کد خبر 177429
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳

برای ساعت 16 روز جمعه 24 آذر ماه فیلم تلویزیونی « بازجويي در كافه تهران » به کارگردانی شاهد احمد لو و تهیه کنندگی حسين طاهري را برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه ( 23 و 24 آذر ماه ) بینندگان می توانند فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن همچون « بازجویی در کافه تهران »، « جنگجوی آواره »، « کودک مریخی »، « سپید و سیاه »، « کارلیتوس »، « قبیله رنگین کمان »، « حس ششم » ، « سرنوشت دو زندگی ( قسمت اول ) »، « برخورد مرگبار »، « مکانیک » ، « سرنوشت دو زندگی ( قسمت دوم ) » ، « روز مناسب  » ، « عبور از رستگاری ( مجموعه تقاطع ) » ، « شیوع »  ،« کلاس برفی »،« خاکستر و خون »، « ماجراي دسپرو »، « معماي سربازان » ،« تنها در موج ، کودک گمشده » ،« سایه یک شک » ، « روزهای شیرین » و « 50 درصد زندگي » و « خواب یک ستاره » را تماشا کنند .

شـبـکه یـک

*به گزارش روابط عمومی سیما شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 24 آذر ماه فیلم تلویزیونی « بازجويي در كافه تهران » به کارگردانی شاهد احمد لو و تهیه کنندگی حسين طاهري را برای پخش در نظر گرفته است.

در این فیلم با بازی هومن برق نورد ، بابك كشوري و مهدي سلطاني سوستاني خواهید دید: مجيد پسر جواني كه عقب مانده ذهني است، متهم به قتل يك پير زن و خدمتكارش و همچنین دزدي جواهرات اوست، اما سرگرد كاويان نظري بر خلاف اين دارد. زيرا او قتل پيرزن را حاصل يك جنايت پيچيده مي داند . پس دستور آزادي مجيد را مي دهد تا ماجراي قتل را پيگيري كند .

شـبـکـه دو

*انیمیشن « جنگجوی آواره » به کارگردانی آنتونیو زوررا و تهیه کنندگی آنتونیو زوررا و کامرون پرز ، محصول سال2010 اسپانیا ، پنجشنبه 23 آذر ماه  ساعت 7:30 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان انیمیشن آمده : خانواده ای از موش ها در خانه سروانتس که نویسنده دن کیشوت است زندگی می کنند. پدر این خانواده داستان هایی که سروانتس از دن کیشوت می نویسد را  بسیار دوست می دارد و آنها را می خواند و هر بار به خانه باز می گردد و بچه هایش را بی حوصله می بیند. آنها را دور هم جمع کرده و برایشان از ماجراجویی های دن کیشوت تعریف می کند. شخصیت دن کیشوت را یک سیاه گوش بازی می‌کند. این سیاه گوش یک دوست و همراه دارد که از قضا او هم موش است و سانشو نام دارد. این دو با هم سفر می کنند و با ناعدالتی ها به مبارزه می پردازند. در یکی از این ماجراجویی ها، دن کیشوت کلاه خودش را گم می کند و در پی پیدا کردن آن به همراه سانشو به طور اتفاقی وارد دنیای ادبیات می شوند.

*فیلم سینمایی « کودک  مریخی » به کارگردانی منو میجس ، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 14:30 در قالب برنامه « سینما آفتاب » از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان فيلم آمده: دیوید گُلدون نویسنده داستان های علمی- تخیلی است که دو سال پیش از همسرش جدا شده و به شدت احساس تنهایی می کند. او با پسر شش ساله ای به نام دنیز آشنا می شود. دنیز پسر یتیمی است که فکر می کند از سیاره مریخ آمده  و در یک جعبه بزرگ اسیر شده است. او یک کمربند دارد که با باتری روشن می شود و فکر می کند با آن می تواند پرواز کند. او به حدی در افکارش غرق است که برای رفتن به مریخ بالای یک برج می رود. از طرفی لیز خواهر دیوید به او پیشنهاد می دهد تا سرپرستی فرزندی را به عهده بگیرد، اما دیوید هر بار به بهانه ای از این کار سر باز می زند.

فیلم سینمایی « کودک  مریخی » به تهیه کنندگی اد البرت ، محصول سال2007 آمریکا است.
 
* فیلم تلویزیونی « سیاه و سپید » به کارگردانی و تهیه کنندگی امین امانی ، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

در این فیلم خواهید دید: ایاز و عوض دو برادر می باشند که در یک گاوداری کار می کنند، عوض صاحب گاوداری است و از زندگی خود چهار دختر دارد و همسرش باردار است و پس از اطلاع از اینکه فرزند پنجمش هم دختر است، به خانه می آید و همسرش که منتظر شنیدن خبر خوب پسر دار شدن همسرش می باشد، از خبر همسرش عصبانی شده و خانه را ترک می کند. برادرش ایاز که همکار او در گاوداری است سعی می کند او را دلداری داده و به مشیت الهی آگاه سازد، ولی عوض گوشش بدهکار نیست تا اینکه ایاز پیشنهاد می دهد که با یکی از کارگران زن گاوداری به نام ربابه که بیوه زنی است و سه فرزند پسر دارد ازدواج کند و مطمئن باشد که او پسر زا است.

فردوس کاویانی ، محمد شهریار پناه ، زهرا اسلامی ، مهناز ذی حیات و سجاد منصوری در این فیلم از تولیدات سال جاری صداوسیمای مرکز کرمان بازی کرده اند.

*فیلم سینمایی « کارلیتوس » به کارگردانی رایان دی پالما و تهیه کنندگی ویلی بار، صبح جمعه 24 آذر ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود .
داستان فیلم محصول  سال1993 اسپانیا از این قرار است که : « کارلیتوس » پسر بچه‌ای است که در یتیم‌خانه‌ای در اسپانیا زندگی می‌کند و استعداد درخشانی در فوتبال دارد. « دیه‌گو » مربی فوتبال اوست که از کودکی در آنجا بزرگ شده است. او تلاش می‌کند تا همه فرصت هایی که در کودکی و با سخت‌گیری‌های مدیر بداخلاق یتیم‌خانه از دست داده بود ، برای کارلیتوس فراهم کند.

*فیلم سینمایی « قبیله رنگین کمان » به کارگردانی کریستوفر آر واتسون و تهیه کنندگی دنیل فریش و فیلیپ والیا ، جمعه 24 آذر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
داستان « قبیله رنگین کمان » با بازی دیوید جیمز الیوت، گریسون راسل و اد کوئین از این قرار است که : مورگان سرطان دارد و هر چه می گذرد، حالش بدتر می شود. ولی سعی می کند که امیدش از بین نرود و با رفتن به اردوی تابستانی بچه ها روحیه و امید بیشتری پیدا کند. از آن طرف کلوین و چند پسر بچه دیگر، که رفتار ناهنجاری دارند نیز برای اصلاح رفتارشان به اردو برده می شوند. آنها در ابتدا بسیار رفتارهای نامناسبی دارند، ولی به مرور به خاطر اینکه در جمع قرار می گیرند و مسئولیت هایی پیدا می کنند و معنای روح تعاون و دوستی را می فهمند، به مرور تغییر می کنند. مورگان به مرور با بچه ها صمیمی می شود، ولی یک روز دوباره غش می کند و به بیمارستان می رود.
 
فیلم سینمایی « قبیله رنگین کمان »  محصول جمهوری چک و آمریکا درسال 2011 ساخته شده است.

*فیلم تلویزیونی « حس ششم »  به کارگردانی کامبیز کاشفی و تهیه کنندگی علیرضا حسینی ، جمعه 24 آذر ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
داستان « حس ششم »  با بازی شبنم مقدمی، سولماز غنی و لطیف الله سیفی از این قرار است که : زنی به نام "طوبا" که زندانی است دچار فراموشی شده و گذشته خود را به خاطر نمی‌آورد. او که کلید حل یکی از پرونده‌های قاچاق است با نقشه ماموران پلیس از زندان آزاد می‌شود و پس از مدتی طبق پیش بینی‌های پلیس حافظه‌اش را به دست می‌آورد، اما با دیدن صحنه قتل شوهرش شوکه می‌شود، با اتومبیل تصادف می‌کند و مجددا" حافظه‌اش را از دست می‌دهد.

شـبـکـه سـه

* فیلم سینمایی « سرنوشت دو زندگی ( قسمت اول ) » به کارگردانی رومولو گایری ، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
قصه « سرنوشت دو زندگي » با بازی فابیو تستی و میشل نوری از این قرار است:" آندره آ" كميسر پليس و "نيكولو" قاضي دو دوست هستند كه در پي به دام انداختن يك باند تبهكاري هستند. ماجرا در ايتاليا اتفاق مي‌افتد و اين گروه مافيايي "نيكولو" را به قتل مي رسانند." آندره آ" با تلاش سعي مي كند از يك شاهد در دادگاه استفاده كند. باند مافيايي ايتاليايي براي از بين بردن شاهد از همكار مافيايي آمريكايي خودشان درخواست كمك مي كنند و آنها نيز يك نفر را به نام" ديويد" كه احتياج به پول براي تامين هزينه درمان همسرش داشته است به ايتاليا مي فرستند. 

فیلم سینمایی « سرنوشت دو زندگي » محصول سال 1992 ایتالیا است.

 * فیلم سینمایی « برخورد مرگبار » به کارگردانی رابرت کورتزمن، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

قصه « برخورد مرگبار » با بازی جوین پانتولیانو و سین پاتریک از این قرار است:  ديويد عضو سابق ارتش آمريكا با بمب گذاري از پليس طلب پول مي كند. ديويد پس از ربودن زن تامي به او بمب وصل مي كند. تامي بايد زن خود را بكشد تا بقيه افراد پليس نجات پيدا كند. او نيز همين كار را مي كند. بعد از هشت سال پليس تامي را به همكاري دعوت مي كند . تامي دوباره وارد ماجرا مي شود. ديويد يك هتل را بمب گذاري مي كند و چون پليس به او پولي مي دهد. او هتل را منفجر مي كند و ايزابل توسط ديويد دستگير مي شود.

فیلم سینمایی « برخورد مرگبار » محصول سال 2010 آمریکا است.

فیلم سینمایی « مکانیک » به کارگردانی جیسون استاتام محصول سال 2011 آمریکا، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : آرتور یک آدمکش حرفه ایست. او برای شرکتی کار می کند که مدیر اصلی آن مردی به نام دین است. آرتور در قتل های صحنه سازی شده مهارت زیادی دارد و به تنها چیزی که اهمیت می‌دهد، قتل به موقع و دقیق است. دین غالباً آرتور را از طریق یکی از مدیران پیر شرکت به نام هری در جریان جزئیات مأموریت بعدی می گذارد، اما این بار ، آرتور در بسته ارسالی عکس هری را که دوست قدیمی اوست به عنوان قربانی بعدی می بیند. او ابتدا تصور می کند اشتباهی رخ داده، اما دین به او می گوید که هری به شرکت خیانت کرده و با همکاری در قتل افراد شرکت ،بیست میلیون دلار به جیب زده است. آرتور کمی مردد است.

* قسمت دوم فیلم سینمایی « سرنوشت دو زندگی » جمعه 24 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

*فیلم سینمایی « روز مناسب » به کارگردانی نیک استاگلیانو ، جمعه 24 آذر ماه ساعت 14:30از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی روبرت پاتریک و هالب هولبرووک می بینیم :  لوکاس مردي است که بعد از مشکل مالي که در نتيجه مريضی دخترش براي او و خانواده اش به وجود آمده، خانواده اش را رها کرده است .دختر او که حالا جوان است بعد از جستجوي بسيار موفق مي شود پدر خود را از طريق اينترنت پيدا کند. او با پدرش در يک کافه قرار مي گذارد . او که پدر را درباره رها کردن خانواده به شدت مقصر مي داند با شنيدن عذر پدرش آرام تر شده و حق را به او مي دهد.
فیلم سینمایی « روز مناسب » محصول سال  2011  امریکا است.

فیلم تلویزیونی « عبور از رستگاری » به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد بندری ، جمعه 24 آذر ماه  ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

قصه درباره مهران (کارمند انبار یک شرکت) است که شخصی است طمع کار که مدام در حال غر زدن و انتقاد از وضعیت موجود جامعه است . او دارای خانواده خوبی است. از سوی دیگر زنش باردار است و او نگران بحث هزینه زایمان است  تا اینکه یک روز او و دوستش در انبار بندی قرار گرفته اند آنها موضوع را با مسئول انبار در میان می گذارند . در نهایت مهران از او چکی را به عنوان رشوه قبول می کند . مهران که تا قبل از آن در مسیر برگشت به خانه و رفتن سرکار، مسافرکشی هم می کرد. بعد از گرفتن چک آن روز مسافرکشی نمی کند و موبایل او زنگی می خورد . او در حین صحبت و پشیمانی دوستش از گرفتن رشوه می شود ، ناگهان به عابری برخورد می کند.

حدیث فولادوند، آرام جعفری، محبوبه بیات و طوفان مهردادیان در این فیلم بازی کرده اند.

شـبـکـه چـهـار

*فیلم سینمایی « شیوع » به کارگردانی استیون سودربرگ و با بازی مت دامون و کیت وینسلت ، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : بیماری ای همه گیر رایج شده و گروهی دکتر به دنبال راه علاجی برای آن می‌باشند. این بیماری بر اثر یک ویروس شایع شده است. پس از مدتی پزشک ها متوجه می شوند این ویروس از مرکز کنترل بیماری ها زیر نظر پنتاگون شیوع پیدا کرده اما آنها حق ندارند واقعیت این بیماری را در گزارش خود قید کنند. از طرفی شرکت های دارویی تلاش می کنند در این شرایط آشفته سود خود را افزایش دهند و آنها برای این منظور دست به هر کاری می زنند.
فیلم سینمایی « شیوع » محصول سال2011 امریکا - امارت است.

*فیلم سینمایی « کلاس برفی » به کارگردانی کلود میلر، جمعه 24 آذر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : پدر نیکلا پسر 12 ساله اش را برای آموزش اسکی به مدرسه ای شبانه روزی می‌برد. پس از رفتن پدر، نیکلا متوجه می شود ساکش را در ماشین جا گذاشته است. مربی آنها تلاش می کند با پدر  نیکلا تماس بگیرد، ولی او هنوز به خانه نرسیده است. نیکلا که با شرایط جدید هنوز کنار نیامده همان شب دچار کابوس می شود. مربی و یکی از شاگردها با نیکلا رابطه صمیمانه برقرار می کنند. اما کابوس های شبانه نیکلا بر اثر سرما خوردگی و تب شدیدتر می شود. او در بستر بیماری می شنود که دو پلیس از ناپدید شدن پسر بچه ای صحبت می کنند.

کلیمنت ون برگ و لوک من نال کاکان در فیلم سینمایی « کلاس برفی » محصول سال 1991 فرانسه به ایفای نقش پرداخته اند.

 *فیلم سینمایی «خاکستر و خون» به کارگردانی فانی آردانت ، جمعه 24 آذر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : جودیت سال ها پیش از خانواده اش در رومانی جدا شده و به همراه دو پسر و دخترش در فرانسه زندگی می کند. تا آنکه نامه ای مبنی بر دعوت او و خانواده اش در مراسم عروسی دریافت می کند و به همراه فرزندانش به روستای پدری باز می گردد. در این روستا که خاندان ها با آداب و رسوم خاصی زندگی کرده؛ احترام به رسوماتشان را از هر چیز واجب تر می دانند؛ با جودیت، فرزند ناخلف خانواده رفتار مناسبی ندارند. چرا که او با نامزدی که به اجبار برایش تعیین کرده بودند؛ به مقابله با خانواده اش برخاسته در نهایت با فرد مورد نظرش ازدواج می کند.

آبراهام بلاگا ورونیت الکابتزدرفیلم سینمایی « خاکستر و خون » محصول سال2009 فرانسه و رومانی بازی کرده‌اند.

شـبـکـه تـهــران

* انیميشن « ماجراي دسپرو » به کارگردانی سم فل و با بازی متيو برادريك ، اما واتسون، داستين هافمن و تريسي آلمن ، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران پخش می شود.

داستان فیلم درباره سه قهرمان بی‌شباهت به یکدیگر است؛ یک موش ناجور که ترجیح می‌دهد به جای خوردن کتاب‌ها آن را مطالعه کند، یک موش غمگین که قصد دارد تاریکی سیاه‌چال را ترک کند و یک دختر خدمتکار دست و پاچلفتی با گوش‌‌های گل‌کلمی که سرنوشت او با شاهزادگان قصر یکی می‌شود.

انیميشن « ماجراي دسپرو » محصول  سال 2008 آمريكا و انگليس است .

 40 دقیقه بامداد روز جمعه 24 آذر ماه فیلم سينمايي « معماي سربازان » به کارگردانی اولگ پاگودين از شبکه تهران بازپخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: سرگئي يك استاد دانشگاه است . او و دوستش الگ سعي مي كند تا در يك مانور شبيه سازي شده يكي از عمليات هاي قديمي جنگ شركت كنند. الگ و سرگئي در روسيه به دنبال ردي از گذشته هستند كه مربوط به يك داستان قديمي است . در اين مانور جوانان اوكرايني نيز شركت مي كنند و ميان دو گروه روس و اوكرايني دائم در گيري پيش مي آيد تا اينكه تصادفا سيري و تاراس كه دو پسر اوكرايني هستند به همراه الگ و سرگئي سفري در زمان كرده و به روزهاي واقعي در گذشته و جنگ باز مي گردند . در جنگ واقعي آنها مجبور هستند كه به هم كمك نمايند و در برابر دشمن بايستند، ولي سرگئي تلاش مي كند كه نامزد سابق پدر بزرگش را بيابد.

فیلم سينمايي « معماي سربازان » با بازی الکسی باراباش، سیمون بلوتسرکوسکی و دمیتری دای چوک  محصول سال 2010 روسيه  می باشد.

*ساعت 13:30 روز جمعه 24 آذر ماه فیلم سینمایی « تنها در موج ، کودک گمشده » به کارگردانی كالم مك كارتي ، محصول سال 2007 ايرلند از شبکه تهران پخش می شود.
داستان در مورد بچه ايست كه گم شده و مادرش ادعا مي كند كه پدر بچه كه اعتياد دارد، او را دزديده و مي‌خواهد او را بكشد و شايد هم او را كشته باشد. با تحقيقات پليس مشخص مي شود كه مادر بچه هم اعتياد دارد و در مراحل بعدي مشخص مي شود كه پدر بزرگ و مادر بزرگ بچه او را براي اينكه دور از دسترس والدين معتادش باشد، با خود برده اند .

شـبـکـه شما

*فیلم تلویزیونی « سایه یک شک » به کارگردانی مهدی شهسواری و تهیه کنندگی اصغر صادقی ، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

ماجرای فیلم با بازی مهدی امینی خواه، بهناز نادری، فاطمه طاهری و بهزاد رحیم خانی از جایی آغاز می شود که هنگام فیلمبرداری که سعید کارگردان و نگار همسر سعید بازیگر آن است ، پریا ، دختر سعید و نگار ناپدید می شود . نگار بر اثر این حادثه دچار شوک شده و به بیمارستان منتقل می شود. با ورود حمید پسر عموی نگار برای عیادت از او داستان وارد مرحله جدیدی می شود.
فیلم تلویزیونی « سایه یک شک » از تولیدات سال جاری مرکز اصفهان در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است.

*فیلم تلویزیونی « روزهای شیرین  »با بازی منوچهر آذر، رامسین کبریتی، بهار ارجمند، سید رضا نیاکان و سعیده عرب، جمعه 24 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : شیرین و فرهاد هر دو پزشکند. آنها در آستانه طلاقند و لجبازیهایشان با هم باعث رنج فرزندشان آرین شده است. آقاجان عموی شیرین از تهران به اهواز نزد آنها آمده است، آقاجانی که پدر خوانده شیرین هم هست که پدر و مادرش را در حادثه ای از دست داده است. شیرین و فرهاد تصمیم می گیرند در حضور آقاجان که با ازدواج آن ها مخالف بوده است ، اختلافشان را به نوعی مخفی کرده و رفتار محترمانه ای با یکدیگر داشته باشند. در این میان آقاجان اعلام می کند که دچار تومور مغزی شده است و بیشتر از دو ماه فرصت زندگی ندارد.

فیلم تلویزیونی « روزهای شیرین  » به تهیه کنندگی پروین بهارمیری توسط سعید نیاکان کارگردانی شده است.

 شبکه آموزش

فیلم سینمایی « پنجاه درصـد زنـدگی » به کارگردانی جاناتان لوين، جمعه 24 آذر ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش می ­شـود .

در خلاصه داستان فیلم آمده : آدام جوان 27 ساله اي كه دچار بيماري سرطان است . زندگيش دچار تغيير شده و همسر و دوست او تصميم مي‌گيرند كه در جريان درمان او را همراهي كنند، اما پس از مدتي همسر او ظرفيت تحمل شرايط را ندارد و او را ترك مي كند. آدام به كمك يك مشاور دوستش كايل و مادرش به مبارزه با سرطان ادامه مي‌دهد.
فیلم سینمایی « پنجاه درصـد زنـدگی » محصول سال 2011 در کشور آمریکا ساخته شده است.


شـبـکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن « آشیانه ای برای زندگی » ، « بچه های کوه تاراک ( قسمت 3 ) » ،« قهر » ، « ژان کلود ون دام » ، « فروشگاه عجیب آقای مگوریوم » و« 22 گلوله » پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 13، 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن « فرزند چهارم » ، « بچه های کوه تاراک ( قسمت 4 ) » ، « من ربات هستم »، « به گاتاگا خوش آمدید »، « جسارت » و « اقلیما » جمعه 24 آذر ماه ساعت 13، 15 ، 17، 19 ، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس