کد خبر 164315
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴

انفجار منطقه اشرفیه بیروت که یک منطقه مسیحی نشین و پرجمعیت به شمار می رود تاکنون 18 کشته و زخمی بر جا گذاشته است.

به گزارش مشرق، رسانه های عربی لحظاتی پیش از کشته شدن دست کم یک نفر براثر انفجار یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در شرق بیروت خبر دادند.

انفجار بیروت یک کشته و چند مجروح به جا گذاشت
به گزارش مهر، خبرنگار شبکه اسکای نیوز عربی لحظاتی پیش از بیروت گزارش داد انفجار اخیر در نزدیکی یک مجتمع تجاری در منطقه الاشرفیه بیروت رخ داده است.

خبرنگار این شبکه اعلام کرد بر اثر وقوع این انفجار که ناشی از یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده بوده است، دست کم یک نفر کشته و چندین نفر هم زخمی شدند.

حضور وزیر کشور و مقامات لبنان در محل حادثه
انفجار منطقه اشرفیه بیروت که یک منطقه مسیحی نشین و پرجمعیت به شمار می رود تاکنون 18 کشته و زخمی بر جا گذاشته است.

به گزارش العربیه و اسکای نیوز عربی، تلفات انفجار در نزدیکی یک مجتمع تجاری در منطقه اشرفیه بیروت به سه کشته و 15 زخمی افزایش یافت.

این انفجار که به وسیله یک دستگاه خودروری بمبگذاری شده رخ داد، خسارتهای بسیاری را به ساختمانها و خودروهای اطراف محل حادثه وارد کرده است.

خبرنگار اسکای نیوز از انجام تحقیقات برای بررسی این انفجار و تشکیل تیمی در این زمینه خبر داده است. همچنین نیروهای امنیتی برای جلوگیری از انفجارهای دیگر تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرده اند و در این رابطه سگهای پلیسی را برای کشف مواد منفجره به محل حادثه منتقل کرده اند.

وزیر کشور لبنان و شماری از نمایندگان پارلمان و مسئولین کشور برای بررسی این انفجار به محل حادثه اعزام شده اند.

علوش نماینده پارلمان لبنان اظهار داشت که هدف از انفجار امروز بیروت ایجاد رعب و وحشت در میان مردم لبنان است. وی نظام سوریه را به دست داشتن در این انفجار متهم کرد.

مارونی از اعضای حزب کتائب وابسته به جریان 14 مارس نیز بدون هرگونه دلیل و مدرکی، نظام سوریه را عامل این انفجار دانسته است.

محل انفجار یک منطقه پرجمعیت و حیاتی بیروت به شمار می رود و مقر حزب کتائب و دبیرخانه جریان 14 مارس نیز در نزدیکی این منطقه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس