کد خبر 162960
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق کیف‌قاپ با 40 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سرهنگ خانچرلی از دستگیری یک کیف قاپ در محدوده خیابان گلبرگ خبر داد و گفت: این فرد در بازجویی‌های انجام شده به 40 فقره سرقت اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، بیان داشت: شب گذشته مأموران گشت کلانتری 127 نارمک، هنگام گشت‌زنی در خیابان گلبرگ فردی را مشاهده می‌کنند که با یک‌دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی است.

وی افزود: از نحوه تردد و تلاش وی مبنی بر اینکه مشخصات موتورسیکلت مخفی بماند، شک ماموران برانگیخته شده و وی را متوقف کردند که طی بررسی‌های انجام شده تعدادی کارت عابربانک و مدارک خودرو که متعلق به افراد دیگر بود، کشف و مظنون برای بررسی‌های تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

خانچرلی عنوان داشت: برابر اظهارات این فرد مشخص شد که مدارک مکشوفه مربوط به شخصی به نام نیما است که در تاریخ 25 مرداد  سال جاری در خیابان ولیعصر(عج) از وی ربوده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، ادامه داد: مالک مدارک مسروقه شناسایی شده و به کلانتری دعوت شد و پیرامون سرقت اموالش به نتظیم شکایت پرداخت و متعاقب آن متهم به سرقت اموال مالباخته اعتراف کرد ولی از آنجا که احتمال سرقت‌های بیشتر از سوی این متهم می‌رفت، ماموران تجسس کلانتری اقدام به بازجویی تخصصی از وی کردند.

خانچرلی تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهم با اشاره به اعتیاد خود به مواد مخدر صنعتی، اقرار کرد که برای تامین هزینه مواد مخدر خود اقدام به سرقت می‌کند.

وی ادامه داد: در بازجویی های فنی، متهم به 40 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو، زورگیری و کیف قاپی اعتراف کرد و به عنوان سارق کیف قاپ برای بررسی‌های تخصصی‌تر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

این متهم مدتی پیش نیز در محدوده خیابان دماوند و آزادی و انقلاب تعدادی سرقت داشت و مدتی نیز به خاطر سرقت‌های خود راهی زندان شده است اما پس از رهایی از دوره محکومیت خود مجدداً به اقدامات خلاف خود دست زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس