کد خبر 164820
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳

مقام معظم رهبری با هدف تشویق قاریان بین‌المللی به حفظ قرآن کریم هدیه ویژه‌ای به حافظان قاری اهدا می‌کند که «منصور قصری‌زاده» آخرین دریافت کننده آن است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس‌ ؛ مقام معظم رهبری با هدف تشویق قاریان بین‌المللی برای پرداختن به حفظ کل قرآن کریم هدیه‌ ویژه‌ای را به قاریان حافظ کل اهدا می‌کند که «منصور قصری‌زاده» قاری بین‌المللی قرآن کریم آخرین فردی است که توانسته این هدیه را دریافت کند.


«منصور قصری‌زاده» قاری بین‌المللی که موفق به حفظ کل قرآن کریم و دریافت جایزه ویژه رهبر معظم انقلاب شد

«منصور قصری‌زاده» در خصوص دریافت این هدیه از مقام معظم رهبری گفت: این هدیه پیش از این نیز به چند نفر از قاریان بین‌المللی مانند «کریم منصوری» و «مهدی صیاف‌زاده» اهدا شده است که امسال با پیگیری آقای «سید‌علی مقدم» رئیس شورای عالی قرآن کریم و مسئول امور قرآنی دفتر مقام معظم رهبری زندگی من متبرک به این هدیه ارزشمند شد.


«کریم منصوری» احیاگر سبک تلاوت استاد مرحوم «عبدالباسط» قاری شهیر مصری، منصوری اولین قاری ایرانی است که جایزه حفظ را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرد

بنا بر این گزارش «کریم منصوری» قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز در سال 1370 به توصیه مقام معظم رهبری شروع به حفظ قرآن کرد که معظم‌له نیز با هدف تشویق قاریان بین‌المللی برای روی آوردن به حفظ قرآن کریم هدیه‌ای به منصوری تقدیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس