کد خبر 175527
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۴
به گزارش مشرق به نقل از همشهری، علاوه بر اعلام استانداری تهران که روز چهارشنبه 15 آذر ماه را تعطیل اعلام کرد، چند استانداری دیگر نیز کلانشهر یا کل شهرهای استان مربوطه را در روز چهارشنبه تعطیل اعلام کردند.

مدارس و ادارات البرز چهارشنبه تعطیل است

ایسنا: اصغر عربیان، استاندار البرز گفت: به دلیل افزایش آلاینده‌های هوا، چهارشنبه 15 آذرماه در استان البرز کلیه ادارات و نهادهای دولتی، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های البرز به استثناء شهرستان طالقان و کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اورژانس‌ها و بانک‌ها تعطیل است.

مدارس و دستگاه‌های دولتی اصفهان چهارشنبه تعطیل است

فارس: علیرضا ذاکراصفهانی، استاندار اصفهان با اشاره به افزایش غلظت آلاینده ها در سطح شهر اصفهان از تعطیلی مدارس و دستگاه‌های دولتی در روز چهارشنبه 15 آذر ماه خبر داد.

آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌های شهر اراک را برای سومین روز تعطیل کرد

مهر: آلودگی هوا، مدارس و دانشگاه‌های شهر اراک را برای سومین روز متوالی در روز چهارشنبه 15 آذر ماه به تعطیلی کشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محمد ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    واقع بین باشید هوای خوزستان هم آلود است،چرا خود را به ندیدن میزنید وای برشما از خدا بترسید و پیام مرا بگذارید
  • محمد ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    واقع بین باشید هوای خوزستان هم آلود است،چرا خود را به ندیدن میزنید وای برشما از خدا بترسید و پیام مرا بگذارید
  • محمد ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    واقع بین باشید هوای خوزستان هم آلود است،چرا خود را به ندیدن میزنید وای برشما از خدا بترسید و پیام مرا بگذارید چشمهایتان را باز کنیدوبامداد91/9/14 اهواز راهم ببینید
  • ناشناس ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    یکی بره استاندار خوزستان رو از خواب ناز بیدار کنه تو جریان هوا بزارتش بلکه یک کاری بکنه البته اگه نگه بذار ببینیم تا فردا چی میشه
  • اهوازیان ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    ما خوزستانی ها از اول انقلاب تا حالا توسری خور بودیم! مسولینی هم که بالاسرمون گذاشتن از خودمون توسری خورتر ! یکی از سایتهای استانی یه نظر سنجی گذاشت بین مردم استان تا ببینه چند درصد از مردم خوزستان با توجه به مشکلات متعددی که استان داره با تعطیلی پنجشنبه ها مثل تهران و اصفهان و بوشهر موافقند . نتیجه اش بیش از 94 درصد بود! اونوقت آقای استاندار درمیاد میگه اگر پنجشنبه ها را تعطیل کنیم پول ناهار بقیه روزها را نداریم بدیم! واقعا مسخره نیست؟! دلیل از این آبکی تر؟ چطور دولت برای ناهار یا مقدار ساعت کار تو تهران و اصفهان و ... مشکل و منع قانونی نداره اونوقت تو خوزستان همه برامون قانونمدار میشن؟! بخدا تو این استان مردم تفریحات ندارن ، مشکل آب آلوده و هوای آلوده اون هم خیلی بیشتر از تهرانه (بدلیل وجود ریزگردها و آلاینده های شرکت نفت و صنایع فولاد و فارسیت و کربن بلک و ده ها شرکت دیگه که آلاینده هاشون بیداد میکنه ) ولی صدا سیمای خوزستان عرضه نداره انعکاس بده! آخه ما دردمونو به کی بگیم؟! اگر آزاده اید این نظر بنده را کامل بگذارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس