارشد اجرايي، دولت در نامه اي به ديوان محاسبات کل کشور اعلام کرده که با توجه به اصل (۵۵) قانون اساسي و قانون ديوان محاسبات کشور، به طور کلي در هيچ يک از قوانين و مقررات مربوط واژه "انحراف" درج نشده و مورد حکم قرار نگرفته است در نتيجه کاربرد آن در گزارش هاي ارسالي اين ديوان مبناي قانوني ندارد و قابل توجيه نيست و موجب تلقي ناصواب از عملکرد مسئولان اجرايي مي شودکه نبايد از آن استفاده کرد.



دبیرکل خانه گارکر تاکید کرد: در هر شرایطی از کاندیداتوری کمالی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کنیم.



عضو هیئت ‌رئیسه مجلس گفت: هیچ ‌منعی در اطلاع ‌رسانی سفرهای خارجی نمایندگان به هیئت نظارت بر سفرهای خارجی وجود ندارد و دستور پیگیری موضوع از سوی رئیس مجلس صادر شده است.



نماینده ارومیه با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اجرای فاز دوم هدفمندی، عنوان کرد: دولت پولی برای اجرای فاز دوم این قانون ندارد.



روزنامه اعتماد در یادداشتی در صفحه اول خود، ماجرای آزادی مهدی هاشمی با وثیقه 10 میلیارد تومانی را یک "روند عقلانی" ارزیابی کرد.



نمایندگان موافق کلیات طرح اجرای بندهای 45 و 47 بودجه ۹۱ معتقدند که مشکل و بدبختی مردم از مجلس ودولت است و اگر پولی نیست برای هیچ کس نیست اما اگر هست،برای مردم هم باید باشد و دولت باید قانون را اجرایی کند.



نصرت الله تاجیک دیپلمات ایرانی است که 6 سال در کشور انگلیس در حصر خانگی به سر می برد. تاجیک بامداد چهارشنبه به تهران بازگشت.



معاون اول قوه قضائیه در رابطه با اظهارات علی مطهری مبنی بر اینکه مانعی برای حضور موسوی و کروبی در انتخابات وجود ندارد، گفت: بحث‌های انتخاباتی را در زمان خود باید مطرح و پیگیری کرد.



یک روزنامه‌نگار معروف فرانسوی گفت: گروهک مجاهدین خلق(منافقین) تحت حمایت سازمان‌های امنیتی غربی است و از آن‌ها در کارهای پست استفاده می‌شود.



وزیر جهاد کشاورزی گفت: از زمان فروش ساختمان شیشه ای حدود یک سال و نیم می گذرد اما هنوز مبلغی از محل فروش این ساختمان به این وزارتخانه پرداخت نشده است.



در جلسه امروز خانه ملت بررسی اختصاص سهم سلامت از درآمد هدفمندی یارانه‌ها، بحث را به سفره نمایندگان و مجلس کشاند.



مواضع زیگزاگی و متناقض آقای صانعی به خصوص بعد از فتنه 88 و در حمایت از سران فتنه و ضد انقلاب، در حدی بود که حتی در پاره ای از مواقع موجب اعتراض هواداران خود نیز شد.



نماینده مردم تهران با انتقاد از نطق اخیر حجت‌الاسلام رسایی گفت: متأسفانه آقای رسایی نطق بسیار تند و سخیفی داشتند؛ بازداشت فرزندان هاشمی نقطه قوت نظام است اما آقایان برخلاف توصیه رهبری همچنان به هاشمی توهین می‌‌کنند.



امام کنونی فرقه اسماعیلیه کریم آقاخان نام دارد که زاده ژنو است و اکنون در پاریس اقامت دارد و فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد است. 
 


عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: وزیر اطلاعات در جلسه اخیر این کمیسیون گفت 12 اتهام امنیتی و اقتصادی با اسناد محکم و روشن متوجه مهدی هاشمی است که تا به حال 5 مورد آن رسیدگی شده است.



غلامعلی حدادعادل، علی‌اکبر ولایتی و محمدباقر قالیباف با دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری دیدار کردند.



روزنامه واشنگتن پست در خبري اعلام كرد يک تبعه ايراني دو روز پس از بازجويي شديد در فرودگاه بين المللي دالِس Dulles واشنگتن فوت کرده است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علي ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    اقاي وزير كشاورزي همان بهتر كه پولي پرداخت نشد شايد مشكلي براي مصرف ان پيش مي أمد چون مطمئنا اين پول صرف كشاورزان نمي شد
  • مجتبي بيگلر ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    مرگ بر انحراف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس