‌

رحمانیان به مقایسه حال و هوای انتخاباتی دوره دوازدهم مجلس و دوره چهاردهم ریاست جمهوری پرداخت و گفت: موضوع پیش ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم عملا جریان های سیاسی به ویژه اصلاحات را آچمز کرد.

به گزارش مشرق، مهدی رحمانیان، فعال مطبوعاتی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان چهره‌هایی را که فکر می‌کنند می‌توانند از پس رقابت در انتخابات ریاست جمهوری بربیایند و به صحنه بیاورند؛ بقیه مسائل را به بعد از اعلام اسامی تأییدصلاحیت شدگان موکول کنند.

در ادامه گفتگوی مهدی رحمانیان با وب‌سایت فردا نیوز را بخوانید:

** مهدی رحمانیان، فعال مطبوعاتی اصلاح طلب معتقد است یک جریان سیاسی حتما باید در صحنه انتخابات حضور پیدا کند، بدون آنکه به نتیجه بیاندیشد که نامزد منتسب به این جریان رأی می آورد یا خیر. البته این مشروط به آن است که کاندیدایی از جریان سیاسی در صحنه انتخابات حاضر باشد. یک جریان سیاسی باید بتواند خودش کاندیدای موردنظرش را انتخاب و به صحنه رقابت بفرستد، نه آنکه کاندیدایی را به او تحمیل کنند و بگویند «فلانی کاندیدای شماست».

** رحمانیان به مقایسه حال و هوای انتخاباتی دوره دوازدهم مجلس و دوره چهاردهم ریاست جمهوری پرداخت و گفت: موضوع پیش ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم عملا جریان های سیاسی به ویژه اصلاحات را آچمز کرد، به این معنا که باید حرکت می کردند اما هیچ طراحی مناسبی برای حرکت و کنش سیاسی با شرایط جدید نداشتند. اما حالا برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همه دچار بهت هستند، هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان چون هیچ کسی پیش بینی نمی کرد چنین اتفاقی بیفتد. الان هم فرصت زیادی به زمان ثبت نام نامزدها نمانده که بنشینند و تحلیل کنند چه کسی بیاید، چه کسی نیاید؛ چه کسی به تدریج مطرح و شناسانده شود. شرایط تقریبا برای همه یکسان است.

** فعال مطبوعاتی اصلاح طلب معتقد است اصولگرایان خیال‌شان برای انتخاب نامزد ارحج و اصلح راحت تر است اما برای اصلاح طلبان چنین فضایی مهیا نیست و نمی دانند چه خواهد شد. معتقدم اصلاح طلبان چهره هایی را که فکر می کنند می توانند از پس رقابت در انتخابات ریاست جمهوری بربیایند و به صحنه بیاورند؛ بقیه مسائل را به بعد از اعلام اسامی تأییدصلاحیت شدگان موکول کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 1
    جناب رحمانیان شما آدم خیلی خیلی خیلی راستگو و درستکاری هستید آیا قبول دارید درغگویان تشنه قدرت انسانهای نجس خائن و وطنفروش هستند و تحت هیچ شرایطی ممکن نیست رای بیاورند؟چون همیشه بدنباال بالا آوردن مهره های جاسوس سفارش شده از طرف دشمنان هستند با کمک خائنان وطنفروشی که اسم روزنامه نگار و خبرنگار و مسئول روزنامه و... شما قبول داری نوکران و کاسه لیسان دشمنان این آب وخاک لایق لعنت هستند مثل علیاحضرت گور به گور شده؟
  • FR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    کسی که رای بیاورد و انتخاب شود باید حامی مردم باشد
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    شما را یکبار آزمودیم
  • FR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    خدا شهید رئیسی را به بهشت برد و او با شهادتش خوب جوری دست شم اصلاح طلبانا را در حنا گذاشت و آچمز شدید ! چه برنامه ها برای یکسال آینده ها پیش بینی کرده بودیو و چه فتنه ها در پیش بود .....خدایا به بزرگی ات شکر
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    این همونه که درباره امضاء کری تضمینه گفت می‌خواستیم بزک کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس