رژيم صهيونيستي پس از ماه ها کشمکش سرانجام همزمان با عمليات تروريستي صبح امروز در تهران، جانشين مئير داگان، رئيس مستعفي موساد را تعيين کرد.

به گزارش مشرق، پايگاه خبري راديو و تلويزيون رژيم صهيونيستي نوشت که ساعاتي پيش "بنيامين نتانياهو" نخست‌وزير اسرائيل "تمير فريدو" را به جاي مئير داگان به رياست موساد انتخاب کرد.
تمير پيش از اين سمت‌هاي مهمي را در موساد داشته و معاون رئيس موساد نيز بوده است.
اين رسانه صهيونيستي در ادامه به تمجيد و تعريف از فريدو پرداخته و مدعي شده که وي تجربه زيادي را در موساد دارد و سمت‌هاي مختلفي را در اين سازمان بر عهده داشته است.
انتخاب فريدو براي نهايي شدن نياز به تأييد کميته "تيرکل" دارد که بر انتصاب‌هاي مقامات ارشد صهيونيست نظارت دارد، اما انتظار مي‌رود با توجه به حياتي بودن اين منصب براي رژيم صهيونيستي و افشاي نام اين مقام ارشد جاسوسي صهيونيستي، تأييد اين تصميم قطعي باشد.
فريدو در شرايطي به اين سمت انتخاب مي‌شود که رژيم صهيونيستي از مدت‌ها پيش به دنبال گزينه مناسبي براي جانشيني داگان بود،‌شکست‌هاي مکرر موساد در عمليات‌هاي اخير خود نظير ترور محمود المبحوح از رهبران حماس، موساد و فرماندهي آن را با بحران مواجه کرده و شهرک نشينان را به اين سازمان جاسوسي بي‌اعتماد نموده است.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس