کد خبر 1792670
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۰
- ۰ نظر
- چاپ
گروه مقاومت سرایا اولیاء الدم، ویدیوی حمله به مواضع آمریکاییها در پایگاه ویکتوری در مجاورت فرودگاه بین المللی بغداد را منتشر کرد. این حمله در روز گذشته و با استفاده از پهپادهای انتحاری انجام شد.




