کد خبر 174214
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹

فرماندار ‌ورزقان گفت: 2 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان تا مرحله تعهد شده به اتمام رسیده است.

به گزارش مشرق، محرم فروغی امروز در گفت وگو با فارس اظهار کرد: در این تعداد واحد مسکونی مرحله ایزوگام سقف، گچ خاک داخلی، نصب شیشه، در و پنجره اجرایی شده است.

وی افزود: تا قبل از عاشورا و تاسوعا 5 هزار و 200 واحد به مرحله فنداسیون‌ریزی، 4 هزار و 700 واحد اسکلت‌بندی، 3 هزار و 700 واحد سقف و بتن‌ریزی رسیده‌اند.

فروغی روند ساخت و ساز را منوط به شرایط آب و هوایی دانست و گفت: ادامه روند ساخت و ساز وابسته به شرایط آب و هوایی است و در صورت ادامه بارش‌ها منحصر به انجام مراحل داخلی واحدهای مسکونی خواهد شد.

وی با اشاره به چهار مورد کالای اساسی در نظر گرفته شده برای زلزله‌زدگان گفت: این اقدام نیز به صورت تدریجی انجام می‌شود زیرا انتقال اقلام به شهرستان زمان‌بر است و حداقل روزانه 20 خانوار برای دریافت کالاهای اساسی معرفی می‌شوند.

فرماندار شهرستان ورزقان‌ لباس گرم، پتو، بخاری برقی، ولور نیاز زلزله‌زدگان اعلام کرد و گفت: باتوجه به برودت هوا و سکونت تعدادی از زلزله‌زدگان در چادرها به دلیل تعمیری بود واحدهای مسکونی‌شان و عدم تعلق کانس به این نوع واحدها نیاز به اقلام اشاره شده در مناطق زلزله‌زده همچنان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس