کد خبر 1682473
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
وزارت نفت

در حالی که میانگین حقوق معلمان در سال گذشته حدود ۱۵ میلیون تومان بوده، کارمندان وزارت نفت حدود ۳ برابر آن حقوق دریافت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، چندی پیش سازمان اداری و استخدامی کشور گزارش وضعیت پرداخت دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد که نشان می‌داد میانگین حقوق کارمندان وزارت نفت نزدیک به ۴۵ میلیون تومان بوده که این رقم حدود ۳ برابر میانگین حقوق فرهنگیان در سال گذشته بوده است.

طبق جدولی که سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه کرده، در رده دوم بالاترین میانگین حقوق، وزارت اقتصاد با میانگین دریافتی حقوق ۳۴ میلیون قرار گرفته است که حدود ۱۰ میلیون تومان از میانگین دریافتی کارمندان وزارت نفت کمتر است.

این اختلاف درآمد که باعث تعجب بسیاری از کارمندان و حقوق بگیران شد، بیشتر به ارقام خارج از حکم در وزارت نفت برمی‌گردد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۲ میانگین ارقام خارج از حکم در وزارت نفت ۳۱ میلیون تومان و حدود ۲.۳ برابر میانگین پرداختی در حکم کارگزینی کارکنان این وزارتخانه بوده است.

چرا حقوق کارمندان وزارت نفت بیشتر از سایر کارمندان است؟

در حالی که بحث در خصوص میزان درآمد کارمندان وزارت نفت به تازگی شدت گرفته اما در واقع این یک موضوع جدید نیست و کارمندان این وزارتخانه همواره حقوق بیشتری از سایر کارمندان دریافت کرده‌اند. دلیل این موضوع چیست؟

در سال ۱۴۰۰ که بحث حقوق کارکنان وزارت نفت مطرح شد، ابراهیم فولادوند منصوری، مدیرکل اسبق تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت این موضوع را یک موضوع تاریخی دانست و در خصوص بالا بودن میزان دریافتی کارکنان این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد.

فولادوند در این باره گفت: کار در دمای بالای ۵۰ درجه با آن حجم از آلودگی زیست محیطی و خطرات جانی به صورت طرح اقماری ۲ هفته کار و ۲ هفته استراحت و یا ۲۰ روز کار و ۱۰ روز استراحت واقعا کار طاقت‌فرسایی است. یعنی تنها انگیزه‌ای که برای نیروهای مناطق عملیاتی اعم از اقماری و غیر آن وجود دارد که در آن شرایط سخت کار کنند و بعدها هزاران مشکل و بیماری گریبان‌گیر آنها می‌شود این است که حقوق نسبتا بیشتری از دیگر گروه‌های شغلی بگیرند.

او افزود: ما همین الان هم با مهاجرت نیروهای متخصص شبیه پدیده فرار مغزها مواجه هستیم. حتی کشورهای اطراف ایران در قالب خرید خدمت با کارکنان عملیاتی ایرانی قرارداد امضا می‌کنند. مثلا طرف به جای اینکه با یک پرواز ۱.۵ ساعته از تهران به عسلویه برود با یک پرواز ۲ ساعته از تهران به قطر می‌رود و در شرکت نفت و گاز قطری کار می‌کند و حقوق بالاتری هم می‌گیرد. دو هفته آنجا کار می‌کند و دوباره با یک پرواز به تهران برمی‌گردد. در این روش دیگر حتی بحث مهاجرت هم مطرح نیست و لازم نیست طرف از وطنش دل بکند. اتفاقا در قطر حقوق را به دلار پرداخت می‌کنند.

برخی دیگر از کارشناسان صنعت نفت نیز تخصصی بودن این حوزه، سختی کار، بیشتر بودن ساعت کاری، دور بودن کارکنان از خانواده و پیشنهادهای دلاری کشورهای حوزه خلیج فارس به کارکنان را دلیل پرداخت حقوق بیشتر به کارکنان صنعت نفت برای حفظ این کارکنان قلمداد کرده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 130
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 7
  • حمیدخان اصل IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 17
    سال 62 از شرکت نفت سه هزار و سیصد تومان حقوق می گرفتم اما آخر برج فقط 1000 تومان علی الحساب می دادند و در جواب اعتراض من می گفتند برادر جنگه .. یه گلوله توپ میندازیم توی خاک و خل عراق ، 100 هزار تومان قیمتشه!
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      11 0
      من معلم یا من کارگر یا من بازنشسته چه گناهی کردم هشتم گرو نهم است؟؟!!! معیشت و منزلت مناسب و عادلانه حق هر ایرانی است
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      7 0
      چه توجیه قشنگی... کاش منم جای اینا بودم، حاضرم جون بدم خانواده ام تو رفاه دائمی باشند.
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      5 1
      با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 95 سازمان سنجش شرکت برق منطقه ای قبول شدم. الان کارمند دولتم. چهار سال بعد ما یه سری نیرو با پارتی و مدارک غیر مرتبط از طریق شرکت پیمانکاری جذب شدن و الان دو ساله که با قانون ایثارگری مجلس همگی رسمی-کارگری هستن و دو برابر ما کارمندان دولت حقوق میگیرن. شهرهای 40 کیلومتری هم ماموریت میگیرن و ما دولتی ها نمیگیریم. هر ساعت اضافه کارشون 80 تومنه ولی اضافه کار ما کارمندان پیمانی 40 تومنه. مهمترین چیز حقوق بازنشستگیه که اونها بعد بازنشستگی همین حقوق بالای الانشونو میگیرن ولی حقوق ما کارمندان دولتی نصف میشه.
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      1 1
      از برکات جمهوری اسلامی
    • کارگرجایگاه‌سوخت IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      4 0
      چراماکارگران جایگاه سوخت این حقوقهابهمون تعلق نمیگیره الودگی محیط کار و خطرش صدبرابرمشاغل دیگست تازه افسردگی ومشکل‌اعصابهم بخاطرنق زدن مردمم‌روش‌برای کمبود کارت جایگاه لطفامشرق‌نشربدید
    • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      2 0
      شرکت های غربی تو قطر بعید میدونم از ایرانی استفاده کنند پر هندی بنگالیه
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    66 13
    کادر اداری شون هم جلوی آلودگی و دماهای ۵۰ درجه کار میکنن؟
    • متوهم IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      47 3
      نه ولی کادر اداری وقتی می بینن که کادر اجرایی جلوی آلودگی و دماهای ۵۰ درجه کار می کنن ناراحت می شن و اشکشون در می آید واسه این اشک ها باید بیشتر بگیرند
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      17 1
      اتفاقا حقوقهای نجومی به کادر اداریشون تعلق داره و نه به قشر زحمتکش در مناطق محروم!
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      16 0
      دمت گرم، ظاعرا مثل من قبلا اونحا بودی خبر داری که میگی. حتی طرف کارش اداری در تهرانه ولی پول اقماری عسلویه رو میگیره.
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      17 1
      اتفاقاً کارمندانی که در گرما کار می کنند اکثرا قرار دادی و پیمان کار هستند و کمترین حقوق را می گیرند و پشت میز نشین ها حقوق بالا می گیرند.
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      3 10
      کل کارکنان وزارت نفت طبق قراردادی که با وزارت نفت امضا کرده اند به طور ۲۴ ساعته در اختیار سازمان هستند آنهم کار تخصصی در شرایط بسیار بد بعد شماحقوق آنها را با معلم هایی مقایسه میکنید که شش ماه از سال تعطیل هستند و شش ماه بقیه سال هم روز سه ساعت تدریس می‌کنند جمع کنید بساطتان را
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      14 0
      چرا کارگران معدن 80 میلیون حقوق نمیگیرن. خطر جانی کارگران معدن که از کارمندان نفت بیشتره و از عسلویه هم گرمتره.
    • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      3 0
      شرکت نفت چه کادر اجرایی داره همه رو دادن شرکت‌های پیمانی به اسم فرایند و نگهداری برا مواقع تعمیرات خود پالایشگاه راهم پیمانکار می‌سازه با نیروهای روز مزد
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      4 0
      تو عسلویه حقوق یه انبار دار تو شرکت های پیمانکاری بسیار پایین‌تر از شرکت نفتی ها هست هر دو دقیقا یک کار انجام میدن
  • علیرضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    51 3
    دروغ تحویل مردم ندهید حقوق های بالا در وزارت نفت کسانی که پشت میز نشین هستند دریافت می کنند نه کارگرها اتفاقا کمترین حقوق در شرکت نفت مربوط به کارگرها هستش دیدم که می گم
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      0 9
      وقتی اطلاع ندارید الکی اظهار نظر نکنید اول آنکه نوع کار در صنعت نفت با کار معلمان فرق دارد دوما معلمان شش ماه از سال بیکار هستند سوما معلمان همان شش ماهی هم که کار می‌کنند روزی سه ساعت تدریس دارند و چهارما قانونمند ترین وزارتخانه کشور همین وزارت نفت است و بیست سال طول می‌کشد تا حقوق یک کارمند به بالای سی میلیون برسد .
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      0 3
      به هیچ عنوان اینطور نیست که شما می‌گویید
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      4 1
      دربون شرکت نفت بیشتر از یک معلم میگیره چرا باید معلم ها که تربیت و تعلیم ملت با آنهاست جزو کم درآمد ترین ها باشند
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      0 3
      معلم ها را تابستان بدن ارودی جنگل کاری خوبه کدام ۶ ماه و کدام ۳ ساعت ۹ ماهه
    • آرمین IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
      1 0
      واقعا متاسفم واسه آدم بی فرهنگی که به حراست میگه دربون آره هروقت یه معلم تونست ۲۴ ساعت بیاد پست بده با دوساعت خواب حقوق حراستی هم بخواد
  • قزوین IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    44 5
    بنده یک کارمند دولت هستم با نطر شما واقعا موافقم که حقوق پرسنل شرکت نفت باید بالا باشد چون شرایط کاری سخت و کار تخصصی تری دارند. ولی این افزایش حقوق را به همه تسری دادن یعنی کارمند شرکت نفت و شرکت گاز در قزوین یا تهران که هیچ گونه شرایط سختی کار و آب و هوایی نداره و صرفا یک کارمند اداری هست چرا باید حقوق اش سه برابر باشه. باید فقط اونایی که مثلا در جنوب و میدان های نفتی هستند حقوق خوب بگیرند نه همه جای کشور
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      8 0
      یعنی کارگر نفت باید ده برابر کارمند معدن حقوق بگیره ؟
    • US ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
      0 0
      کدوم تخصص؟ تخصص دارن که وضع تاسیسات نفت و گاز اینه؟ تخصصذ دارن که در سال 2025 نمیتونن بنزین تولید کنن؟تخصص دارن که کسری گار داریم؟ تخصص دارن که دیگع مازوت هم نداریم؟ این همه ناترازی پس به خاطر تخصصه!
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    52 0
    پس حقوق معدن کاران رو ۱۰ برابر کنید . اون بنده خدا ها نه تنها با هواپیما سر کار نمیرن بلکه اون دو هفته تعطیلی نفتی ها رو هم ندارن. و هر روز باید سر کارشون باشن. هر لحظه هم امکان مدفون شدنشون هست. بماند که دمای زیر زمین از دمای هوای عسلویه هم بیشتر نباشه کمتر نیست. خوشم میاد خوب توجیهات میبافین . یه سری زود باور هم لال مونی گرفتن و هیچ حرفی نمیزنن
  • بهزاد IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    28 1
    با آزمون استخدامی در جهاد کشاورزی استخدام شدم. حقوقم زیر ده میلیون بود استعفا دادم.
  • a IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    38 3
    وزارت نفت قبول اما کارمندهای بانک رقم های عجیب و غریب کارانه های عجیب و وامهای با سود کم چرا چه کاری بهتر از من مهندس انجام میدن که حقوق من زیر بیست تومن است
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      5 0
      همه این ناهماهنگیها از قوانین ناقص مربوط به مجلس است !!
  • ممد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    38 2
    مگر کسی گفته چرا به اقماری ها زیاد میدید؟ کسی که تو تهران در ستاد وزارت نفت زیر کولر گازی نشسته یا باغبان و خدماتی های ستادی وزارت نفت و شرکتهای زیرمجموعه هم نسبت به بقیه افراد مشابه در سایر وزارتها دارند 3 برابر یا بیشتر حقوق میگیرند. (بقیه رفاهیات بماند!!) اینو درستش کنید. همه که سر چاه تو عسلویه نیستند!
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    27 3
    1- آیا کار معلمی تخصصی نیست؟ 2- آیا همه کارکنان نفت در شرایط سخت کار می کنند؟ 3- کارکنان نفت با هواپیما و هلی برد به آن مناطق می روند و معلمان با مینی بوس و... 4- آنها زیر کولر گازی هستند و معلمان در کانکس و کپر و .... تدریس می کنند 5- از اول چونه حقوق نفت را زیاد گرفته اند و متاسفانه حقوق فرهنگیان را کوچک 6- یکی از دلایل عقب ماندگی و عدم توسعه کشور ما همین تبعیض حقدقی است 7- در تمام کشورهای پیشرفته حقوق و منزلت معلمان از همه اقشار بالاتر است
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      2 9
      ۱_ایا معلمان ۸ساعت کامل در روز تدریس میکنند ؟ ۲_آیا همین معلمان نیستند که تعطیلات هم ننیرن سرکار؟ ۳_آیا همین معلمان ۳ماه تابستان‌روزی ۸ساعت کار میکنند؟ ۴_آیا معلمان تعطیلات نوروز کار میکنند؟ ۵_آیا معلمان پنج شنبه ها و جمعه ها کار میکنند؟؟ ۶_آیا همه ی معلمان در شرایط بد آب و هوایی هستند؟ ۸_ آیا همشون توی کانکس دارن درس میدن تازه توی کانکسم خطرات جانی براشون وجود داره؟؟ در آخر پدرمون رو درآوردن از بس امتحان سخت میگیرن بعد میبینی تنبل کلاس چون رفته تقویتی نمره اش از بقیه بیشتره اونم جلسه ای حداقل ۵۰۰تومن مجبوریم بچه ها مون بفرستیم تقویتی شما اگه بلدی اموزشتون رو‌توی کلاس بده. در کل معلم اگه فشار زیاد روته کارتو ول کن خیلیا هستن با حقوق کمتر حاضرن برن به جای شما سرکار معلمی. کلا سر جمع شما در طول سال چقدر کار میکنید که انتظار دریافت حقوق کامل دارید بر اسال ساعت کاری بخوایم‌حساب کنیم حقوقتون بالاتر از یه شرکت نفتیه. در کل میخوام بگم بحث غینکه حقوق فلان جا زیاده رو راه نندزین بگید حقوق ما کمه بیشترش کنید چون هیچ ارگانی به هیچ پرسنلی پپل اضافه نمیده حالا بحث چندتا مدیر که توی راس هستن و بخور بخور دارن به‌کنار.
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      3 6
      معلم دیگه گذشت .الان با اینترنت و وفایل آموزشی ده ها برابر رفتن به مدرسه بازدهی داری همون حقوقی که به معلم ها میدن و ۵ ماه در سال تعطیلن و ۴ روز در هفته ۵ ساعته سر کار از همین کارگران و مهندسان نفت و گاز بدست میاد
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      2 3
      اهمیت تخصص زمانی مشخص میشه که یک ماه از هر دو گروه نرن سر کار بعد ببین کدوم ضررهنگفتی به کشور و ملت میزنه وقتی نه سوختی داشتی نه گازی و نه مواد پتروشیمی و کل کشور از کار افتاد میفهمی کدوم تخصصی اهمیت چند صد برابر دیگریه.حالا یه ماه یک ماه مدرسه رو تعطیل میکنن که گاز مصرف نشه.اهمیتو الان بفهم
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      1 0
      مشارکت نفت رو فساد برداشته تخصص،تخصص،چی
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    20 1
    سه رکن اساسی در هر کشوری ارتش و نظام آموزش و نظام درمان است و بالترین حقوق و امتیاز را دریافت میکنند و مردمشان هم پذیرفته اند که برای امنیت و سلامت و تربیت باید هزینه کنند اما در کشور ما که همه چیزش برخلاف دنیاست این موضوع هم حالت عکس دارد و دقیقا این سه رکن محرومترین اقشار هستند جز اینکه مثلا بصورت خصوصی آنهم در حوزه درمان و آموزش کار اضافی کنند که آنها هم درصد بسیار اندکی هستند ولی در کشور ما کارمندان نفت واقتصاد و برنامه و بودجه و صنعت و معدن و بانک ها گل سرسبد دولتیان شده اند
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    26 2
    اگر دقت کنید فرزندان تمام مقامات کشور در وزارت نفت و بانک ها و اقتصاد و...هستند ولی هیچکدام عمرا نظامی یا معلم نمیشوند همین موضوع فاش کننده خیلی چیزهاست
    • a IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      10 0
      دقیقا خود نماینده ها هم کسی برای این موضوع فکری کرده
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    13 1
    توی این مملکت یا باید سلبریتی باشی یا دلال ....هیچ کس با کار درست بجایی نمیرسد
  • ali IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    7 5
    مردم گفتند چرا کارمندان بانک اینقدر حقوق و مزایا دارند وزیر خدوم اقتصاد به غیرتش برخورد و گفت این بیچاره ها از ساعت شش صبح تا سه و چهار عصر کار می کنند! الان کارمندان شرکت نفت.ایا وزیر خدوم نفت به غیرتش بر نمی خوره که بزنه توی دهن مردم.خوب حق دارند بقیه از شش صبح تا بعد از ظهر لای پنبه پیچیدن شون مخصوصا فرهنگیان را مگه نه وزیر آموزش و پرورش؟؟؟!!؟
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    با توجه به قوانین نوشته و نانوشته و سطح بندی جامعه ایرانی در گذشته و حال و طبقات ایجاد شده خارج از شایستگی ها، سطح رفاه عمومی تا مدامی که تمام سازمان های خصوصی و دولتی میزان حقوق و دستمزد بر اساس تورم و نرخ تولید هم بر اساس سود عادلانه در قوانین اساسی بازبینی نگردد همین جوری است.
  • امیر IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    6 5
    بودجه کشور را بین پرسنل مشاغل دولتی اینطور تقسیم میکنن ولی موقع دادن یارانه 300هزار تومنی که میرسه میگن دولت پول نداره. یارانه اصلی رو به پرسنل مشاغل دولتی میدان.
  • من IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    7 2
    بحث کارمندای دولتی هست که در تمامی ادوار ناکارآمد بوده به شدت زیادتر از معمول فاسد رشوه خوار وبازده زیر صفر بیشتر مشکل هستن تا حلال مشکلات شرکت نفت یه نمونه از هزاران ارگان بی مصرف وناکارامده مثل ایران‌خودرو وزارتخانه های بیمصرف۱۳
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    19 0
    چون کارکنان شرکت نفت عمدتا از دوروبری های خودمسؤلین و تافته های جدابافته هستند!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    12 3
    هیچی به اندازه تبعیض آدم اذیت نمیکنه تمام وام های بانکی شفاف بشه خصوصا وام ارزان قیمت کارکنان بانکها حقوق همه کارکنان دولت مانیتور بشه ریز حقوق همه مزایا همه تسهیلات چرا من نمیتونم با سود ۲۳ وام بگیرم کارمند بانک یک میلیارد با سود ده بازپرداخت بیست ساله وام بگیره ؟ فقط شفافیت
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    15 0
    من نمیدونم چرا اینا فکرمیکنن مردم شاخ دارن یا دم دارن یا سم دارن و یا گوشهاشون مخملیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    یعنی از پاکبانان بیشتر درگیر آلودگی هستند؟؟؟!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    5 3
    چرا حقوق کارمندان وزارت نفت بیشتر است؟ تنها یادگار رژیم منحوس پهلوی که نتوانستند اصلاحش کنن!!!!!!!!
    • نرگس مهاجر IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      1 3
      تنها یادگار نه. یکی از یادگارها.
    • US ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
      0 0
      عجب پس همه چیزو اصلاح کردن فقط همین یه مورد مونده سر همینم گل و بلبلیم
    • US ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
      0 0
      عجب پس همه چیزو اصلاح کردن فقط همین یه مورد مونده سر همینم گل و بلبلیم
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 0
    کار معدن کارها آسانه؟ چرا به اونها سه برابر که هیچ، به اندازه معلم‌ها حقوق نمی دن؟
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    5 0
    عجب چرا حقوق پستچی ها رو زیاد نمیکنید که در گرما و سرما پشت موتور باید کار کنند
  • فاطمه IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    5 0
    برید حقوق کارمندان بانک مرکزی را ببینید که چقدر وام وپول میگیرند .
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 0
    لعنت خدا بر مسببین این همه بی عدالتی
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 0
    کجاش سخته؟
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 0
    چه کار مفیدی می کنن
  • ناشناس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 0
    تنها کسانی که از جزیره ای اداره کردن مردم و نهایتا حقوق بگیرها سود میبرند مسئولین هستند ! پس هیچوقت این جزایر یکسان دیده نمیشوند و نخواهند شد .بدترین و بی آب و غذاترین جزیره ، جزیره ی بازنشستگان تامین اجتماعیست که تا کارگرند دوشیده میشوند و وقتی بازنشست سدند و خواستند از مواهب بازنشستگی استفاده کنند میبینن در صندوقشان پولی نمانده تا بتوانند حقوق متناسب روز را دیافت کنند ، لذا همیشه به میزان حقوق واقعی ده سال پیش به جای حقوق امسال دریافت میکنند ! خدا نگذرد از کسانی که به این تبعیض و نفاق شکل دائمی دادند و به آن دامن میزنند!!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 1
    چون همشون با پارتی های گردن کلفت میرن اون تو
  • حسین IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 1
    ایا میدانید معلمین ۲۱ ساعت در هفته کار میکنند وکلی تعطیلی ایا میدانید تابستان معلمین تعطیل هستند واتفاقا کارکنان عملیاتی شرکت نفت مشغول اورها هستند ایا میدانید تنها شرکت نفته که به اصطلاح شرکت تعاونی ندارد نگارنده بی سواد این مقاله شما هدفی را دنبال میکنید اگر واقعا مایلی بفهمی کی بیشتر میگیرد حقوق دریافتی را به ساعات کاری مفید تقسیم کن همین معلمین در کلاسهای تدریس اموزشگاها اصلا ساعات کار برایشان محدودیتی ندارد ولی در سازمان اموزش وپرورش تا نیم ساعت به ۲۱ ساعت اضافه بشه صداشون در میاد من بودم نصف معلمین اخراج میکردم وحقوقشان را میدادم به اون نصف دیگه تا عدالت باشه وانها هم ۴۴ ساعت در هفته کار کنند برای تابستان هم برنامه اورهال مدارس را تعریف می کردم
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    5 1
    کسی دیده معلمی تنها یک شغل داشته باشه معلما اکثرا چند شغل دارند به خاطره اینکه وقتشو دارن کارکنان نفت از اول صبح تا شب کار میکنن پنج شنبه ها هم بعلت کار زیاد کار میکنن به نفتیا هم سقف حقوق گذاشتن نمیتونن از سقف بیشتر بگیرن حتی وزیر نفت ولی شغل معلمی شغل حساس و مهمیه و به عقیده من باید بالاترین حقوق را بگیرن ولی فقط یک شغل داشته باشن
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 0
    مملکت رها شده
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    آیا کارکنان وزارت نفت (شرکت نفت، گاز،پتروشیمی،پالایش)همه دراین شرایط محیطی هستن.شماکه گزارش تهیه میکنین درست تحقیق کنین.درهمین پایتخت چه تعدادوزارت نفت چه تعدادکارمندداره حقوق اینا چقدره؟شما چسبیدین تعدادی که درجنوب هستن.منتظرگزارش شما هستیم.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 1
    کارمندان وزارت نفت حقوق بالا نمی گیرند. معلمها حقوق شان پایین است.
  • رضا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 0
    بی عدالتی در پرداخت حقوق های کارکنان دولت به اوج خود رسیده . یک سرهنگ تمام مرربانی چقدر میگیرد . یک کارمند بانک چند میگیرد . یک کارمند شرکت مفت چند میگیرد . یک کارمند ستاد فرمان امان چند میگیرد . اینها و حوابهایشان شاید مانند هولوکاست باشد و کسی مایل نباشد واقعیت معلوم شود
  • توران IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 5
    چون کارکردن درشرکت نفت سخت است شماهانشستیدفقط حسودی اینارامی کنید.
  • ناشناش IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 2
    ایرانی هافقط بلدهستندزیرابی همدیگررابزنند.
  • حمید IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 0
    عجب! کار در وزارت نفت زیر کولر خطرات جانی دارد!!!!! چرا حرف مفت میزنید؟!
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 0
    بخاطرناترازی انرژی میدن چون فرقی بین کسی که باکوزه آب میاره یامیشکنه یکی کسی که کوزه رابشکنه حقوقش هم بیشتره😄😄
  • علی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 3
    نفت چون درآمد بالایی داره حقوق کارمندان ش هم بیشتره! اصلا مقایسه با مثلا آمورش پرورش خطاست، نفت رو باید با پزشکان مقایسه کرد
  • سعید IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 3
    کار کارمند شرکت نفت با فشار چند هزار پام، دمای زیاد، گاز سولفید هیدروژن ، وسط دریا ، خطر هلی کوپتر و هواپیما و غرق شدن و … ، درآمد کشور از نفت هست ، کارمند شرکت نفت اندازه یه اسنپی درآمد نداره ، کاری کنید که نفت هم خراب بشه
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 0
    با توجه به تعلیمات سنت توماس آکویناس، افزایش قیمت‌ها در پاسخ به تقاضای بالا، نوعی دزدی است.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 1
    حقوق كارمندان نفت از همه كمتر است
  • میلاد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 4
    ناموسا به معلما که سه ماه تابستونو عیدو پنجه جمعه تعطیلن و اکثرا هم آدمای خوبی نیستن پونزده میلیون پول میدن؟
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      1 1
      باهات موافقم
    • فرنوش IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
      2 0
      آدمای خوبی نیستن یعنی چی؟! تو تهران ظرفیت استخدامی معلمی خالی مونده چون با این حقوق نمیشه زندگی کرد. به زودی به شهرستان ها هم می رسه.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    آخه نفت و گاز مال کارمندان شرکت نفت است نه نود میلیون ایرانی وباید بهشون حقوق بیشتری بدن
  • سلیمان IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 0
    اونایی که عملیاتی هستند درست ولی کارکنان اداری چرا حقوق بالایی دارند در ضمن این مبلغ اصل حقوقه تشویقی و پاداش و...جای خود دارد
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 0
    چون بخور هستند و بقیه مردم نخور و از قدیم هم گفتن: از نخورده بگیر و بده به خورده!!!!!!!
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 0
    معلوم نیست این مقایسه چطور محاسبه شده ،و حرفی از سقف حقوقی که ناعادلانه برای همین کارمندان اعمال شده صحبتی به میان نیامده .
  • حمید IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    بی خودی مغلطه می کنید ادارات خاص دیگری هستند که شما جرأت را ندارید نام ببرید که چراغ خاموش دریافتی های کلان دارند
  • علی CH ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    کار وزارت نفت سخته؟؟؟؟ !!!!!!
  • محمد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 0
    نظر من اینه تبعیض طبق فرمایش مولا علی هولناک ترین عمل زشت است.
  • سید IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    بله کارگران و مهندسین که کار در شرایط محیطی سخت انجام میدهند یا ید هم حقوق مناسب با زحمات خود دریافت کنند ولی اون حسابدار و با کارمندانی که در تهران و در اطاق گرم و پشت میز نشستن چرا باید حقوقشون از یک معلمی که با دانش آموز سر و کله میزند بیشتر باشد باید برای کلیه کارمندان دولت طرح طبقه بندی پیاده شود بگونه ای که کارمندان با سطح تحصیلات یکسان و شرایط محیط کار یکسان و سابقه کاری یکسان و محیط با آب و هوای یکسان در هر اداری و شهری مشغول کار هستند حقوقشون برابر باشد
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 2
    معلمان. عزیز هم باید سه ماه تعطیلی و یکماه قبل عید تعطیلی. یک هفته بعد عید تعطیلی و با هر بارون و آلودگی هوا هم تعطیلی نداشته باشند در ضمن اکثر معلمها اینقدر فراغت بال دارند یا بساز و بفروشند یا بنگاه املاکی دارند... اگه معلمی کم درآمد و بده چرا. اکثر عوامل آموزش و پرورش. خودشون رو جر میدن تا فرزندانشون تو آموزشی پرورش. لنگر بندازم اونم برای شغل دوم .. چون اینقدر وقت آزاد دارن که میتونن شغل دوم و سوم هم داشته باشند
  • رضا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 0
    این مسائل راجع به خیلی از مشاغل دیگه هم و جود داره مثلا یک معلم که در مناطق عشایری تدریس میکنه یا خیلی از نیروهای فنی جهاد کشاورزی که تو مناطق سخت و صعب العبور فعالیت میکنند ولی حقوق آنها 15 میلیون هم نیست.و بهشون اضافه کاری هم نمیدن نکته بعد چرا یک نیروی اداری شرکت نفت که در تهران هست داره 3 برابر یک نیروی عملیاتی و فنی جهاد کشاورزی یا همون معلم حقوق میگیره. واقعا نیاز هست دولت در اولین اقدام جهت رفع تبعیض و از بین بردن بی عدالتی از خودش شروع کنه!!!!
    • A.r IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      0 0
      تفاوت نفت با بقیه اینه شادباش و شاواز ندارند ادارات که حقوق کم میگیرن به طریق دیگر جبران می‌کنند. و کیسه می‌کشند نمونه در جهاد کشاورزی یکی بخاطر یه اتاق یا دستشویی توباغ تخریب و جریمه میشه،و یکی شهرک ویلایی میسازه
  • رضا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 0
    این مسائل راجع به خیلی از مشاغل دیگه هم و جود داره مثلا یک معلم که در مناطق عشایری تدریس میکنه یا خیلی از نیروهای فنی جهاد کشاورزی که تو مناطق سخت و صعب العبور فعالیت میکنند ولی حقوق آنها 15 میلیون هم نیست.و بهشون اضافه کاری هم نمیدن نکته بعد چرا یک نیروی اداری شرکت نفت که در تهران هست داره 3 برابر یک نیروی عملیاتی و فنی جهاد کشاورزی یا همون معلم حقوق میگیره. واقعا نیاز هست دولت در اولین اقدام جهت رفع تبعیض و از بین بردن بی عدالتی از خودش شروع کنه!!!!
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    5 0
    خخخخخخخ هههههه خخخخخخ برو عامو دست بردار حقوق نظامیانی که لب مرزها با جانشان دارند پاسداری میکنند ایا شامل سختی و دما نمیشود؟خخخخخخخخ دست بردارید از این حرفها
  • بینام IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 3
    نمیدونم چرا هر وقت معلم ها مشکل حقوقی دارند به کارمندان نفت گیر میدن .بابا برید حقوق خودتونو درست کنید
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 0
    کار نیرو انتظامی لب مرز افغانستان سخت نیست؟ چطور نیرو انتظامی ۱۵ تومن بگیره شرکت نفت ۶۰ تومن. جمهوری اسلامی تا شعار اقتصاد فاصله داره و فقط هم حرف
  • حمیدی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 14
    کارمندان شرکت نفت با انبوه خطرات جانی که در کار با تجهیزات و مواد اشتعال زا و انفجاری دارند ... همیشه حقوق ناچیزی که می‌گیرند چشم انگل‌ها آموزش پرورشی رو کور کرده .. و آنها نمیبینند سختی کار صنعتگران شرکت نفت در پالایشگاه‌ها و سکوها را ... ور دل خانواده نشستن و فقط غر میزنن سر کارمندان نفت
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
      0 0
      انگل خودتی مردک
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
      1 0
      ماشاءالله به ادب و تربیت و معرفت کارمند شرکت نفت!!
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    چی فرض کردین ملت رو؟؟؟
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    7 0
    این مزخرفات چیه . کارمندان اداری و ستادی نفت چرا حقوق بسیار بالایی دارن؟ تمام کارمندان شهرهای خوزستان ، بوشهر، بندر عباس ، ایلام و غیره در همین هوای پنجاه درجه به بالا کار و زندگی میکنن . اونا نباید مثل شرکت نفت حقوق بگیرن ؟
  • امرالله IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 1
    پرسنل شرکت نفت از اولین شرکت هایی بودند که در زمان انقلاب اعتصاب کردند و دولت از همان زمان مبنای حقوق آنها را بالا در نظر گرفت.
  • احمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام.الودگی تو شهر عسلویه وکنگان بیداد میکندمردم به دردهای بسیار بدی گرفتارن فقط بدی اب وهوا فقط به شرکت نفت مبدن مردم که اونجا زندگی می کنن هوا پاک استشمام میکن
  • حسین سنجزی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 0
    چرا بهانه می کنید . افزایش حقوق بی رویه عمدتا برای ستادی نشینان است که با هزار گونه سفارش و پارتی بازی به اینجا رسیده اند. فلات قاره 5 درصد کارکنان نفت نیز نیستند.
  • حمید IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 0
    سوال، در تهران یک حسابدار وزارت نفت چقدر حقوق می گیره و یک حسابدار آموزش و پرورش چقدر حقوق می گیره؟
  • A.r IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 1
    پولدارترین صندوق بازنشستگی مربوط به نفت است نه تنها دست در جیب دولت نمی‌کند و گاها از صندوق هم پول می زنند چرا؟ ۱_ بیشتر شرکت نفتی ها بعلت آلودگی قبل از ۶۵ سالگی فوت می‌کنند ۶_ سن بازنشستگی ۶۰ سال بدون توجه به سابقه است یعنی کسی با ۳۸ سال سابقه ۸ سال بیگاری مجانی به دولت می‌دهد و حتی پاداش سنوات آن ۳۰ سال هست و ۸ سال بناحق خورده می‌شودمرخصی حتی یک روز قابل خرید نیست و سوخت میشود در صورتی که بخاطر شرایط کاری کسی مرخصی ندارد تا بخرد و سایر ادارات ۳۰ تا ۳۵ سال سنوات و ۲۰ تا ۲۵ سال خرید مرخصی که دوبرابر پاداش بازنشستگی می‌شود
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 4
    من اکتشاف نفت خوندم و کارمند نفتم. الان سر سکوی نفتی کارمی کنم و بیش از ۳۰ ساعته که بیدارم و چشم به مانیتور و کندع های حفاری هست و جرات خوابیدن ندارم که مبادا وارد مخزن بشم و چاه از دست بره. نه تولد بچم بودم، نه عید و تعطیلات می دونم چیه ،نه مراسمات خانوادگی هستم و.. توی کانکس زندگی می کنم و وضعیت رستورانهای شرکتی هم فاجعه هستش. هیچ مزایای جانبی هم ایم شرکت فخیمه نداشته یعنی مثل ارتش زمین ندادن،مثل اموزش پرورش خانه و مثل بان وامهای انچنانی . ۱۰ ساله که میخوام از جنوب انتقالی بگیرم و حاضرم شغلم رو با معلم و بانکی عوض کنم .
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      5 0
      دو نفر بیشتر استخدام کنند تا شما ۳۰ ساعت بیدار نباشی پا تلوزیون
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    کی گفته شرکت نفتی ها ۴۵ میلیون میگیرن؟ ۱۰۰ میلیون حقوقشونه
  • حمید IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    3 0
    بخشی از کارکنان شرکت نفت که در مناطق عملیاتی جنوب کار میکنند ، و قطعا نه همه آنها، واقعا شرایط سختی دارند و م یبایست در مقابل زحماتشان حقوق بالایی بگیرند. اما متاسفانه در شرکت نفت نیز بخش بزرگی از کارکنان هستند که شغلشان یا لایق حقوق بالا نیست و یا اصلا قابل حذف شدن است. بخصوص بخش زیادی از ستادهای وزارت نفت در تهران، شیراز و اهواز و برخی شهرهای دیگر قابل حذف شدن هستند و از حذف آنها هیچ مشکلی پیش نمی آید.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    6 0
    من یک معلم هستم ۱۲ ملیون می گیرم یک فامیل دارم کنار من در اداره گاز کار میکنه هم سابقه من ۴۰ ملیون می گیره و۵۰۰ ملیون وام مفت هم دادند. این چه ربطی به جنوب وکار سخت داره. ما معلم‌ها پیش زن و بچه شرمنده هستیم بماند که تعدا کمی از معلم‌ها در شهرهای بزرگ می توانند شغل دوم کار کنند
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
      2 0
      کارمند شرکت گاز 40 تومن میگیره؟ خیلی پرتی داداش. زیر 80 میلیون ندارن .شاید اون کارمند رسمی نبوده یا مدرک زیر سیکل داشته.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    5 0
    نفت که مال باباشون نیست مثل بقیه کارمند حقوقشون باید یکسان باشه .. حالا چون اسم نفت را دارد باید چند برابر بگیرد.
  • Ti IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 1
    معلم ها با این نوع درس دادن دیگه انتظار چی دارند ؟ کل سال ۶ ماه اون هم نصف روز کار بکنند، همه چیز شده کلاس خصوصی ، فلان کتاب ها ، فلان موسسه ها که چند ده برابر حقوق شرکت نفتی ها را به جیب می زنند .
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    2 0
    باید حقوق انها هم مثل بقیه کارمندان دولت شود و کسی که تو شرایط سخت کار میکنه و نه قسمت اداریشون ضریب بگیرند اما مطمئن باشید قسمت اجراییشون از قسمت اداریشون کمتر میگیرن.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    4 1
    دروغ می‌گوید! حقوق کارمند اداری چه ربطی به متخصص مهندسی این حوزه دارد؟ چرا باید یک حسابدار شرکت نفت 4 برابر یک حسابدار آموزش و پرورش بگیرد؟ ما در پرستاری هم فرار مغز داریم اما چرا به آنها اینقدر حقوق نمی‌دهیم؟ چون شرکت نفت برای استخدام آقازاده ها شده
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    5 1
    نیروی انتظامی هم در آب و هوای بد و مناطق خطرناک خدمت می‌کند! چرا حقوق پلیس یک پنجم کارمند صفر شرکت نفت است؟
  • محمد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 0
    من راضی ام 10 روز کار کنم 10 روز استراحت، کارمندانی که ما دیدیم تو دفتر جلوی کولر هم حقوقشون سه برابر بود، این ظلمه به بقیه کارمندانی که کار سخت دارن مثل دادگستری که کار سخت و حقوق کم دارن.
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    1 0
    چرته اينا شلوارشون نمي تونن بالا بکشن کار تخصصي؟
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    0 2
    بنظرم به هر قشری بر اساس لیاقت و استعدادش حقوق می دهند. پس بیخودی حاشیه درست نکنید و جو ندهید.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
      1 0
      مثلا تو مزد چی خودتو میگیری !!! به نظرت همه چیز سرجاشه دیگه؟ حق و ناحق نمیشه؟
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اگر این مقاله درست می گیود که نیست پس چرا همه کارمندان می خواهند در شرکت نفت کار کنند کسی این توجیه را نمی تاوند باور کند این حقوق های نجومی ضربه جبران ناپذیری به دولت و اعتماد عمومی به عدالت اجماعی وارد می کند تبعاتش هم تو اغتشاشات می بینیم
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اگر این مقاله درست می گیود که نیست پس چرا همه کارمندان می خواهند در شرکت نفت کار کنند کسی این توجیه را نمی تاوند باور کند این حقوق های نجومی ضربه جبران ناپذیری به دولت و اعتماد عمومی به عدالت اجماعی وارد می کند تبعاتش هم تو اغتشاشات می بینیم
  • گان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
    1 0
    همه این ناهماهنگیها از قوانین ناقص و مربوط به مجلس است !!
  • امیر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
    0 2
    فقط چسبیدن و جوسازی میکنید حقوق شرکت نفت بالا است شما اگر در گرمای ۵۰درجه بالای سر چاه باشید خواهید فهمید چراحقوق نفتی ها اینطوریه بس کنید هرروز یه جوسازی میکنید به شما آقایی که در فضای مجازی مطلب می نویسید شرکت نفت حقشان هست چون زحمت می‌کشن
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
    1 0
    همه این ناهماهنگیها از قوانین ناقص مجلس است !!
  • صفرعلی بهرامی برسری IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۴
    2 0
    بد بخت ترین بیچاره ترین فقیرترین عقب مانده ترین گروه حقوق فرهنگیان در ایران است در جهان از لحاظ حقوق اول هستند درایران آخر هستند..
  • داوود IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
    2 0
    توجیه ذکر شده موضوعیت ندارد، چون فقط کارکنان متخصص و فنی مناطق عملیاتی و یا مواجه با شرایط سخت و خطرناک حقوق بسیار بالا دریافت نمی‌کنند، بلکه کارمندان ستادی در تهران یا کارمندان اداری در مراکز استان‌ها هم حقوق و مزایای بسیار بالا دریافت می‌کنند. مثلاً چرا شرکت نفت بخش فرهنگی و هنری باید داشته باشد؟ یا روحانی در استخدام وزارت نفت چه می‌کند؟ چرا نمایندگان پس از اتمام دوران نمایندگی، پرونده خود را به وزارت نفت منتقل یا خود در این وزارت استخدام می‌کنند؟! لطفاً تأیید بفرمایید. فقط چند پرسش ساده است.
  • داوود IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
    2 0
    چرا موضوع رو به معلمان ربط میدین؟! حقوق کارمندان ورزش و جوانان، ارشاد و کارکنان چندین نهاد و سازمان هم فاجعه است، حتی با تحصیلات بالا. حقوق دربان منازل سازمانی شرکت نفت با مدرک دیپلم از معلم با مدرک دکتری بالاتر است. ضمناً همه جای دنیا معلمان تعطیلات خاص دارند. در کشورهای پیشرفته تفاوت حقوق استاد تمام دانشگاه دولتی و معلم مدرسه دولتی در حد اختلاف فاحش و شکاف در ایران نیست‌‌.
  • US ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
    1 0
    به زودی نفت مجددا ملی میشه و ایران میفته دست مردم و تمام قوانین از نو نوشته میشه
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
    1 0
    همه این ناهماهنگیها از قوانین ناقص مجلس است !! ...
  • یک نفر آدم عادی ضد حل زن IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
    1 0
    چرا با وجود ثابت ماندن یا کاهش تولید نفت کشور، تعداد کارکنان وزارت نفت بیشتر شده و افزایش و رشد داشته است؟! چرا نسبت تعداد بشکه نفت تولید شده به تعداد کل کارکنان وزارت نفت، کمتر و کمتر شده و به ازای تولید هر بشکه نفت، تعداد کارکنان بیشتر شده؟! پس قطعاً عده ای - نه همه - در وزارت نفت مفت می خورند.
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
    1 0
    چون پارتی‌شان کلفت‌تر است.
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
    1 0
    آنچه بیش از حقشون میگیرن حرومشون باشه!
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
    0 0
    بالاخره باید یک وزارتخانه را اختصاصی میکردن که خاص فرزندان و اطرافیان خودشون باشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس