خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*جمعی از وزیران و استانداران دولت هاشمی و خاتمی با ارسال نامه ای خطاب به دکتر عارف از وی خواسته اند به عنوان گزینه حداکثری اصلاحات وارد صحنه شود. در نامه این گروه آمده است:" با توجه به گفتمان، برنامه ،تیم مدیریتی و سوابق درخشانی که از جنابعالی سراغ داریم ورود شما می تواند همدلی و همبستگی را در میان گروه های اصلاح طلب به وجود آورد."

*شنیده ایم در دوران ریاست آیت الله لاریجانی بر قوه قضاییه، وزیران اطلاعات، کشور، بهداشت و دادگستری، 20 استاندار، 5 هیات خارجی، 100 نماینده مجلس و بیش از 90 فرماندار از زندان های کشور بازدید کرده اند.

*محمد خاتمی در جمع گروهی از اصلاح طلبان با ابراز ناراحتی از مذاکراتی که داشته گفته است:" نظام فقط ما را برای گرم کردن صحنه انتخابات می خواهد. از یک طرف با ما مذاکره می کنند و از سوی دیگر به برخی اصلاح طلبان برای کاندیداتوری و ورود به انتخابات پول می دهند!"

*به تازگی سه تن از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری دیداری با آیت الله مهدوی کنی داشته و با ایشان درباره انتخابات ریاست جمهوری مباحثی را مطرح کرده اند. هیاتی 7 نفره از شورای مرکزی این جبهه مباحث جلسه را جمع بندی کرده بودند.

`*نام بردن معاون اول رئیس جمهور از یک متهم ارز به نام "جمشید بسم الله" باعث تعجب رسانه ها و کارشناسان حقوقی شده است. قوه قضاییه پیش از این اعلام کرده بود رسانه ها حق ندارند نام متهم را در مراحل رسیدگی به اتهامات بیاورند. قوه قضاییه تاکنون درباره این رفتار رحیمی سکوت کرده است اما جمشید بسم الله می تواند از ایراد اتهام به خود شکایت کند. همچنین شنیده ایم جمشید بسم الله جزو رده های پایینی دلالان ارز است و تاثیر چندانی در تلاطمات ارزی نداشته است.

*هفته گذشته جلسه اول اعضای جدید هیات منصفه دادگاه ویژه روحانیت برگزار شد. 14 عضو دوره جدید عبارتند از:حجج اسلام رحیمیان،سالک، مصباحی مقدم،شریعتی،حاج علی اکبری، ابراهیم رازینی، نظام زاده، غفوری،معلی، واعظی، یحیایی، صالح، زرگر و دعایی. این اعضا با حکم حجت الاسلام منتظری حاکم شرع دادگاه ویژه منصوب شده و قاضی دادگاه مطبوعات حجت الاسلام حسینی است.

*محمد خاتمی در دیدار تعدادی از دانشجویان که روز سه شنبه هفته گذشته در حیاط دفتر کارش برگزار شد گفته است:" من در انتخابات سال 88 هیچگاه از واژه تقلب استفاده نکرده ام." وی همچنین تاکید کرده:" من قبلا معتقد به مردمسالاری دینی بودم اما الان معتقد به مردمسالاری سازگار با دین هستم."

*هفته گذشته یکی از چهره های جنجالی و خاص در جمع مازندرانی های مقیم تهران در گفته :"می خواهند به اسم مصلحت فضای کشور را آرام کنند. ما اعتقاد داریم بهترین دفاع حمله است. من برای ریاست جمهوری کاندیدا خواهم شد و رئیس جمهور آینده ایرانم!"

* اخیرا تشکلی به نام «ستاد جنبش وحدت ملی» برای حمایت از کاندیداتوری محسن رضایی اعلام موجودیت کرده است. اعضای این جنبش معتقدند: " در جنگ مهمی قرار داریم و دشمنان ما را محاصره کرده اند ، مردم از محسن رضایی می خواهند که فرماندهی آنان را برعهده بگیرد و تغییراتی را برای کشور ایجاد کند."

*دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی در اصفهان افتتاح شده است. مسوول این دفتر حجت الاسلام نظری است. پاسخ به سوالات شرعی مقلدان ایشان و دریافت وجوهات شرعی از جمله وظایف این دفتر است.

*به تازگی یکی از شکنجه گران معروف ساواک پس از 33 سال زندگی مخفیانه سرانجام در مهر شهر کرج دستگیر شد. وی با تغییر قیافه در یک آژانس تاکسی تلفنی کار می کرد.

*شنیده ایم به منظور تقویت دستگاه های اطلاع رسانی دولت، خبرگزاری های ایرانیان و برنا همراه با روزنامه شهروند با تغییراتی مدیریتی و رویکرد های جدید وارد عرصه اطلاع رسانی و مطبوعاتی خواهند شد.

*شنیده ایم که یکی از مشاوران جشنواره ای فرهنگی و هنری در تهران که سابقه همکاری با بنیاد سوروس و زندانی شدن به اتهام همکاری با این بنیاد را دارد، اخیرا با عقد قراردادی 150 میلیونی مشاوره اجرای یک طرح فرهنگی- هنری شهری را بر عهده گرفته است.

*محمدرضا عارف در دیدار با تنی چند از مسؤولان اقتصادی و بانکی دوره اصلاحات، با تأکید بر عزم راسخ خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، گفته است:" هدف بنده از حضور در صحنه انتخابات، حفظ گفتمان اصلاح طلبی و گرم نگه داشتن تنور انتخابات توسط این جریان در داخل نظام است."

* چند تن از اعضای گروه موسیقی زیرزمینی موسوم به ۳BAND که در زمینه انتشار و تکثیر موزیک های مبتذل فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.این تیم زیرزمینی که هسته اصلی آن را یک زن و دو مرد، به سرکردگی فردی به نام ( ح ، ح ) تشکیل میداد، موسیقی های نامتعارف خود را برای استفاده شبکه های مجازی و ماهواره ای معاند، تولید و برای پخش در اختیار آنها قرار می دادند. یکی از آهنگهای معروف این گروه تحت عنوان «کی مثل تو» در سطح وسیع در شبکه های مجازی و ماهواره منتشر شده است.
در این رابطه چندین نفر دستگیر و تعدادی آلات موسیقی غربی و نیزCD های مراسمات مختلط این گروه که در باغهای اطراف کرج تولید شده بود از محل استودیوی مخفی آنها به دست آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • حمیدرضا ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    20
  • مجتبی ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    کسی جهت ارامش دل بازماندگان حادثه بروجن قصد استعفا ندارد؟ وزیر اموزش و پرورش چی شد؟ خدایا خودت استغفاشون بده
  • حمیدی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    خبرگزاری پانا رو یادت رفت که برای یکی از کاندیداهای ر ریاست جمهوری بد جوری داره تبلیغ میکنه . شورش رو هم در اورده . ولی خدا میداند پول بیت المال سخته جواب دادنش
  • بچه های بالا ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    آقای املی لاریجانی بهتر است برای خواباندن سر و صدا و نامه نگاری سر گشاده جوانفکر را به زندان دیگری (مثلا قزل حصار)انتقال دهید ببینید عکس العمل احمدی نژاد چیست. ببینید باز هم تقاضای بازدید از اوین می کند.
  • مربی بهداشت ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    عده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان در مدارس از اول آبان‌ماه عملی نشد. به خدا خیلی از بچه های همین جنوب شهر تهران در حسرت یک لیوان شیر هستند
  • سارا ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    به یک نفر گفتند بزرگ شدی میخوای چی کاره بشی؟ گفت: وزیر اموزش و پرورش.گفتند: چرا ؟ گفت: چون هر اتفاقی که در حیطه کارم بیافته میگم برو از مسولش بپرس!!
  • منتقم ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    "شنیده ایم که یکی از مشاوران جشنواره ای فرهنگی و هنری در تهران که سابقه همکاری با بنیاد سوروس و زندانی شدن به اتهام همکاری با این بنیاد را دارد، اخیرا با عقد قراردادی 150 میلیونی مشاوره اجرای یک طرح فرهنگی- هنری شهری را بر عهده گرفته است." ..... شنیده اید !!! اگر چشمانتان را باز کنید اوج ابتذال و انحرافات متعدد را در برنامه های به اصطلاح فرهنگی هنری می بینید .. اما ظاهرا صلاح چیز دیگری است ..
  • سید امیر ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    می گفتند امام هر چه سن شان بیشتر می شد، حرف هایش هم انقلابی تر می شد. باورش سخت بود. اما حالا با تمام وجود باور می کنم. شما هم احساس می کنید حرف های آقا روز به روز داره انقلابی تر می شه؟
  • مجتبی ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    منم میخوام وزیر بشم
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    " در جنگ مهمی قرار داریم و دشمنان ما را محاصره کرده اند ، مردم از محسن رضایی می خواهند که فرماندهی آنان را برعهده بگیرد و تغییراتی را برای کشور ایجاد کند." کلی خندیدیم......
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    اقای معاون برو مایحتاج مردم را ارزان کن 90درصد مردم مثل من رنگ دلاررا هنوز ندیده اند گوشت کیلویی 7تومان شده 25هزا ر تومان صدات درنیومددتار7تومانی شد 3500 تومان اتش گرفتی دنبال مقصرمیگردی توایینه نظر کن خواهی دید
  • محمد آقا ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    آقا من خیر سرم مدرک کارشناسی ارشد دارم میتونم وزیر آموزش و پرورش بشم؟
  • محمد آقا ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    سرکار خانم سارا :برای این کار که به یک کارگر ساده نیاز نیست؟؟؟؟؟ اگه نه ، اسم مارو هم بنویسید. مدرک دارم و بیکارم به خدا که
  • محمد آقا ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    شکنجه گران معروف ساواک (مجهول الاسم هستند دیگه) بیا ببین چطور به بدبختی افتادی برای رضای چه کسی جوانای مارو آزار دادی؟ چرا؟
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد: نگذاشتند بین تهران و نیویورک خط هوایی بزنم البته منظور حاج محمود از خط هوایی ؛ پل هوایی است
  • یک طلبه خدمتگذار ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    ببین چه میکنند رسانه ها با تنها ترین سردار آقا ....الآ ای مردم گرانی ها به خودمان برمیگردد که انصاف نداریم نه به یک احمدی نژاد
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    اقای معاون برو مایحتاج مردم را ارزان کن 90درصد مردم مثل من رنگ دلاررا هنوز ندیده اند گوشت کیلویی 7تومان شده 25هزا ر تومان صدات درنیومددتار7تومانی شد 3500 تومان اتش گرفتی دنبال مقصرمیگردی توایینه نظر کن خواهی دید
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    میشه ربطشو بگی؟ دلیلت چیه؟ لطفا توضیح بدید حرف دیگران رو نگید؟
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    «هسته اصلی» آن را یک زن و دو مرد، به «سرکردگی» فردی به نام ( ح ، ح ) تشکیل میداد ته اش اینه که این چهار تا آس و پاس الکی خوش اند که چهار تا آهنگ ساختن ریختن تو اینترنت که فردا آهنگشون تو فیلمهای رسمی این مملکت استفاده میشه؛ این واژگان چیه؟ مگر گروه ریگی بودن یا تروریستن؟ واژه ها رو تباه نکن حالا هر خط فکری که می خوای داشته باش ... اینها قطعا شروع کارشون از فلان خواننده مجاز که خبر شرکتش رو در مراسم عرفه تیتر یک میکنن مبتذل تر نیست. ضمنا این خبر سیاسیه!!!؟ شما رسانه اید؟ ابتذال یعنی چی؟ اون مبتذله این نیست؟
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    میشه بگویید دلیل عقلی و شرعی و قانونی ای که نباید احمدی نژاد با جوانفکر ملاقات کند را بگویید؟؟ گیریم که بهانه احمدی نژادبرای دیدار جوانفکر باشد دلیل مخالفت بااین تقاضا چیست؟؟
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    عالی بود.
  • میثم ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    ربطش شاید اینه که مشرق مطلب مربوط به اون حادثه رو نمیزنه!
  • بچه جنوب شهری ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    ببخشید "شیر" ؟ این شیر که از آن نام می برید ، چیست؟
  • از ما بهترون ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    مشرق جان لطفاً جوک ننویس ، تا موجب خنده ملت نشوید
  • ساناز ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    گرانی به خودمون برمیگرده ؟؟؟ برادر شما بشین تو حجره درستو بخون خیلی پرتی از مرحله.
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    مشرق چه گناهی کرده ؟ اونها خودشون جوکن ، مشرق فقط حرفهاشون رو برداشته گذاشته توخبر
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    ساناز خانم ظاهرا شما خیلی پرتی که اگه از پشت بوم خونتون هم توی زمستون آب چکه کنه میگی احمدی نژاد و دولت یا مقصر بارونن یا مقصر چکه کردن سقف خونه ما فکر کنم درس دلالان داخلی رو توی دانشگاه ترم دیگه بهت بدن
  • هموطن ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    ...مراسمات!!!!! مختلط این گروه... مشرق جان مراسم درسته نه مراسمات!
  • فرهاد ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    گرانی دقیقاً به خودمون برمیگرده که دیگه خدا رو هم بنده نیستیم . احمدی نژاد اجرش رو از خدا میگیره نه از آدم های کم فهم ، زنده و تندرست باشی برادر طلبه ، التماس دعا
  • مهگانه ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    اگه بخواهیم با عینک بد نگاه کنیم میگیم دکتر احمدی نژاد حالا که مشاورش رو گرفتن می خواد بره بازدید زندان . اگه با عینک خوب نگاه کنیم ( یعنی همون نیمه پرلیوان را ببینیم که ایکاش همه مردم درک شون این بود ) میگیم ببین طرف چقدر با مروته و هوای همکارا و دوستاش رو داره
  • رجب برقی ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    ربطش مربوط به چراغبانی پارسال بود ؟
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    آخه ........ به شغیغه چی کارداره ؟
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    من نمی دونم .
  • بچه شمال شهری ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    شیر آب خوری .
  • روانشناس ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    جناب محمد آقا بدان که خیلی آقائی . البته کسی به خودش آقا نمی گه از آقائی معلومه مدرک ارشد داری ؟
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    ............. نزن ؟
  • مرجان ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    این نظرهای ناشناس نظر مشرقه وگرنه من تابحال خیلی نظردادم ننوشتن .
  • بیدار ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    شما مگه جزواسحاب کف بودی اینجوری نظر دادی ؟
  • امیر حسین ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    هرچه در خبر بالا پائین کردم اثری از بازداشت ساواکی شکنجه گر پیدا نکردم
  • طیبه خانوم ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    ببخشید اسممو دروغ گفتم . طیبه خانوم
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    از خواب بیدار شو .
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    این نامه هارو رسانه ای نکنید لطفا ؟
  • باغبان ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    قالی بود آنهم گلدار رفتم با آبپاچ آب بدم .
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    به آقای خاتمی بگوئید ناراحت نباش بتو هم پول می دیم .
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام.این طرح فرهنگی اسمش شمسه است که واقعا افتضاحه.................... جریان سوروس یک موضوع خطرناکه.دستگاه امنیتی باید بررسی جدی انجام بده.
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    آقای دکتر/ خلبان/سردار/دونده/...
  • الف ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    راننده اتوبوسی سرعت رفته و تصادفی رخ داده است وزیر باید استعفا دهد ؟ پس باید اولیا این دانش آموزان که اجازه دادند بچه هاشون بسفر برند هم باید زندانی شوند
  • behnam ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    اخ معلوم نکردید متجاوزین باغ خمین جه کسانی بودن حتما مثل قاتلین محفلی کرمان... حتمادر مراسم رسمی از متجاوزین به خاطر خدمات بی شایبه در این سالها تشکرو ترفیع درجه هم شدن
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    ...
  • علی ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    اگه خیلی با مروته پس چرا تو این 7 سال یه بار سر نزد به اوین؟تا انتخابات نزدیک شد مهربون شد؟اگه هوای دوستاشو داشت چرا با اون پالیزدار بدبخت که به پشتوانه این رفتملاقات نمیکنه؟؟
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    آقای خاتمی شما که با همین سیستم 2 بار رئیس جمهور شدی خیلی بیجا کردی که خواستی انتخابات باطل شود مگر رای مردم مسخره شما سران فتنه و اربابانتان است که باطل شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امير بلاگر ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    خاتمي و امثال ان افراد امريكايي هستن .....
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    مي بينم كه مشرق الحمد لله حامي اخلالگران ارز هم شده و به جمشيد بسم الله راه كار شكايت نشون داده! چون اين كار از حيطه كاري وزير خارج است .
  • بنده خدا ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    «و من اعرض عن ذکری معیشة ظنکا»«سوره طه» دلیل گرانی ها اینه برادران و خواهران عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس