معاون فني و اجرايي سازمان ورزش شهرداري تهران عدم پذيرش کارت‌هاي ورزش شهروندي توسط مجموعه هاي ورزشي تحت پوشش شهرداري را تخلف دانست.

به گزارش مشرق، مهرداد شريف کاظمي در گفت‌وگو با شهر افزود: اکنون برخي مجموعه‌هاي ورزشي به صورت مستقيم تحت پوشش سازمان ورزش شهرداري تهران هستند که اين اماکن بايد تمام ضوابط و قوانين اين سازمان را رعايت کنند.
 
وي ادامه داد: تعداد ديگري از مجموعه‌ها نيز زير نظر شهرداري‌هاي مناطق فعاليت مي‌کنند که به پيمانکاران واگذار شده است اما با اين وجود اين مجموعه‌ها نيز موظف به قبول کارت ورزش شهروندي هستند.

معاون فني و اجرايي سازمان ورزش شهرداري تهران تصريح کرد: به دليل ناهماهنگي ها و اشکلاتي که بين پيمانکار و شهرداري مناطق وجود دارد ، برخي از اين مجموعه هاي‌ورزشي از پذيرش کارت شهروندي خودداري مي کنند که تاکنون هر موردي به ما گزارش شده است با آن برخورد کرده‌ايم.

وي گفت: اين موضوع را به شهرداري هاي مناطق ابلاغ کرده‌ايم و درحال حاضر نيز هر موردي که به ما گزارش شود با آن برخورد خواهيم کرد.

شريف کاظمي در مورد سقف پذيرش کارت هاي شهروندي که توسط مديريت برخي از مجموعه هاي ورزشي تحت پوشش شهرداري اعلام مي شود، اظهارداشت: اين موارد از توافق هاي بين شهرداري هاي مناطق و پيمانکاران است که از نظر سازمان ورزش مورد قبول نيست. شهروندان براي کارت هاي شهروندي هزينه اي داده‌اند و تمام مجموعه هاي ورزشي تحت پوشش شهرداري موظف هستند اين کارت ها را قبول کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یاسر طهماسبی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    با سلام .ما کارتهای استخر رو از شهرداری گرفتیم .فقط استخر هایی که طرف قرارداد با شهرداری هستند رو نداریم.چهطور میشه پیدا کنیم.لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس