بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند در هر شرکت 50 تا 70 هزار نفر ایجاد اشتغال کند.

به گزارش مشرق، حسن رادمرد معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: از سال 88 ضرورت ایجاد بستر قانونی برای عرضه محصولات تحت شیوه‌های نوین قانونی جهت قانونمند کردن شیوه بازاریابی شبکه‌ای ایجاد شده است و بر این اساس دستورالعمل تاسیس و نحوه فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای تدوین و ابلاغ شد.
 
وی افزود: بازاریابی شبکه‌ای روشی است که می‌تواند ما را به سمت نظام توزیع نوین سوق دهد چرا که با حذف واسطه‌ها کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده نهایی می‌رسد.
 
رادمرد گفت: از سال گذشته و ابلاغ دستورالعمل بازاریابی شبکه‌ای و با همکاری نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات 8 شرکت موفق به کسب مجوز بازاریابی شبکه‌ای در رسته‌های صنفی محصولات بهداشتی،؛ مصنوعات طلا، مواد غذایی، صنایع دستی مصنوعاتی با کاربری انرژی نوین و دستگاه‌های کاهنده مصرف انرژی شدند.
 
وی افزود: 3 شرکت در گروه‌های کالاهای البسه و لوازم ورزشی،‌پوشاک ملی و لوازم خانگی در حال دریافت مجوز لازم و انجام امور مربوط هستند.
 
رادمرد گفت: بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند در هر شرکت 50 تا 70 هزار نفر ایجاد اشتغال کند.
 
وی اظهار داشت: کلیه شرکتهایی که مجوز فعالیت گرفته‌اند شرکت‌های داخلی و کالاهایی که عرضه می‌کنند کالاهای داخل است.
 
رادمرد گفت: کالاهایی که در شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای توزیع می‌شوند باید طرح شبنم و ایران کد داشته باشند.
 
وی افزود: در حال حاضر 80 شرکت متقاضی مجوز بازاریابی شبکه‌ای در نوبت هستند و ما با حساسیت ویژه و همکاری نیروی انتظامی و اطلاعات این مجوزها را صادر می‌کنیم تا با رعایت همه موارد هیچگونه کلاهبرداری در این زمینه صورت نگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس