کد خبر 1606929
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
‌

 میثم نادی، رئیس ستاد انتخابات شریان با محسن رضایی، مهرداد بذرپاش و سعید محمد، سه کاندید احتمالی ریاست جمهوری گفتگو کرده و اعلام کرد که آقای محسن رضایی قطعا وارد انتخابات نخواهد شد.

به گزارش مشرق، میثم نادی، رئیس ستاد انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان)، در گفتگو با وب‌سایت باشگاه خبرنگاران درباره فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه گفت.

در ادامه بخش‌های مهم گفتگوی میثم نادی با وب‌سایت باشگاه خبرنگاران را می‌خوانید:

**عضو هیئت مؤسس جبهه شریان ابتدا اعلام کرد در یکی دو روز گذشته پس از جلسات طولانی که اعضای شورای مرکزی شریان داشتند، ستاد انتخابات شریان تشکیل شد و فعالیت آن با دو دستورالعمل، آغاز شد.

نادی ادامه داد: موضوع اول پیگیری، ترویج و تبلیغ گفتمان تحول در حکمرانی است و موضوع دوم تحول در حکمرانی با رویکرد مشارکت مردمی است و با رویکرد اتمام کار نیمه‌تمام آیت‌الله رئیسی، وارد عرصه انتخابات خواهیم شد و نامزدهای مختلف را مورد بررسی قرار دادیم و همچنان در حال بررسی نامزدهای محتملی که می‌توانند در این گفتمان تعریف شوند، هستیم.

** البته جبهه شریان هنوز به گزینه نهایی نرسیده؛ اما عضو هیئت مؤسس این جبهه سیاسی نشانه‌هایی از کاندید مدنظر را اعلام کرده و گفت: به نظر می‌رسد که برآیند کلی به یکی از یاران وفادار و همراهان آقای رئیسی متمایل خواهد شد که در دولت هم ایفای نقش کرده است.

**رئیس ستاد انتخابات جبهه شریان افزود: جلسات مفصلی را با نامزدهای مختلف داشتیم البته آقای محسن رضایی گفت قطعاً وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، اما از گزینه نهایی جبهه انقلاب حمایت می‌کند و ما تلاش می‌کنیم به آن نقطه اجماع برسیم.

**میثم نادی به یک کاندید احتمالی دیگر هم اشاره کرد و توضیح داد: آقای بذرپاش تأکیدش بر این است که در انتخابات به‌صورت شخصی ورود نکند و معتقد است اگر اجماع و دعوتی از طرف مردم، گروه‌های مختلف مرجع و نخبگان صورت بگیرد و مطالبه‌ای مطرح شود ورود به انتخابات را بررسی می‌کند و ما منتظریم تا وی فضا و شرایط را ببیند.

** نادی تمجیدهایی هم از شخصیت آقای سعید جلیلی کرد و درباره او گفت: از خوبان جبهه انقلاب است و گفتمان خوبی دارد و از افراد مورداعتماد است البته در مورد وی در حال بررسی هستیم و هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم البته برای ما عملکرد اجرایی افراد هم جزو شاخص‌هاست یعنی افراد علاوه بر پاک‌دستی، صداقت و ساده‌زیستی باید کارنامه اجرایی خوبی داشته باشند.

** رئیس ستاد انتخابات جبهه شریان درباره آقای سعید محمد، یکی دیگر از کاندیدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری توضیح داد و گفت: با آقای سعید محمد جلسه داشتیم و مذاکره کردیم بالاخره باید دید جمیع شرایط به چه سمتی سوق پیدا می‌کند، چون ما باید در جبهه انقلاب به یک نقطه مشترک برسیم؛ لذا با تمام دوستانی که ذیل جبهه انقلاب تعریف می‌شوند صحبت کردیم و با اصولگرایان رقابت جدی خواهیم داشت.

** نادی در پایان اظهارات خود اعلام کرد که احتمالاً ظرف یکی دو روز آینده به نقطه نهایی برای معرفی نامزد مورد حمایت خواهند رسید و به‌زودی جبهه شریان، به طور رسمی کاندید مدنظر خود را اعلام خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    5 1
    چرا؟ اون نخودی انتخاباته!!
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      3 0
      آنقدر کاندید شد که این نخودی خیسید و آب رفت!!!خخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      3 0
      دیگه کارش به جایی رسیده که بعنوان نخودی هم قبولش ندارن
  • نام اشنا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 2
    به جز تعداد انگشت شماری, اکثر نامزد های احتمالی که تا به حال مشخص شده اند سنشان بالای 65 یا حوالی 70 سال است و بعید است تحرک رئیس جمهور شهید را داشته باشند و به احتمال زیاد کشور رامیخواهند به شکل ویدئو کنفرانسی اداره خواهند کرد.
  • دزفولی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    2 8
    به تعبیر حاج قاسم سلیمانی آقا محسن رمز پیروزی در جنگ بین المللی و تحمیلی از سوی عراق بود، حال چه باید گفت با دیدن اظهارات سخیف بعضی افراد مغرض و یا نادان.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      3 3
      چرا نمیگی شهید سلیمانی با پیشنهاد نامزدی ریاست جمهوری خودش چه برخوردی کرد.
  • هادی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    3 0
    خدا پدرتو بیامرزه. بالاخره عاقل شدی.
  • FR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    سعید محمد ؟ چه شود.......
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 3
    آقا محسن دارای تفکراتی راهبردی هستند که متأسفانه از گذشته تا کنون مورد هجمه بی امان دشمنان دانا و دوستان نادان قرار گرفته اند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    1 2
    اتفاقا از بین همه ی تکراری هایی که تو همه انتخابات ریاست جمهوری ها بودن، این دفعه میخواستم واقعا به محسن رضایی رای بدم
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    2 0
    فقط همینو کم داریم که محسن هم کاندید بشه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس