هر روزه صدها نفر از گردشگران به سر اين قبر مي‌آيند و در کنار سنگ مزارش عکس مي‌گيرند.

به گزارش مشرق ،شبکه ايران به نقل از از سايت ايزي‌دستي‌نيشن نوشت، قبر يک سرباز انگليسي به‌خاطر تشابه اسمش با هري‌پاتر؛ قهرمان داستان‌هاي رولينگ مورد توجه بسياري از گردشگران قرار گرفته است.
نکته جالب اينکه، هيچ ارتباطي بين اين سرباز و هري‌پاتر مجموعه داستان‌هاي "جي.کي.رولينگ" وجود ندارد. با اين حال هر روز صدها نفر از گردشگران به سر قبر اين سرباز مي‌آيند و خود را با گرفتن عکس يادگاري مشغول مي‌کنند.

Untitled-2.jpg


آنگونه که عنوان شده، اين قبر سرباز بريتانيايي که در سال 1939 کشته شده، پنج سال پيش مورد توجه مردم قرار گرفته است. حتي شهرداري اين محل نيز آن را در ليست جاذبه‌هاي توريسي قرار داده است.
لازم به ذکر است "دانيل رادکليف" که نقش «هري پاتر» را از نوجواني در مجموعه فيلم‌هاي برگرفته از مجموعه رمان رولينگ بازي کرده، به تازگي ضمن اعلام خستگي از نقش‌آفريني چندين ساله در اين فيلم، به علاقه‌مندان اين پسر جادوگر اطمينان داد که قسمت ديگري از اين مجموعه در کار نخواهد بود.
همچنين مجموعه سينمايي "هري پاتر" که هم‌اکنون قسمت آخر را روي پرده دارد، با فروش جهاني ‌5 ميليارد و ‌417 ميليون دلار پرفروش‌ترين مجموعه فيلم‌ تاريخ سينماي جهان است و در جايگاهي بالاتر از «جيمز باند» قرار دارد. علاوه بر اين، بخش پاياني اين فيلم نيز با استقبال درخور توجه مخاطبان رو‌به رو شده است.
"هري پاتر" نام مجموعه رمان‌هاي فانتزي است که به وسيله "جي.کي.رولينگ" نوشته شده‌ و در آن ماجراهاي جادوگر نوجواني به نام هري‌پاتر به همراه دوستانش رون ويزلي و هرميون گرنجر مورد پرداخت قرار گرفته است.

Untitled-1.jpg



"هري پاتر و سنگ جادو"، "هري پاتر و تالار اسرار "، "هري پاتر و زنداني آزکابان"، "هري پاتر و جام آتش"، "هري پاتر و محفل ققنوس"، "هري پاتر و شاهزاده دورگه" ،"هري پاتر و يادگاران مرگ" عنوان کتاب‌هاي اين مجموعه رمان محسوب مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس