عنایتی: بازی با استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود/ شرایط سختی در جدول داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار ما با استقلال در ورزشگاه دستگردی با حضور ۶۰ تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، غلامرضا عنایتی در گفت‌وگویی درباره دیدار برابر فولاد، اظهار داشت: بازی سنگینی بود و نمی‌شد هر دو تیم امتیاز کامل را بگیرند. شرایط فولاد به عنوان میزبان متفاوت بود و هواداران می‌خواستند این تیم به ۳ امتیاز برسد.

وی یادآور شد: بچه‌های ما تمام تلاش خود را کردند و گل زدند. دوباره دچار مشکل شدیم و نیمه دوم تعویض کردیم و از بازیکنان بلندقامت خود استفاده کردیم. در دقیقه ۹۶ شرایط ما تغییر کرد و قربانی گل خوبی زد. درست است شرایط بازی آنگونه که می‌خواستیم پیش نرفت اما از نتیجه راضی بودم.

عنایتی افزود: خاطرات خوبی از خوزستان دازم، اما واقعیت این است در دیدار با فولاد اتفاقاتی افتاد که خیلی برای من عجیب بود. زمانی که بازیکنان قرار بود برای گرم کردن وارد زمین شوند، یک نفر از بیرون داخل زمین شد و یکی از مربیان تیم ما را به زمین زدند. بعد اینکه گل دوم را خوردیم ۴۵ دقیقه با یک توپ بازی کردیم و توچ جمع کن اصلا به ما توپ نمی‌داد. در صحنه اخراج آزاده او سیلی خورد و عجیب بود که اخراج شد.

سرمربی پیکان ادامه داد: دقیقه ۹۵ تیم دو بر یک عقب بود و به جواد آزاده بازیکنان ما توپ نرساندند و آن توپ جمع کنی که باید توپ‌ها را به جواد می‌رساند جلوی جواد را گرفت و زمانی که می‌خواست رد شود به او سیلی زد و خیلی عحیب بود. حساسیت بازی خیلی زیاد بود.

وی همچنین در خصوص دیدار با استقلال در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، گفت: با تیم استقلال بازی داریم که در کورس قهرمانی است و برای پیروزی همه مهره‌های خود را بکار خواهد گرفت.

عنایتی تصریح کرد: شرایط ما در جدول فوق‌العاده سخت است. ما همه توان خود را می‌گذاریم تا این بازی را به سلامت رد کنیم. این فصل برایم کابوس‌وار بودو خیلی سختی کشیدم. امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایم. بازی قطعا در دستگردی برگزار می‌شود. نمی‌دانم با تماشاگر باشد اما فکر می‌کنم حدود ۶۰ نفر می‌توانند وارد ورشگاه شوند.

هفته پایانی لیگ برتر روز شنبه از ساعت ۱۹ به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    4 4
    100%در مقابل استقلال می بازه چون ...
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 2
      چون زیباترین مرد دنیا مربیشونه!
    • HK ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 1
      حال چه اشکال دلرد استقلال حالی به رضا عنایتی که بازیکن استقلال قبل بوده بدهد وپیکان استقلال را ببرد
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    8 1
    وقتی به اعتراف دروازه بانشون کل کشور پرسپولیسی هستن همین ۶۰ نفر هم براشون زیادیه
    • لنگی سوز IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      5 10
      عقل کل...... کل کشور یعنی وزارت لنگی ، یعنی فدارسیون لنگی ، یعنی کمیته داودان لنگی ، یعنی روزنامه های زرد لنگی حالا یه چند نفر لنگی بی مغز ، مثل تو هوادار لنگی هستن ننگ بالاتر از این نیست که لنگی باشی خخخخخخخخ
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 1
      دقیقا سلطان. خداییش هم اکثر کشور پرسپولیسی هستند.
    • SE ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      اهالی کیسه هم به دلیل منسوخ شدن حمامهای عمومی همه بیکارند
  • روشن IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 1
    کیسه آب بریز همون جا که .....
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 0
      چرا بعد از انقلاب این استقلالی ها اینقدر پررو و هوچی و نامرد شدن .قبل از انقلاب اینطوری نبودن
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      خداییش چرا فرهنگ استقلالی ها اینقدر داغون شده شما بازیکنان قدیم استقلال یا همون تاج رو نگاه کن تا متوجه بشی بازیکنانی مثل حسن روشن ناصر حجازی و.....ولی بعد از انقلاب بازیکنانش شدن افرادی مثل سهراب بختیاری زاده امیرحسین صادقی و.....که چه در زمین و چه خارج از زمین چقدر نامرد بودن
  • مافیای تاج و کیسه IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 2
    اگه میخوای بدونی عنایتی وا میده یا نه ؟! باید یکبار دیگه بازی خداحافظی همین عنایتی رو در مقابل کیسه با دقت نگاه کنید تا متوجه بشید که باعث شد تیم خودش سقوط کنه اما به کیسه ضرری وارد نشه. این جماعت به همین روش قهرمان جعلی شدن چند سال قبل امسال هم برنامه همین بود تا اینکه خدای پرسپولیسی ها گند فسادشون رو درآورد و حامیان کیسه ممنوع الکار شدن و دقیقاً از همون هفته از صدر جدول کله پا شدن ؟ فقط خدا کافیست....
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 1
    لیگ و هواداران را مچل این بازی نمایشی نکنید.
  • عبداله IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 1
    آی کیسه کیسه کیسه باختی نکن دسیسه نیار همش بهانه کچل شدی کو شانه
  • عبدالله IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    کیسه خیلی وقته که دیگه واسه سلامتی هم ورزش نمیونه چون نه فکرشون سالمه نه مغزشون کلا تو توهم زندگی میکنن. حقیرترین آدما اونایی هستن که به جای اینکه عیب های خودشون رو رفع کنن و پیشرفت کنن موفقیت های بقیه رو زیر سوال ببرن خب اوسکل ها جام دست خودتون بود صدر بودید نتونستید نگهش دارید رسید به صاحب واقعیش یه کم فکر کنید بد تیست
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    اصلا هم به خاطر حوادث اکباتان نیست خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس