ازیک طرف خوشحالم به خاطراین سیل بی سابقه از جمعیت بی سابقه درراهپیمایی امسال،ازطرف دیگه دلگیرم که ثبت این تصاویرغرورآمیزوباافتخارچراباید اینقدرویدئو،فیلمش«مبهم،محو،بی کیفیت»هست؟ اگرمن بودم کیفیت این فیلمهارا«8K»و«+HDR10» ظبط می کردم باحداکثرکیفیت ممکن