وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پرواز پهپاد حزب الله لبنان بر فراز اراضی اشغالی، نشان از سستی و ضعف آن چیزی است که رژیم صهیونیستی به آن گنبد آهنین می گوید.

به گزارش مشرق، سردار احمد وحیدی این اقدام حزب الله را گوشه ای از توانمندی اسلام دانست و افزود: هرآنچه در این مدت، با عنوان گنبد آهنین فضای دفاعی رژیم صهیونیستی بیان می شد با این اقدام فروپاشید و مشخص شد رژیم صهیونیستی نمی تواند از خشم امت اسلام درامان باشد.

وی گفت: در این مسئله رژیم صهیونیستی که توانمندی های خود را بر مبنای توان نظامی به دیگران القاء می کرد، شکست خورد و این القائات نیز فروریخت و دیگر نمی تواند به امت های اسلامی زور بگوید و سلطه گری خود را اعمال کند.

وزیر دفاع افزود: این دستاورد به برکت مقاومت اسلامی و حرکت عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران است.

سردار وحیدی گفت: باوجود تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به آسمان لبنان، ما پرواز پهپاد حزب الله لبنان بر فراز سرزمین های اشغالی را حق طبیعی آنان می دانیم.

وی افزود: حزب الله لبنان با این اقدام نشان داد که می تواند برای روزهای مبادا به طور کامل آماده باشد و ضرب شصت لازم را در برابر هرگونه تخطی رژیم صهیونیستی با قوی ترین اقدام، پاسخ دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره ایرانی بودن این پهپاد و نیز میزان استمرار حمایت های کشورمان ، گفت: توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و در اختیار و خدمت امت اسلامی است.

سردار وحیدی افزود: هرآنچه در اختیار داریم در زمان خود برای دفاع از امت و سرزمین های اسلامی مورد استفاده قرار می دهیم و این امری طبیعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    0 0
    ضرب شست عزیزم، نه ضرب شصت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس