کد خبر 170779
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

کاپیتان تیم ملی فوتسال با بیان این که نمی‌خواهد پهنان کاری کند، از اتفاقات تلخ و عدم حمایت مسئولان از تیم ملی فوتسال گفت.

به گزارش مشرق، محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی تایلند توضیح داد: قبل از این که وارد مسابقات شویم، همه گفتند که این تیم باید قهرمان شود، اما واقعا چه داریم که به آن برسیم؟ آیا به فوتسال اهمیت می‌دهیم؟ شرایط را مهیا می‌کنیم؟ اصلا فوتسال ما چیزی ندارد که بخواهد در جهان خودنمایی کند. حمایت که نمی‌شود و به مسئولان هم به ما سر نمی‌زنند. مطمئن باشید با این اوضاع دیگر در آسیایی هم نتیجه‌ نخواهیم گرفت چه برسد به جام جهانی.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره عملکرد کمیته‌ فوتسال و عباس ترابیان نیز، تاکید کرد: هر کسی که مسئول تیم بوده است، واقعا عملکرد ضعیفی داشت. ترابیان واقعا قبل از جام جهانی و طی بازی‌ها ضعیف عمل کرد. اگر طی بازی‌ها نیز از من می پرسیدید، همین را می‌گفتم. آدمی نیستم که بخواهم پنهان کاری کنم.

وی ادامه داد: ما یک اردوی ساده نتوانستیم در ایران برگزار کنیم. در تمرین‌ها هم درگیر خط خوردن، حذف شدن یا ماندن بودیم. این در حالی بود که سایر تیم‌ها در تایلند، مالزی و سنگاپور اردو می‌زدند و بازی تدارکاتی انجام می‌دادند اما اردوی کیش ما لغو شد. آقایان می‌گویند اردو نشد، پس کار دیگری می کردید. نباید دست روی دست می‌گذاشتند. بالاخره صحبت با تیم‌های دیگر و هماهنگی برای اردوی دیگری باید انجام می‌شد. به اعتقادم امکانات فوتسال ما در حد نام و توقع مردم نیست. مردم بدانند که بازیکنان تلاش خودشان را کردند. اما آقایان برایمان چه کردند؟

کشاورز همچنین در پاسخ به این پرسش که به عنوان کاپیتان تیم ملی، چه انتظاری برای تغییر و تحول در مدیریت فوتسال دارد؟ تصریح کرد: تغییرات که دست مسئولان است، اما من به عنوان بازیکن عاجزانه خواهش می‌کنم که هر کسی می آ‌ید، به فوتسال برسد. واقعا هیچ کس نیست که به داد این رشته مظلوم برسد؟ امکانات تیم ملی بعضی وقت‌ها از باشگاه‌ها هم ضعیف‌تر است. به هر حال از این نتیجه‌ همه ناراحت هستند و ما هم در بطن کاریم و دیگر داریم دق می‌کنیم.

بهترین‌ بازیکن فوتسال آسیا در سال 2012 همچنین با انتقاد دوباره از عباس ترابیان به ایسنا گفت: آقایان متاسفانه 100 دلار برای پاداش برای بازی اسپانیا در نظر گرفتند که ما هم تصمیم گرفتیم آن را به خودشان پس دهیم. اما تنها به خاطر منافع تیم ملی و جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه، 100 دلار را گرفتیم تا حرف و حدیثی پیش نیاید. بعد هم اعلام کردیم که حاضریم برای تیم ملی مجانی بازی کنیم. به هر حال در شان بازیکنان نبود که با آن همه فشار اردوها و مسابقات مبلغ کمی بگیرند. اگر این طوری حمایت می‌کنند، نیاز نیست، اما وقتی قصد دادن پاداش دارند، بی‌احترامی نکنند.

کشاورز همچنین از حضور دیر هنگام خسوس نیز گله کرد و افزود: هیچ مربی نمی‌تواند با یک ماه افکارش را به تیم القا کند. اصلا حضور او از ابتدا اشتباه بود و باید یک مربی ایرانی در کنار صانعی کار می‌کرد.

ملی‌پوش فوتسال همچنین با اشاره به خط خوردن شمسایی و اصغری مقدم از تیم ملی، اظهار کرد: به هر حال کسانی که خط می خورند، دوستانمان هستند و ما هم از این اتفاق ناراحت می شویم. با این وضع خط خوردن وحید شمسایی و جواد اصغری مقدم هم روی ما تاثیر گذاشت، اما چاره چه بود؟

کشاورز در ادامه صحبت‌های شمسایی و اصغری مقدم را پیش از شروع جام جهانی تاکید کرد و افزود: نمی‌توانیم مشکلات را پنهان کنیم. اتفاقات تلخ زیادی افتاده است که این اتفاقات را زمان حضور شمسایی هم داشتیم. این که گفته شده تیم ملی زندان است و ترابیان دیکتاورانه مدیریت می‌کند بحث شخصی است، اما این مشکلات همیشه بوده و من آنها را رو نمی‌کنم.

کشاورز در پایان تاکید کرد: الان که تیم ملی نتیجه‌ نگرفته، باید اتفاقات را زیر و رو کنیم و منطقی باشیم. تصمیمی باید گرفته شود که به نفع فوتسال باشد؛ تصمیمی که باعث پیشرفت جوانان شود که با هزاران امید و آرزو به فوتسال رو می‌آورند. تصمیمی اساسی که فوتسال را از این منجلاب رها کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    0 0
    مسئولین کوته فکر فقط بلدن ادمهای با کفایت رو برکنار کنن چون نمیتونن بهتر از خودشون و نظر مخالف خودشون رو ببینن
  • علی ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    0 0
    احسنت واقعا که راست گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس