کد خبر 175383
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸

حجت الاسلام پناهیان پیرامون اظهار نظر اخیر حجت الاسلام رسول جعفریان درباره ظهور، گفت: امیدوار هستم که چنین اظهار نظرهایی ناشی از حب و بغض سیاسی نبوده و تنها براساس بی‌دقتی باشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌و‌گو با رسا در آمل، درباره اظهار نظر حجت الاسلام رسول جعفریان مبنی بر این که داستان ظهور مطرح شده از سوی ایشان ریشه در آموزه‌های شیعی ندارد و بیشتر نشأت گرفته از ذهن خلاق خودشان است، گفت: چنین اظهارنظرهایی بدین سبب است که دقت در مسأله مورد نظر صورت نگرفته است.

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص موضع‌گیری خود نسبت به این اظهارنظر خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که چنین اظهار نظرهایی ناشی از حب و بغض سیاسی نبوده و تنها براساس بی‌دقتی باشد.

وی در خصوص این که آیا مجلس شورای اسلامی در مسیر اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت می کند، بیان داشت: مسلماً پیرامون این مسأله باید بعدا قضاوت دقیق‌تری  داشته باشیم و اظهار نظر در مورد این مسأله هنوز زود است.
 
حجت الاسلام پناهیان پیرامون نقش مردم در انتخابات پیش رو گفت: کاملا واضح است که هر چه جلوتر می رویم خدای متعال تکلیف سنگین‌تری را از مردم ما انتظار دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که مردم باید با دقت و بصیرت در پای صندوق‌های رأی حضور یابند، ابراز داشت: امیدوار هستیم مردم عزیز در این انتخابات  روسفید شوند.

گفتنی است، حجت الاسلام رسول جعفریان در مصاحبه ای با یکی از سایت ها، نسبت به سخنان حجت الاسلام پناهیان درباره مسأله ظهور انتقاد شدید کرده است. برخی کارشناسان اظهار نظر حجت الاسلام جعفریان را نقد غیر علمی توصیف کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    پناهیان واسه چه کاری رفته بود شهر ما؟
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 3
    ببخشید این جواب چه ربطی به اشکال آقای جعفریان داره ؟ آقای پناهیان جواب علمی اشکلات رابدهد. ایشان در اولین حضور خود در مراسم احیای نیمه شعبان در دانشگاه تهران که حدود 8 سال پیش بود گفتند از قول من طلبه بروید بگویید ظهور تا همین چند سال اتفاق می افتد .خوب پس ظهور کو ؟؟؟؟جناب آقای پناهیان بهتر است به عنوان یک منبری که بسیاری از جوانان به او علاقه دارند مطالعات خود را عمیق بنمایند . صرف حضور و منبر رفتن در محضر بزرگان دین و مراجع و رهبر عظیم الشان انقلاب دلیل بر حقانیت مطالب نمیشود . البته بهتر بود آقای جعفریان نیز در قالب اشکال علمی و با لحن علمی انتقاد خود را مطرح میکردند.
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    2 0
    خداکنه به دل کسی مهر نخورده باشه وگرنه خود امام هم بیاد خیلیا انکارش میکنن...درود بر سرباز ولایت جناب پناهیان
  • محمد ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
    0 4
    پناهیان جوابی نداره که بده یکم بره مطالعاتشو زیاد کنه
  • صدرا ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    3 0
    کسی که سخنان استاد پناهیان رو درست گوش نکرده حق اظهار نظر نداره
  • حسین ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    2 0
    انها ظهوررا دور میدانند ومن نزدیک /فرازی از دعای عهد
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    3 0
    برخ صحبت ها چون دقیق نیستند معلومه نباید جواب داد بعدش هم استاد پناهیان جواب هاش رو قبلا بیان نموده کسی اگه دقت کنه متوجه میشه/
  • رضا ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    1 0
    سلام بر سرباز ولايت استاد پناهيان ايشان اين سخنراني مهم را در شب عاشورا و در محضر امام خامنه اي مطرح فرمودند اللهم عجل لويلك الفرج
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    3 0
    ببخشید منظورتون از اشکال آقای جعفریان چیه ؟مگه ایشون غیر از کلی گویی چیز دیگه ای گفتند. اگه بنا به کلی گویی باشه خیلیها میتونن بگن اگه لطف میکردند مصداقی میگفتند معلوم میشد مشکل کجاست
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    2 0
    جالبه که رسول جعفریان به این همه افتضاح فتنه گرانایرادی نمی گیره اما به پناهیان گیر مثلا علمی میده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس