کد خبر 179300
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸

خودروی هامر موجود در استانداری آذربایجان شرقی از سوژه‌های خبری رسانه‌ها در این روزها است و این سوال مطرح است که در نهایت این خودرو چگونه خریداری شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، هفته گذشته برنامه پایش عکس یک خودروی گرانقیمت «هامر» را با پلاک قرمز نشان داد که پلیس راهور ناجا این خودرو را متعلق به استانداری آذربایجان شرقی دانست و برخی ادعا کرده بودند که این خودرو توسط ستاد مدیریت بحران وزارت کشور خریداری شده است.

*مدیریت بحران ربطی به مسائل امنیتی ندارد

علی عبداللهی ،معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بنده از این موضوع خبر ندارم و آنها از ما مجوزی نگرفته و صحبتی نداشته‌اند

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت که خودروهای مسئولان کشور همه ساخت داخل و با قیمت‌های معمولی و متداول است.

وی همچنین اظهار داشت که مدیریت ستاد بحران یک‌سری خودروهای شاسی بلند را برای مناطقی که در آنها سیل و زلزله وجود دارد تهیه کرده و تحویل استانداری‌ها داده که مربوط به چند سال پیش است اما ماشین‌های لوکس چندصد میلیونی نیست؛ همچنین ستاد بحران ربطی به مسائل امنیتی ندارد.

*ماشین «هامر» قبلاً خریداری شده است

محمد حسینی،مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مدیریت بحران وزارت کشور گفت: ماشین‌های هامر چند سال پیش خریداری شده و به تازگی هیچ خرید جدیدی نداشته ایم و در زمان خرید این خودروها بحثهای‌ امدادی مد نظر بوده است.

*استانداری آذربایجان ‌شرقی ‌«هامر» خریداری نکرده‌ است

محمد اشرف‌نیا امروز  در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس خبر برخی رسانه‌ها را  درباره اینکه استانداری آذربایجان‌شرقی خودروی «هامر» را خریداری کرده است رد کرد.

 

وی گفت: خودروی «هامر» موجود در استانداری آذربایجان‌شرقی، سال 86 همراه چهار نوع ماشین «ون»‌ و «وانت دوکابین» توسط مدیریت بحران کشور تهیه شده و در اختیار استانداری آذربایجان‌شرقی (بخش حوادث غیرمترقبه استان) قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مدیریت بحران کشور خودروی «هامر» را تنها در اختیار استانداری آذربایجان‌شرقی قرار نداده بلکه سال 86 همزمان با استان آذربایجان‌شرقی در اختیار چند استان دیگر کشور نیز قرار داده است.

وی افزود: از خودرو «هامر» که در حال حاضر در اختیار حوادث غیرمترقبه استان قرار دارد در زلزله بیست و یکم مرداد اهر، هریس و ورزقان، زلزله «وان» ترکیه و سقوط هواپیمای مسافربری در ارومیه استفاده شده است.

اشرف‌نیا یادآور شد: در حال حاضر بیشتر مدیران استانداری از خودروی سمند مدل 85 استفاده می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    1 0
    باشه تو راست می گی
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    1 0
    احتمالا به یکی از پیمانکاران پروژه های عمرانی گفته اند برای نظارت خودرو می خواهیم و دراین مواقع همت عالی بلند میشود و چنین اردرهائی سفارش داده می شود
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    1 0
    تویوتا لندکروز های دولتی هم قیمتشون خیلی تفاوتی با هامر نداره و خیلی گرون قیمت هستن.
  • ario US ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    0 0
    بنده خودم در دوران دانشجویی در دانشگاه تبریز شاهد حضور استاندار وقت آقای بیگی در دانشگاه با خوردوی هامر جهت مدیریت بحران (!!!)بوده ام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس