کد خبر 161182
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین گفت: فشار اقتصادی دشمن ناشی ازعدم موفقیت در تحریم های سیاسی، فشارهای نظامی و امنیتی از ابتدای انقلاب تا به امروز است.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار علی فضلی که در مراسم صبحگاه مشترک گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع)، امام علی (ع)، عاشورا و الزهرا(س) شرکت کننده در رزمایش 10 هزارنفری محمد رسول الله(ص) سخن می‌گفت، با بیان این این مطلب، اظهارکرد: امروز در لبیک به فرمان حضرت امام (ره) و فرماندهی معظم کل قوا اعلام می‌کنیم که طی 34 سال عمر انقلاب، در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام غفلت نکرده ایم تا خدشه‌ای به این نظام ولایی وارد نشود.

فرمانده قرارگاه رزمی امام هادی با اشاره به فرمایشاتي از مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان سراسر کشور در هفته بسیج سال گذشته، افزود : امروز گردان‌های بسیج درعرصه‌های مختلف سخت و نیمه سخت برای مبارزه با دشمنی ، فتنه و شیطنت دشمن آماده مقابله و دفاع هستند.

فضلی تصریح کرد: دشمنی دشمن امری ذاتی وطبیعی است وفشار اقتصادی ناشی ازعدم موفقیت در تحریم های سیاسی، فشارهای نظامی و امنیتی از ابتدای انقلاب تا به امروز است.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج متستضعفین، جمع حاضر را تنها منتخبی ازبسیجیانی دانست که درقالب گردانهای مختلف و حلقه های صالحین در پایگاه های بسیج مشغول به دفاع از نظام و ارزش‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: این بسیجیان برای تقویت همه جانبه از ارکان نظام بویژه حوزه های اجتماعی، امنیتی و فرهنگی وارد میدان شده‌اند.

این مسئول، هدف اصلی این رزمایش را احساس تکلیف دربرابرخون شهدا دانست و اظهار کرد: این حضور مانند حضورملت ایران برای دفاع از ارزش‌ها و پاسداری ازخون شهدا درعملیات های بزرگی مانند خیبرو کربلای 5 است.

وي همچنین با بیان خاطرانی از دیدار 27 سال پیش تعدادی ازفرماندهان جنگ با حضرت امام در سالروز میلاد امام رضا(ع)، به حضور شهیدعباس بابایی در آن دیدار اشاره کرد وگفت: بابایی در این دیدار در صف اول ایستاده بود و چنان عاشقانه در برابر امام قرار گرفته و اشک می‌ریخت که همه به حال او غبطه می‌خوردیم.

فضلی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) گفت: این عمل جفایی بود که ازسوی دشمنان قسم خورده اسلام صورت گرفت و موجب جریحه دارشدن احساسات یک و نیم میلیارد انسان مسلمان در جهان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس