‌

شرکت تیپاکس با ادعای سابقه ۶۰ ساله در حوزه حمل و نقل پستی، با نارضایتی‌های جدی مشتریان دست و پنجه نرم می‌کند.

سرویس اقتصاد مشرق - در سال‌های اخیر، الگوی خرید و حمل‌ونقل پستی دستخوش تحولی بنیادین شده است و سیستم حمل و نقل پستی به طور چشمگیری پیشرفت کرده و به یکی از جنبه‌های جذاب و هیجان‌انگیز زندگی روزمره افراد تبدیل شده است. می‌توان گفت که جوهره واقعی لذت خرید آنلاین در لحظات انتظار دریافت مرسوله نهفته است و این امر موجب شده است که بسیاری از تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی این لحظه را به فرصتی برای تولید محتوا تبدیل کنند، که به عنوان "آنباکسینگ" شناخته می‌شود.

اما ممکن است این شوق و اشتیاق فراوان با یک چالش فرو بکشد و آن هم بی‌مسئولیتی و عدم تعهد شرکت پستی در ارسال بسته‌ها باشد. در چنین شرایطی یا مرسوله با تأخیر به دست مشتری می‌رسد، یا هنگام باز کردن بسته، آسیب‌های قابل توجهی در آن مشاهده می‌شود. از همین رو، در این گزارش به بررسی شکایات مردمی علیه شرکت پستی تیپاکس پرداخته و دلایل بی‌تفاوتی این شرکت نسبت به حفظ و سلامت مرسولات مردم را پیگیری خواهیم کرد.

مدت‌هاست ویدیوهایی از رفتار غیرحرفه‌ای کارکنان تیپاکس در جابجایی مرسوله‌ها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ صحنه‌هایی که در آن مأموران شرکت، بسته‌های پستی را به‌جای حمل صحیح، داخل کامیون پرتاب می‌کنند. هم‌زمان، کاربران فضای مجازی نیز مدت‌هاست نسبت به عملکرد این شرکت ابراز نارضایتی دارند.

در چنین شرایطی، شرکت‌ها معمولاً ادعا می‌کنند که رقبا با پرداخت هزینه به بلاگرها یا اکانت‌های مجازی، روایت‌های ساختگی و مغرضانه علیه آنها منتشر می‌کنند تا فضای تبلیغاتی منفی بسازند. اما در مورد تیپاکس، گذر زمان نه تنها از حجم این انتقادها نکاسته، بلکه بر آن افزوده است. اکنون بسیاری از مشتریان با انتشار ویدیوهایی از کالاهای آسیب‌دیده‌ی خود، مستنداتی تصویری ارائه کرده‌اند که انتقادها را غیرقابل انکار کرده است.

در یکی از ویدیوهای منتشرشده، یکی از مشتریان روایت می‌کند که بسته خود را شکسته از تیپاکس دریافت کرده است. او به دلیل ذهنیت منفی پیشین نسبت به خدمات تیپاکس، پیش از باز کردن بسته‌اش با واحد پشتیبانی تماس گرفته و هم‌زمان از فرایند بازگشایی بسته فیلم‌برداری کرده و همین مستندات تصویری باعث شده در شکایت خود علیه شرکت موفق شود و خسارت واردشده را دریافت کند. به گفته‌ی وی، در جریان پیگیری مشخص شد که فروشنده نقشی در این مشکل نداشته و مأموران تیپاکس هنگام تحویل، سلامت بسته را تأیید کرده بودند.

واکاوی نظرات کاربران

بررسی ده‌ها نظر و تجربه‌ کاربران در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد دامنه نارضایتی از خدمات تیپاکس گسترده و الگوهای آن تکرارشونده است. مهم‌ترین محورهای شکایت به شرح زیر است:

تحویل‌ندادن در محل و ثبت وضعیت‌های نادرست: کاربران بارها گزارش داده‌اند وضعیت مرسوله به‌صورت «امتناع گیرنده از تحویل» یا «عدم حضور گیرنده» ثبت شده، در حالی‌که دریافت‌کننده در محل حاضر بوده یا اصلاً مراجعه‌ای صورت نگرفته است. نتیجه اغلب، ارجاع به «تحویل حضوری در شعبه» است.

تاخیر طولانی و پیگیری‌های بی‌حاصل؛ به گفته‌ی کاربران، فرآیند تحویل در موارد متعدد چند روز به تعویق می‌افتد و تماس با پشتیبانی یا شکایت رسمی نیز به نتیجه زودهنگام منجر نمی‌شود.

هزینه‌های بالا و شفاف‌نبودن هزینه؛ برخی از تجربه‌ها از برابری یا نزدیک‌شدن هزینه‌ی ارسال و بسته‌بندی با قیمت خود کالا حکایت دارد. همچنین به شگرد بعضی فروشگاه‌های آنلاین اشاره شده که هزینه‌ ارسال را ذکر نمی‌کنند و مبلغ نهایی در لحظه‌ی تحویل مشخص می‌شود.

واداشتن مشتری به مراجعه حضوری؛ به گفته‌ی برخی کاربران، حتی پس از تماس‌های مکرر، «توزیع مجدد» انجام نمی‌شود و گیرنده باید برای تحویل به شعبه‌ی دور از محل سکونت مراجعه کند.

کیفیت جابه‌جایی و آسیب به مرسوله؛ بخشی از روایت‌ها به بسته‌بندی‌های سالم و مورد اطمینان اولیه اشاره دارد که در مقصد با آسیب جدی تحویل شده‌اند ...

پاسخ‌گویی ناکافی و تغییر روایت؛ نمونه‌هایی هم گزارش شده که ابتدا علت را «نقص آدرس» عنوان کرده‌اند، اما بررسی‌های بعدی (از جمله ارسال تصویر نشانی کامل) این ادعا را رد می‌کند.

کاربران به اشاره به همه این موارد مخاطبان خود و فروشگاه‌های آنلاین را از استفاده تیپاکس برحذر داشته‌اند.

بررسی نارضایتی مشتریان از تیپاکس/ ناگفته‌های شرکت از ضعف در خدمات‌رسانی/ آیا تجربه شما هم از تیپاکس، یک «کابوس پستی» بوده است؟

بررسی نارضایتی مشتریان از تیپاکس/ ناگفته‌های شرکت از ضعف در خدمات‌رسانی/ آیا تجربه شما هم از تیپاکس، یک «کابوس پستی» بوده است؟

بررسی نارضایتی مشتریان از تیپاکس/ ناگفته‌های شرکت از ضعف در خدمات‌رسانی/ آیا تجربه شما هم از تیپاکس، یک «کابوس پستی» بوده است؟

بررسی نارضایتی مشتریان از تیپاکس/ ناگفته‌های شرکت از ضعف در خدمات‌رسانی/ آیا تجربه شما هم از تیپاکس، یک «کابوس پستی» بوده است؟

واکنش مسئولان شرکت چه بوده؟

شرکت تیپاکس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های پست خصوصی در ایران، با سابقه بیش از ۶۰ سال فعالیت، نقش مهمی در حمل و نقل مرسولات ایفا می‌کند. یکی از علت‌هایی که باعث می‌شود متقاضیان برای ارسال بسته‌های خود به شرکت‌های خصوصی نظیر تیپاکس مراجعه کنند، این است که اغلب بر خدماتی مانند ارسال درب به درب، تمرکز دارند که باعث می‌شود فرد ارسال کننده بدون مراجعه به شرکت و انبار، بسته خود را درب خانه به پستچی تحویل دهد. اما با این وجود، بررسی منابع مختلف از جمله پست‌های شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، نظرات کاربران در سایت‌های اینترنتی، و گزارش‌های رسانه‌ای رسمی نشان‌دهنده سطح بالایی از نارضایتی مشتریان است. شکایت‌های اصلی شامل تاخیر در تحویل، گم شدن یا آسیب دیدن مرسولات، هزینه‌های اضافی و ضعف در پاسخگویی هستند.

نکته قابل توجه این است که مسئولان تیپاکس نیز در جریان شکایات مذکور هستند و به نوعی آنها را تأیید کرده‌اند. مهرداد فاخر، مدیرعامل این شرکت، در مصاحبه‌های اخیر خود به این نارضایتی‌ها واکنش نشان داده و مدعی است که شخصاً با برخی از شاکیان به گفتگو پرداخته است. او با وجود پذیرش ضعف‌های شرکت در فرایند تحویل بسته‌ها، در یکی از واکنش‌ها و توجهیات عجیب خود، تأکید می‌کند: «ما روزانه ۱۷۰ هزار بسته جابه‌جا می‌کنیم و طبق آمار رسمی شرکت تیپاکس، میزان شکایات کمتر از یک درصد است.» این گفته در واقع تلویحاً بیان می‌کند که با توجه به حجم بالای فعالیت تیپاکس، بروز تعداد قابل توجهی از خطاها و خسارت‌ها امری طبیعی به نظر می‌رسد. این در حالی است که او در گفت‌وگویی دیگر اذعان کرده است برخی از شاکیان علاوه بر زیان مادی، از جنبه معنوی نیز متضرر شده‌اند؛ خسارتی که به گفته وی با هیچ‌گونه پرداخت مالی یا جریمه‌ای قابل جبران نیست.

گفتگو با مسئولان شرکت تیپاکس

پس از رصد گسترده نارضایتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و انتشار توضیحات اخیر مدیرعامل تیپاکس، برای روشن‌شدن ابعاد موضوع مستقیماً با مسئولان شرکت تماس گرفتیم تا موارد مطرح‌شده را بازبینی و دلایل احتمالی را جویا شویم. نماینده شرکت در گفتگو با ما تأکید کرد که مجموعه از وجود ضعف‌های فرایند تحویل مرسولات آگاه است و در حال رفع آنهاست؛ او افزود شرکت آماده است هر شکایت یا خسارتی را پیگیری و به نحو مقتضی رسیدگی کند.

نماینده شرکت، در گفتگوی مفصل با مشرق‌نیوز، نکاتی را مطرح کرد که شنیدن آن خالی از لطف نبود. او پذیرفت که ضعف‌هایی وجود دارد، اما بر این نکته تأکید کرد که شمار قابل‌توجهی از مراجعان بدون استفاده از کانال‌های ارتباطی شرکت، فوراً نارضایتی خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند؛ در حالی که بسیاری از موارد گزارش‌شده در صورت اطلاع به اوپراتورها، فوراً قابل رفع هستند. وی گفت مدیریت شرکت تلاش می‌کند شکایات را از طریق راه‌های رسمی دریافت و رسیدگی کند، هرچند گاه پیگیری‌ها از طریق رصد شبکه‌های اجتماعی نیز مشاهده شده و باز هم مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

در ادامه به تصاویری که در سال‌های گذشته از رفتار نامناسب برخی کارکنان منتشر شده بود که ابتدای گزارش نیز درج کردیم اشاره شد، که نماینده شرکت تاکید کرد بسیاری از این نمونه‌ها مربوط به سال‌های گذشته است و گاه به صورت دوره‌ای بازنشر می‌شود؛ به گفته او با کارکنان خاطی برخورد شده و شرکت عذرخواهی‌های رسمی خود را نیز منتشر کرده است. او تأکید کرد در صورت بروز موارد تازه نیز فرایند رصد و برخورد ادامه خواهد داشت.

بررسی نارضایتی مشتریان از تیپاکس/ ناگفته‌های شرکت از ضعف در خدمات‌رسانی/ آیا تجربه شما هم از تیپاکس، یک «کابوس پستی» بوده است؟

همچنین درباره افزایش تاخیر در تحویل مرسولات از تیرماه امسال گفتگو شد؛ این نماینده توضیح داد که پس از تشدید شرایط امنیتی در پی جنگ 12 روزه، ایستگاه‌های بازرسی و کنترل‌ها جهت ارتقای امنیت در سطح شهر، در مسیرها افزایش یافته و خودروها و موتورسیکلت‌های حامل بسته با حساسیت بیشتری مورد بازبینی قرار می‌گیرند؛ این موضوع به توقف‌های موقت مأموران و در نتیجه تاخیر در تحویل انجامیده است. این در حالی است که شرکت مدت‌هاست پیش از ثبت سفارش در صفحه درخواست پیک، نکاتی درباره احتمال تاخیر در بسته‌های حجیم یادآوری می‌شود، اما این نکات اغلب توسط کاربران مطالعه نمی‌شود.

در پایان، نماینده تیپاکس همچون مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت، مدعی شد که حمایت‌های رسمی و دولتی از شرکت‌های پستی خصوصی می‌تواند بخشی از چالش‌های امنیتی و زیست‌بومی فرایند ارسال را کاهش دهد. او در پایان از متقاضیان خواست پیش از ثبت سفارش توجیهات و دستورالعمل‌های مندرج را مطالعه کنند و در صورت مواجهه با هرگونه خسارت زمانی، مالی یا معنوی، حتماً از طریق کانال‌های رسمی شرکت و با ارائه مستندات، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    13 0
    بسته من جای پنجشنبه جاش یکشنبه ارسال شد معلوم نیست سیستمشون چقدر پرته خود مسولشم میگه چقدر پر رو
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      1 3
      انگار زیاد از توقیف ماشین ها گشت و بازرسی راضی نیستن!
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      5 0
      اصلا این شرکت ها پستی و باربری به حال خودشون رها شدند هیچ سازمانی بر روی شرکت ها نظارتی انجام نمیده ، وظیفه تعرفه گذاری به خود شرکت ها واگذار شده از طرفی شرکتی مثل تیپاکس خدمات بسیار گران عرضه میکنه و از طرفی شرکت های تعاونی اتوبوس رانی هم وارد کار جا به جایی کالا شدند و نرخ ها بسیارپایین باعث اعوجاج در بازار و ضرر بقیه باربری ها میشن هیچ سازمانی بر تخلفات شرکت های پستی و کوریر ها نظارتی نداره چند سال پیش مدیرکل ادارات پست یکی از مراکز استان ها فیلم تهیه کرده بود که دفاتر پیشخوان بسته هایی از تهران ارسال میکرد که صاحب پیشخوان و دفتر پست وزن و ابعاد بسته ها رو تقریبا یک دهم واقعی ثبت کرده بود . رقابت ناسالم بسیار زیاد هست .
    • مشعل IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      3 0
      هند بال + والیبال + فوتبال = MMA کالایی ، رشته جدید المپیکی !
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    8 1
    نفوذی ها و معاندین همه جا فعالند اصلا تو همون اداره مشغولند و حقوق می گیرند و به وقت مناسب چوب لای چرخ پیشرفت و سلامت کار می گذارند. این نفوذی ها طیف های گوناگونی از افراد را در بر می گیرند، بازماندگان معدومین، متخلفینی که ممکنه یه سیلی یه جایی از مامور خورده ، عوامل گروهک نفاق، تا عوامل صهیونی که برنانه و تاکتیکشان را هم اعلام کرده اند (مرگ با هزار ضربه چا قو) البته پرکاری و یا کم کاری حراست را هم از یاد نبریم. حراست دستگاه ها نقش مهمی در سلامت کار کارکنان دارد.
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      5 0
      در تعجبم هنوز هم هستند کسانی که خرید اینترنتی کنند؟قیمت‌های سایت های اینترنتی بیست درصد حداقل از بازار بیشتره به علاوه هزینه پست سنگین!اصلاً به صرفه نیست،به شخصه خیلی وقته دیگه به سمت سایت های فروش اینترنتی نمیروم،سایت دیوار برای یک آگهی در دسته های بی ارزش نزدیک ۱۲۰ هزار تومن هزینه نشر آگهی می‌گیرد این‌جور اقدامات باعث می‌شود شخص فروشنده جنس را گران‌تر از حد معمول بفروشد که اون هم دیگه چه برای آگهی گذار چه خریدار به صرفه نیست
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    8 0
    اینها یه دادگاه ویژه میخواد جمعشون کنه بدن کس دیگه
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      3 0
      یک گلدان۲۲۰هزارتومانی خریدم وتیباکس۳۲۹هزار قیمت زد.هیچ جایی هم شکایت نمیشود کرد.مجبورشدم جنس را پس بزنم
  • سیف IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    13 1
    تیپاکس و غیر تیپاکس نداره! متاسفانه اداره پست خیلی فشلـه! بخصوص پست منطقه 15 (مفتح) که برخی آقایون پستچی اونجا هم خیـــــــلی بی‌مسئولیت‌ تشریف دارن و هیچ نظارتی هم روشون نیست!! چندسال پیش خودرو پژو پارس خریدم، چون منتظر سندش بودیم که بیاد درب منزل، بیشتر از یکماه از خونه تکون نخوردیم ولی خبری نشد!. بالاخره رفتم اداره پست منطقه 15 خیلی راحت گفتن 10 روز دیر اومدی فرستادیم شهرک آزمایش! رفتم شهرک آزمایش، اونجا هم در باجۀ مربوه یه خانمی خیلی راحت گفت یه هفته دیر اومدی سند رو امحا کردیم!!!!!!!! باید بری شماره گذاری درخواست صدور سند المثنی بدی! بماند که منم یک‌بار رفتم اونقدر شلوغ بود کلاً بیخیالش شدم و همچنان بدون سند و کارت سر میکنم...! هروقت هم یادم میوفته یا نیاز به کارت و سند میشه کل اداره پست منطقه 15رو دعا میکنم....!!!!!!
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    11 0
    تیپاکس بسیار بد توزیع میکنه.
  • ادرین DE ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    5 5
    آلمان ش هم همینه، بسته بندی باید درست بشه.. انبارهای DHL که بار کامیون ها را خالی و پر میکنند به مراتب از اون ویدئو وایرال شده افتضاح تر و بدتر هست البته حجم بسته های پستی در پست آلمان بسیار بسیار زیاد هست و به علت سختی کار همیشه با کمبود نیرو مواجه هستند و کارگرها از فرط خستگی با شیفت های نه ساعت و ده ساعت کاری بسته ها را با بی رحمی پرتاب میکنند.
    • محمدصدرا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      6 5
      چشم. حتما اصلاح می کنیم. فقط داداچ شماره مرکل صدراعظم سابق آلمان رو برام بفرست. بهش زنگ بزمک گلایه کنم از پست آلمان
  • آرش IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    5 1
    حقیقتا من از عملکرد تیپاکس اهواز بسیار راضی هستم . آقای شاغل در این دفتر که بسته ها و مرسولات را می رسانند بسیار مودب و محترم ، با صبر و حوصله زیاد در هوای گرم اهواز معطل مانده و بسته ها رو صحیح و سالم تحویل میده .
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    11 5
    کلا مملکت رهاست....
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      4 4
      کلا شماها تو مطالب میچرخید تا لجن پراکنی کنید؟
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    3 1
    اداره پست کلا همینه میگن حداکثر سه روزه میرسه ولی عملاً شش تا هفت روز طول می‌کشه در بعضی موارد هم ا به علت حمل و نقل غیر اصولی آسیب می‌زنند به مرسولات و جوابگوی آن نیستن الآن که هزینه ها را بیشتر کردن نه تنها بهتر نشده بدتر از قبل شده
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    7 0
    اینا کی رو دارند که کسی کلریشون ندارن.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    6 0
    من در دو ماه اخیر دو تجربه با تیپاکس تهران داشتم یکی از دیگری بدتر. در مورد اول (خرید از دیجی کالا) پس از اینکه پیامک تحویل آمد و چیزی دستم نرسید طی دو هفته متوالی داشتم با شکایات تماس می گرفتم و هر روز یک داستان متفاوت با ترجیع بند نهایی "از شکیبایی شما سپاسگزاریم". وقتی که نهایتا خرید به دستم رسید دیگر مطمئن شده بودم کالا از بین رفته. در مورد دوم پیک مامور تحویل بسته (مدارک حساس پرسنلی) که یک لات چاله میدانی به تمام معنا بود (نمیدانم پرسنلشان را از کدام زندان استخدام می کنند!) مدارک رو جلوی در پرتاب کرده و رفت و فقط شانس آوردم یک همسایه کمک کرد مدارک از بین نرود. من که خودم به همه توصیه می کنم به هیچ وجه دیگر به این شرکت بی مسئولیت اعتماد نکنند.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    4 0
    من در دو ماه اخیر دو تجربه با تیپاکس تهران داشتم یکی از دیگری بدتر. در مورد اول (خرید از دیجی کالا) پس از اینکه پیامک تحویل آمد و چیزی دستم نرسید طی دو هفته متوالی داشتم با شکایات تماس می گرفتم و هر روز یک داستان متفاوت با ترجیع بند نهایی "از شکیبایی شما سپاسگزاریم". وقتی که نهایتا خرید به دستم رسید دیگر مطمئن شده بودم کالا از بین رفته. در مورد دوم پیک مامور تحویل بسته (مدارک حساس پرسنلی) که یک لات چاله میدانی به تمام معنا بود (نمیدانم پرسنلشان را از کدام زندان استخدام می کنند!) مدارک رو جلوی در پرتاب کرده و رفت و فقط شانس آوردم یک همسایه کمک کرد مدارک از بین نرود. من که خودم به همه توصیه می کنم به هیچ وجه دیگر به این شرکت بی مسئولیت اعتماد نکنند.
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      3 0
      دقیقا بسیار بی ادب و یلخی کار می کنند من از دیجی کالا که خرید می کنم یا از شرکت هایی مانند پست حداقل 5 نوع روش تحویل بسته دارند و بسیار بسیار کار رو راحت کردند ولی وای از روزی که بسته ات برسه اداره پست
  • م IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    4 0
    اشغال به تمام
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    5 1
    من یادم هست یکبار با پست مرسوله ام داشت میومد خونه نبودم کار به جایی رسید که رفتم نقطه مبادله پستی و دنبال بسته ام بودم اما بسته ام رو گم کرده بودند بسیار بسیار فشل هست اداره پست باز بخش خصوصی در لحظه میتونی پیگیری کنی که وضعیت بسته ات دقیقا کجا هست
    • افشار IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      2 4
      دقیقا تیپاکس خوبیش اینه بخش خصوصیه اعتبار داره این همه، ۶۰ ساله داره کار میکنه.من تا حالا نه به عنوان فرستنده نه گیرنده مشکلی نداشتم باهاشون.
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    2 4
    شروع نکن باز یادمونه دفعه پیش کیهان گیر داد به تیپاکس چندین سال پیش میخواست پست را بدن سپاه که دادن
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      5 2
      ماهواره زیاد میبینی نه؟ پست رو میخواستن بدن به سپاه؟ یه دکتر روانپزشک برو
  • حمید IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    4 0
    بسیار پرسنل بی ادب و بد برخورد معلومه هیچ ترسی از شکایت از خودشون ندارن هم بری بسته رو تحویل بگیری هم بی احترامی ببسنی خیلیه
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
      1 0
      ترس از چی داشته باشن نهایتش میگن اخراج ، کاری که نه حقوق درستی داره نه امنیت شغلی و...
  • هانی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    8 3
    پست معمولی خیلی خوبه ما ازش راضی هستیم
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    1 0
    بسته رو به خونه نمیارن
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    1 0
    شرکت که حتی به کارکنانش هم رحم نمیکند متاسفانه در سال ۶۳ مدتی در این شرکت با شرایطی استثماری خدمات رسانی کردم و نهایتا بدون دریافت ریالی قطع رابطه کردم و تمام حق و حقوقم را تضییع و بالا کشیدند .
  • نادر شاه IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    6 5
    اتفاقا تیپاکس نسبت به خود اداره پست بهتر کار میکنه و بخش پیگیری فعالی داره البته چون خصوصی هست.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    0 0
    با این شیوه جمع اوری غیر حرفه ای که سر چهارراه تو کوچه میشینن همین هست مشکل اموزش کارکنانش هست البته اگه دوتا رقیب گردن کلفت و حرفه ای داشتند حتما خودشونو ارتقا میدادند
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    2 0
    تیپاکس نجف آباد محموله هارو توزیع نمیکنه زنگ میزنه میگه خودتون بیایند بگیرید
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۸
    0 0
    من هم چند سال پیش فکر کنم یه مانیتور سفارش دادم، هیمن شرکت تیپاکس مجبورم کرد برم حظوری تحویل بگیرم، گفت شما تحت پوشش ما نیستید، خونه ما مرکز شهره، اگه ما تحت پوشش نبودیم، پس خدا رحم کنه به بقیه / جریمشون بکنه دولت، حساب کار دستشون بیاد
  • علی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۹
    1 0
    واقعا این شرکت کارش افتضاحه . من از خرم اباد هستم و خیلی ناراضیم
  • رضا IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۹
    2 0
    خسارتی حدود ۱۰ میلیون تومان به مرسوله ما وارد شده بود ولی نهایتا بعد از چند ماه گفتند ما فقط تا دویست هزار تومان میتونیم جبران خسارت کنیم و ما هم دیگه دستمون جایی بند نبود. بنظرم انبار توشه ترمینالهای اتوبوس بین شهری بسیار از تیپاکس حرفه ای تر و قابل اعتماد تر هستند
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۹
    3 0
    من تا حالا هربسته ای که از تیپاکس و پست پیشتاز گرفتم هیچ مشکلی نداشتم وسالم بدستم رسیده البته پیشتاز یخورده دیرتر تحویل میده-در کل عملکرد تیپاکس در شهرستان تبریز بهتر از پیشتاز هستش و البته هزینش هم تقریبا دوبرابر هستش
    • محمد IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۰
      2 0
      سلام بله موافقم پست و تیپاکس تبریز خدمات رسانیش عالی هست من راضی ام تا به حال هم مشکلی نداشتم خدا را شکر از تمام زحمت کشان پستو تیپاکس تبریز ممنونم
  • علی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۹
    1 0
    متاسفانه بسته ها را باز می کنند وگاها از روی بسته بر می دارند.مغز گردو خریدا بودیم. از روی یکی از بسته ها برداشته شده بود ودرب یکی از بسته ها باز شده بود
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۹
    1 0
    دما پیت هم همینه زنگ میزنن میگن لوکیشن بدین بعد میگه آدرس را پیدا نکردیم و با کد پستی هم کاری نداریم پس خودتون بیاید دفتر تحویل بگیرید حالا شما بیا ثابت کن که راست میگن
    • رسول IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۹
      1 0
      منم یک تجربه بد دارم تیپاکس اصلا به روستاها نمیاره باید بری شهر از دفترشون مرسوله پستی را تحویل بگیری
  • Hamid IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۰
    1 0
    من بسته ای از تهران به شهرستان سفارش داده بودم متاسفانه تیپاکس و انتخاب کرده بودم ولی هزینه مرسوله رو به جای ۶ میلیون زده بودن ۶۰ میلیون در نتیجه هزینه کرایه برام ۴۰۰ تومن خورد نزدیک یک هفته با پشتیبانی در تماس بودم آخر سرهم بهم گفتن مدارکت کافی نیست این اولین و آخرین سفارش با تیپاکس بود
  • هومن IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۰
    2 0
    متاسفانه بعضی از سایت ها فقط گزینه ارسال توسط تیپاکس رو دارن و لاغیر حال به چه علتی من نمی دونم جدیدین بسته ای توسط تیپاکس برای من رسید که نسبت به هزینه پستی 2 برابر یا 2 برابر خورده ای نسبت قیمت اداره پست شد (اگر پست آورده بود میشد 130 الی140 اما این شرکت از من 300 خورده ای گرفت)
  • زهرا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۰
    1 2
    من بارها از تیپاکس استفاده کردم و هربار راضی بودم. یه شرکت کاملا خصوصی که ذره‌ای به دولت وابسته نیست، جای تقدیر داره.
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۰
    1 0
    بله. دقیقا. کیبورد (ارگ) دختر خردسالم رو با لبه شکسته و آسیب دیده تحویل دادند
  • ل IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۰
    1 0
    تیپاکس تیدیل به یک افتضاح شده... مردم که خودشان باید بروند بسته اشان را بگیرند رفتار نامناسب کارکنان گرفتن پول اضافه از مردم در زمان تحویل دادن و....
  • مریم IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۱
    0 1
    سلام اتفاقا من هر موقع با تیپاکس ارسال بسته داشتم راضی بودم خیلی سریع و سالم بسته بدستم رسیده
  • رحیمی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۳
    0 0
    بدترین سرویس دهی ممکن را دارند با هزینه بالا. و مقصر تیپاکس نیست. هیچ نظارتی بر کار این سیستم وجود ندارد و مردم گاها ناگزیر هستند در دام خدمات ضعیف اما گران این شرکت اذیت بشوند.
  • میلاد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۴
    0 0
    ممنون از پوشش این خبر. برای کسانی که دنبال اطلاعات و قیمت روز ابزارهای صنعتی هستن، پیشنهاد می‌کنم سری به سایت ابزارآلات ورتا بزنن که توضیحات کامل و مشخصات فنی ابزارها رو آورده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس